[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
rahmi abi sağolasın! o senin bakısında:)

-edebiyat mezunuyum:cherry: -
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
:silent: :silent: iyiki bi topik actını be
ne kadar okuyan var be alongo-ashes-batris-ccbbdd-cembir-chomchok-coolmoto -deamon-eguilirium-ferni-judas25-tmrbaykal sankı birsey var herzamanki gibi aslan gibi gidicez aslan gibi eglencez aslan gibi dönucez abartıcak ne varki biz bunu herzaman vapıyoruz KEYİF ADAMLARI:cat: :bounce: :cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne şarkılar vardı hani ooooooo saçlarınaaaa taç yaptıgım çiçeklerrrrrrrr evet devam :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
MrSandman' Alıntı:
Nomal Nargileler ( Aromalı )--------------- 8------------------------------------------7
Bahreyn dahil değil mi? Yoksaaaaa..... :pr:
Akşama görüşürüz.. :bounce:

ok dostum mekan bizim merak etme:cat:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
hani o bahar gozlu ceylanların pınarı,hani kuşlar agaçlar binbir renkli çiçekler nasıl yakalamıstık saclarından baharı.... trilaylay lamm:mrgreen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
hani o bahar gozlu ceylanların pınarı,hani kuşlar agaçlar binbir renkli çiçekler nasıl yakalamıstık saclarından baharı.... trilaylay lamm:mrgreen:

:cyclopsan anna milet dayanamadı eğlenceyi başlattılar bile

akdeniiiz akşamlarıı birbaşka oluyorr
hele birde aylardan temmuz ise birbaşka:queen: :queen:

evet herkez ses provalarına başlasın
malum herzamanki gibi yağrın hiçbirimizin sesi çıkmıyacak:p :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kola ile pepsi hayatta içilmez alkolik hareket engelenemezzz engellenemezzz ooooo ooooooo ooooooo hayda yıkılıyorrrrrrrrr
türbünlerrrrrr :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
rahmi abi sağolasın! o senin bakısında:)

-edebiyat mezunuyum:cherry: -

ferni farkındamısın akalteke abimizin branşına giriyorsun
şimdi bir özlü söz yazar o senin edebiyet diplomanı yırtarsın:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
305
dostdark' Alıntı:
:rendeer: evettt arkadaşlar barış arkadaşımızda sağolsun bütün istek parçalarını çalıyor :rendeer:
mekan bizim sayılır şarkı türkü göbek havası ve herşeyyyyy
bu arada yeni üye arkadaşlar kesinlikle çekinmeyin bizim toplantılarımızda 5 dakkikada 40 yıllık dost oluyoruz:rendeer:
bu gece ordaaaa gönlüm hovardaaaa:queen:


barış . istekler için bir topik açsada
akşamki programını ona göre yapamazmıydı.:queen: :queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
tmrbaykal' Alıntı:
barış . istekler için bir topik açsada
akşamki programını ona göre yapamazmıydı.:queen: :queen:

o ne söylüyeceğini biliyor
hele bizim özel bir şarkımız var ki o an köprü yıkılıyor:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
dün o şarkıyı tv de yayınladılar habam sınıfında aaa bi baktım söylüyorlar dayanamadım bende söyledim :queen:

bu güne hazırlık olsun
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
bende bir dörtlükle iştirak edeyim konuya, Keyif Adamları için...

Rakı, şarap içiyorsam sana ne
Yoksa sana bir zararı, içerim
İkimiz de gelsek kıldan köprüye
Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ccbbdd' Alıntı:
bende bir dörtlükle iştirak edeyim konuya, Keyif Adamları için...

Rakı, şarap içiyorsam sana ne
Yoksa sana bir zararı, içerim
İkimiz de gelsek kıldan köprüye
Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.

:cat: +100000000000000000000

arkadaşlar ben 7 gibi orada olacağım erken gelebilecek arkadaşları beklerim deniz kenarında çay sohbeti yaparız:cat:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
ccbbdd dostum secimin cok iyi ve yerinde, bu da herkese, cekemeyene kapak olsun +100000000000....
bu arada iyi bilirim bu rubaiyi ve coook da severim:cat:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ashes, ALBATROS-FB, alderney, dostdark, ferni, komtan, MrSandman, Muzo, Thunder79, tmrbaykal, zuhtupasa
özel şarkı istegi olan varmııııııııı :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
akalteke abi neredesin ya bir yok oldun herkez şair oldu yaffff:queen:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
CCBBDD' Alıntı:
Rakı, şarap içiyorsam sana ne
Yoksa sana bir zararı, içerim
İkimiz de gelsek kıldan köprüye
Ben dürüstsem sarhoşken de geçerim.

Muhteşem sözler hadi buna güzel bi beste oldu sana KEYİF ADAMLARI şarkısı
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
22
dostdark' Alıntı:
ee ferni bu saatte damarlarımdaki kan oranu yüksek olduğundan böyle cevap verdim:p
istersen bu soruyu birde akşam sor bak nasıl ışınlanmış cevaplar veriyorum:queen:



ersen wayy babam waaayyy:queen:

cembir akşam sizleride bekliyoruz hayatınızın en eğlenceli akşamına hazırolun:cat:

Dostdark oncelikle tesekkurler.Bir aksilik çıkmassa eşimle birlikte gelmeyi düşünüyoruz söz yok ama :cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
cembir' Alıntı:
Dostdark oncelikle tesekkurler.Bir aksilik çıkmassa eşimle birlikte gelmeyi düşünüyoruz söz yok ama :cherry:

:cat: Ama mutlaka gelmeye çalışın zaten bir geldiğinizde birdaha nezaman diye tutkunu olacaksınız
biz geç saate kadar oradayız:cat:
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
23
vedat kaya abicim senin sibop kapagın bende kalmış unutturma sana vereyim onu içime dert oldu ha o arada bende geliyoruuuuum.
hem içerim hem göbek atarım
hanım yanımda olacak tabiki izin alırsam...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst