- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 89
fragrance_chaplin' Alıntı:işte bazı mt üyeleri 200 km yol teper bazıları da bir ev partisi yüzünden bu yazın en keyifli gezisini satar...ne diyelim.seçim meselesi...:cyclopsan
hoopp bi dakika yanlış anlaşılmayalım
Benim mesleğim DJ lik olduğu için bir ev partisinde müzik yapmam gerekiyor. yoksa ne işim var eve kapanıp bu geziyi kaçırıcam. Aman diyim ateşe atma beni