- Katılım
- 23 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,761
- Konu Yazar
- #501
camadan' Alıntı:büyük eylenjeye 2 saat 40 dakka kaldı
eveeettttttttttt
ayılana gazoz bayılana çaaaayyyyyyyyyyy
camadan' Alıntı:büyük eylenjeye 2 saat 40 dakka kaldı
ne eğlencesi kafamız kırıldı neyse yakaladım cocukları abi vallah benim kabahatim yok diyo top oynuyorlarmış köprünün üstünde cocuk fakir ayakkabı büyük topa bi vuruyo top bi tarafa ayakkabı bi tarafa değil o bizim kafaya sizde görmüşünüzdür o durumu ayakkabı ucuş durumunu şimdi cocuğu ne yapayım benim saçta yok kafa şişticamadan' Alıntı:büyük eylenjeye 2 saat 40 dakka kaldı
ALBATROS-FB' Alıntı:ne eğlencesi kafamız kırıldı neyse yakaladım cocukları abi vallah benim kabahatim yok diyo top oynuyorlarmış köprünün üstünde cocuk fakir ayakkabı büyük topa bi vuruyo top bi tarafa ayakkabı bi tarafa değil o bizim kafaya sizde görmüşünüzdür o durumu ayakkabı ucuş durumunu şimdi cocuğu ne yapayım benim saçta yok kafa şişti
Khutuck' Alıntı:Saat 6'da yola çıkıyorum benÖncü kuvvet olacağım bu sefer :cherry:
ALBATROS-FB' Alıntı:abi konuyla alakası yok ama ben akşam eve değil amerikaya döncem ciftliğe, motorla nerden gitsem yakın olur hadi FERNİ
Abi sen orayı sizin benzinciyle karıştırdın herhaldealong' Alıntı:birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorumale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım
r: söyle abi biramı buz gibi geliyorum
![]()
diyebilirmişiiiiiim![]()
along' Alıntı:birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorumale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım
r: söyle abi biramı buz gibi geliyorum
![]()
diyebilirmişiiiiiim![]()
NicemaN' Alıntı:herkese iyi eğlenceler açıklayamayacağım bir nedenden ötürü katılamıyorum özür dilerim....
NicemaN' Alıntı:herkese iyi eğlenceler açıklayamayacağım bir nedenden ötürü katılamıyorum özür dilerim....
along' Alıntı:birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorumale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım
r: söyle abi biramı buz gibi geliyorum
![]()
diyebilirmişiiiiiim![]()