[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
dostdark şu gelecekler listesinin en güncel halini bir yaynlasana bakalım kaç kişi kaldık..
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
abilerimmm...ablalarımm...amcalarımm...

daha önce artçı olarak gelmeyi taahhüt ettiğim bu geziye katılamayacağımı bildirir üzüntülere gark olduğumu belirtmek isterim...Taksim Merkezde olan şirketim Ulusa taşınmakta ve yoğun tadilat çalışmalarına iştirak etmekteyim...Ulusta Adnan Saygun Caddesinde (Ulus Ana Cadde mezarlığa gelmeden)Cıtıbankın yanında Güzellik ve Estetik Merkezimize hepiniz günün her saatinde davetlimsiniz...

bu durumdan dolayı özür diler sizlere funny bir dünya happy bir ambiansı tüm içtenliğimle dilerim...


:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
brubaker1' Alıntı:
dostdark şu gelecekler listesinin en güncel halini bir yaynlasana bakalım kaç kişi kaldık..

dostum güncellemeye gerek yok
zaten hiçbir gezide liste tam tutmaz
ama msn ve özellerden gördüğüm kadar bütün cekirdek kadro geliyor bütün dostlar orada olacak sadece cumartesi çalışanlar geç gelecek
gelmeyenlerde genelde yeni üyeler oluyor cekiniyorlar herhalde yenileri yiyiyoruz da
ama eski arkadaşlar ortamda nekadar eğleneceğini bildiği için mutlaka gelirler.
dedik ya tutku yaratır:cat:

bu esnada listenin çıktısını alıyorum akşam gelen gelmiyen belli olacak
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
abi o diilde ben kumsalda yakılan ateşte sucuk pişirmek istiyom izin varmı

böle acılı aclılı kangal kangal :queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mete_han' Alıntı:
abilerimmm...ablalarımm...amcalarımm...

daha önce artçı olarak gelmeyi taahhüt ettiğim bu geziye katılamayacağımı bildirir üzüntülere gark olduğumu belirtmek isterim...Taksim Merkezde olan şirketim Ulusa taşınmakta ve yoğun tadilat çalışmalarına iştirak etmekteyim...Ulusta Adnan Saygun Caddesinde (Ulus Ana Cadde mezarlığa gelmeden)Cıtıbankın yanında Güzellik ve Estetik Merkezimize hepiniz günün her saatinde davetlimsiniz...

bu durumdan dolayı özür diler sizlere funny bir dünya happy bir ambiansı tüm içtenliğimle dilerim...


:rendeer:
ulan mete seni bir tek ugurun evinde görmüştüm vede geç saatlere kadar sohpet vardı hatırlarsın başka görmedim bi geziyede gelde şaşırt bizi diyim ne diyim sana
kumsalda yakılan ateşte biraz yaban domuzu var bende onu çevirsem olurmu sonercim :)
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ashes abi nie ortalığı karıştırıyonki domuz çevircekmiş ben ÖKÜZ getirsem sende zürafa getirirsin dimi bu kadar kıskançlık olmaski canım aaaaaaaaaa sucuk istedi canım ben sucuk alcam abi yanınada viski açıcam varmı alla alla iki dk duramıyon zart die geçiriyon lafı nerden geliyo anlamıyom yaf :queen:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Ya cumartesi 3 -4 gibi gidecek yokmu.Beraber gidelim.Gelmeyi çok istiyorum ama uzun yol tecrübem hiç yok.Kurda kuşa yem olmayayım.Yok mu bi yardım eden.:(
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
judas25' Alıntı:
Ya cumartesi 3 -4 gibi gidecek yokmu.Beraber gidelim.Gelmeyi çok istiyorum ama uzun yol tecrübem hiç yok.Kurda kuşa yem olmayayım.Yok mu bi yardım eden.:(


Judas benim egitim 4 ile 5 arasi bitebilir, belki 4 de biter.... Ben Mecidiyeköydeyim.... istersen Özelden at ceb Telefonunu bakariz durumlara göre,,tek basina cikma derim....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
soner biraderim liste varya ana sayfada sil hepsini gelen gelir adres belli
şunuda buraya yazıyorum zühtüpaşaya kırgınım o gezi düzenledigi zaman sonuna kadar ilgilendik ugraştık gittik bakıyorum bir tane msj çekti bu topige oda yalandan neyse eyvallah bir iki destek olsaydıda sevinseydik biz burdaki olayı bırak yagmur çamur kar fırtına farketmez ben soner orda masadayım gelince görürsün
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
bende yeniyim ama geliyom..haydaa şimdi mangalda beni pişirip yiycenizmi..:mrgreen:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ben fil getiricem arkadaşlar.hepimize yeter hatta çadır-bungalow parasını bile çıkartır camptakilere verirsek artanını :queen:
Hadi millet elleri görelim!Bu kadar insan mı geliyor yani koca MT'den?
yarın yağmur öğlene kadar yağacakmış dediler ya!Hdi canlanalım biraz!

brubaker1' Alıntı:
bende yeniyim ama geliyom..haydaa şimdi mangalda beni pişirip yiycenizmi..:mrgreen:
kaç kilosun sen bakeeem?zayıfsan hiç uğraşmayız seninle bu kadar adam doyurucaz sen yetmezsin :p
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
bende gelcem soner abi sucuk yicez bizim bursadan arkadaşta geliyor bass gitarıyla beraber yağmur çamur farketmez biz ordayız...
naynananinaninanaynanaaaay naaayyyyyyyyy
naynananinaninanaaaaaaaaaaaaaaaaaay
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
olmadı beni atarsınız mangala 125 kiloluk bi tosuncuk olarak

cuk_o bu arada sucuk güzel olur maxi den kapar geliriz artık viskide vedat kayadan nasılsa ohhh

gelmeyenler çatlasın
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Biz Sonerle bu Aksam yine biraz Prova yapcaz is cikisi.... Formdan düsmeyelim diye.... :)

Hadi bakalim MT canlanin yahu ne bu böyle.... Elleri görelim.. hadi bakeem.

Darkcim, Bakkali aradin mi Buzzzz gibim olsun diye....
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Highway' Alıntı:
Judas benim egitim 4 ile 5 arasi bitebilir, belki 4 de biter.... Ben Mecidiyeköydeyim.... istersen Özelden at ceb Telefonunu bakariz durumlara göre,,tek basina cikma derim....
İlgilendiğin için çok teşekkür ederim Highway.Numaram 0538 458 58 47 olumlu yada olumsuz o gün bana haber verirsen çok makbule geçer.
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
KIIIIIIIIIIIIIIIsssssssssssssskkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnllllllllllaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr Çaatlaaasiiin KIIssskaanannlar ÇatlasIn
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Highway' Alıntı:
Biz Sonerle bu Aksam yine biraz Prova yapcaz is cikisi.... Formdan düsmeyelim diye.... :)

Hadi bakalim MT canlanin yahu ne bu böyle.... Elleri görelim.. hadi bakeem.

Darkcim, Bakkali aradin mi Buzzzz gibim olsun diye....

ayıp ettin kanka herzaman buuuzzzz gibim akşam görüşürüz:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst