[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
fragrance_chaplin' Alıntı:
işte bazı mt üyeleri 200 km yol teper bazıları da bir ev partisi yüzünden bu yazın en keyifli gezisini satar...ne diyelim.seçim meselesi...:cyclopsan


hoopp bi dakika yanlış anlaşılmayalım:)))

Benim mesleğim DJ lik olduğu için bir ev partisinde müzik yapmam gerekiyor. yoksa ne işim var eve kapanıp bu geziyi kaçırıcam. Aman diyim ateşe atma beni:)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
Merabayın, MT milletinin insanları. Rakılar alındı. Bir tanesi denendi test edildi ve onaylandı, bunların içinde rakı yok, şerbet var şerbet.
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
mkmemory' Alıntı:
Merabayın, MT milletinin insanları. Rakılar alındı. Bir tanesi denendi test edildi ve onaylandı, bunların içinde rakı yok, şerbet var şerbet.

:queen: :queen: varya o şerbetler için kar yağsa yürüyerek gelirim:queen: :rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım istanbul elleri görelim kıskananlar çatlasın diyelim :)
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
bence bu yagmur olayına fazla takılmayın öyle yada böyle gidilecek siz eglenceden bahsedin
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Cumartesi çalışan arkadaşlar kimler.Ben14:30 da çıkıcam iş yerinden.Benim gibi çalışan arkadaşlar varsa ortak bi noktada buluşup gidelim.Ne dersiniz.
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
judas25' Alıntı:
Cumartesi çalışan arkadaşlar kimler.Ben14:30 da çıkıcam iş yerinden.Benim gibi çalışan arkadaşlar varsa ortak bi noktada buluşup gidelim.Ne dersiniz.


Bende sonradan gelcem ama 17:00 den sonra olacak yoksa beraber giderdik.....

Hadi eller havaya yok mu baska gelen hiii???

Armut dalda kız balkonda Sallanır way way........
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
özür...

promethe76' Alıntı:
hoopp bi dakika yanlış anlaşılmayalım:)))

Benim mesleğim DJ lik olduğu için bir ev partisinde müzik yapmam gerekiyor. yoksa ne işim var eve kapanıp bu geziyi kaçırıcam. Aman diyim ateşe atma beni:)

tamam canım kızma özür dilerim...ne bileyim ben senin dj olduğunu :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
brubaker1' Alıntı:
bence bu yagmur olayına fazla takılmayın öyle yada böyle gidilecek siz eglenceden bahsedin

evvvet arkadaşlar yağmur yağmazsa kuru yağarsa ıslak olarak kampa gidiyoruz
gitar va dalga sesleri arasında tanışıp şarkılar türküler söylüyoruz ve şerefeeeee::cheeeeer ::cheeeeer ::shake2:: ::shake2:: ::friends: ::friends: ::sefereee ::sefereee :flower: :flower: ::biggrinn ::haapppy: ::blusssh: ::friends: ::shake2:: ::comico:: ::comico:: ::shutup:: ::cheeeeer ::cheeeeer ::sefereee ::sefereee
 

fly

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 May 2006
Mesajlar
134
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben size ateş yakarım boşverin mangalı:cherry:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
dostdark' Alıntı:
:queen: :queen: varya o şerbetler için kar yağsa yürüyerek gelirim:queen: :rendeer:

ben seni yürütmem kar yağarsa takarım kar lastiklerimi arabama alırım zincirleri gideriz. :cherry: :cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben gelemicem:salut:
listeden düşüverin bi zahmet:pale:
haftaya 4 tane finalim var ve bunlar da üst üste olduğu için çalışmam gerekiyor haliyle.
başka bir zaman inşallah. size iyi eğlenceler:rendeer:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet arkadaşlar ben valla gidiyorum ashes,bruce,alkolsüz şöför gelen gelir gelmeyen çok şey kaçırır soner sen tek olsanda hiç kimse olmasada ben ordayım sabaha kadarda masadayım atlan deve degil ya perpadan 80 km gebzeden 200 km tekirdagdan gelirken sağda ist. gelirken solda samiz çok semiz :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
lespaul_84' Alıntı:
ben gelemicem:salut:
listeden düşüverin bi zahmet:pale:
haftaya 4 tane finalim var ve bunlar da üst üste olduğu için çalışmam gerekiyor haliyle.
başka bir zaman inşallah. size iyi eğlenceler:rendeer:

sınavı olan çok çalışması gereken arkadaş cumartesi toplantı düzenlemez
mutlu kal:rendeer:


Bu arada cumartesi akşama kadar çalışacak arkadaşlar tamer arkadaşımız akşan 9-10 gibi yenibosnadan arabayla gelecek boş yeride var bilginize
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ya abi biz gidiyoz yağmur diil şey yağsa neydi onun adı herneyse işte ben gitcem soner abi sen gelmesende gitcem ben (motor yolda bırakmas inşallah)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst