[MT İstanbul] 21 Haziran 2006 / Galata Der Saadet.2

Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
eğlence

camadan' Alıntı:
büyük eylenjeye 2 saat 40 dakka kaldı
ne eğlencesi kafamız kırıldı neyse yakaladım cocukları abi vallah benim kabahatim yok diyo top oynuyorlarmış köprünün üstünde cocuk fakir ayakkabı büyük topa bi vuruyo top bi tarafa ayakkabı bi tarafa değil o bizim kafaya sizde görmüşünüzdür o durumu ayakkabı ucuş durumunu şimdi cocuğu ne yapayım benim saçta yok kafa şişti
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
ne eğlencesi kafamız kırıldı neyse yakaladım cocukları abi vallah benim kabahatim yok diyo top oynuyorlarmış köprünün üstünde cocuk fakir ayakkabı büyük topa bi vuruyo top bi tarafa ayakkabı bi tarafa değil o bizim kafaya sizde görmüşünüzdür o durumu ayakkabı ucuş durumunu şimdi cocuğu ne yapayım benim saçta yok kafa şişti

abi cocuğu siteye üye yap elindede çay tutuşturup resimlerini çeker siteye koyarız
modlar gereken cezayı verirler:queen:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Saat 6'da yola çıkıyorum ben :) Öncü kuvvet olacağım bu sefer :cherry:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
abi konuyla alakası yok ama ben akşam eve değil amerikaya döncem ciftliğe, motorla nerden gitsem yakın olur hadi FERNİ
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ALBATROS-FB' Alıntı:
abi konuyla alakası yok ama ben akşam eve değil amerikaya döncem ciftliğe, motorla nerden gitsem yakın olur hadi FERNİ

abicim sağdan düz gitt
ikinci ışıklardan dön orada bir cami var oradan sola
ilerde erkut naldur var oradana sola
git işte yaaa:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorum :pale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım :pr: söyle abi biramı buz gibi geliyorum :)

diyebilirmişiiiiiim:)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
su

along' Alıntı:
birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorum :pale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım :pr: söyle abi biramı buz gibi geliyorum :)

diyebilirmişiiiiiim:)
Abi sen orayı sizin benzinciyle karıştırdın herhalde:pale:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
abicim ne bileyim hiç otarafa gitmedim ki bir bilene danıssan? yok mu abi oralarda bi bakkal, bufe seyyar satıcı falan en iyi onlar bilir bu işleri!:p
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
herkese iyi eğlenceler açıklayamayacağım bir nedenden ötürü katılamıyorum özür dilerim....
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
along' Alıntı:
birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorum :pale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım :pr: söyle abi biramı buz gibi geliyorum :)

diyebilirmişiiiiiim:)

valla bizim bu 3. gidişimiz olacak biralar buuuz ve süper
ama insanların ağız tadı değişir sen istersen şişe bira alıp içebilirsin için rahat eder

bu arada KEYİF ADAMLARI koftiden yerlere gitmezler:rendeer:

NicemaN' Alıntı:
herkese iyi eğlenceler açıklayamayacağım bir nedenden ötürü katılamıyorum özür dilerim....

teşekkürler tümer senin yerinede eğleniriz ama haftaya çarşambayı boş tut :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
along' Alıntı:
birası nasıl oranın su basmıyolar dimi mekanla aramda 10 dk var ama gidemiyorum :pale: abi tersoluga bak neymiş 6.30 dan önce çıkamazmışım :pr: söyle abi biramı buz gibi geliyorum :)

diyebilirmişiiiiiim:)


Ben 3. Kez gidiyorum Almanyada daha önce Warsteiner ( Bira Fabrikasi ) icin Degusterlik yaptmistim aninda anlarim Biradan.... Su mu yok icinde Gayet güzel....sen gel kendin gör ve Tat....


Haydiiiii azzz Kaldi Geliyoruz artik......:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
7 Nis 2006
Mesajlar
252
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: sen şimdi kalk köprünün öbür tarafına geç ortadaki merdivenlere gelmeden 1 kaç dükkan önce otur bi bira söyle kendine bu BENDEN olsun bakalım ne getiriyolar sana yada ben anlamıyorum bu işten 20 senedir boşuna içmişiz şu zıkkımı yaw adamlar resmen su çekiyolar biraya benzincilerin hava su basma hikayesi sona erdi artık sıra biracılarda bi şekilde ya havalanıyoruz yada sulanıyoruz fark etmeden fark ettirilmeden :)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
üüffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff böle uzaktan izlemek nasıl kötü yaa
bu duyguyu tatmanızı hiç istemem :pr: :salut: :salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst