[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hunluata' Alıntı:
Arkadaşlar gezi için yapacağınız et ve tavuk alışverişleriniz Beşiktaş Mercan Kasaptan MT üyeleri için %10 indirimlidir. İyi eğlenceler.
sen boşver mercan kasap falan da gelsenle tuzla mercanda bi rakı içelim istersen
ben sana orda %50 indirim yaptırırım mesela hoş olur diyimi birader
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
Günaydin Arkadaslar,

Evet safak 1, ben ancak Aksam Katilabilcem araniza cünkü Egitimim var....Yarin Aksam Mekanda bulusmak üzere.

Soner,

Alisveris icin beni unutma ben sana Parayi geldigimde veririm artik sonra Ac Kalmayalim, walla yoksa Herkesten Tirtiklarim Haberiniz ola....
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Şafak 1 :)
Paşanın hava tahminleri efsane oldu sanırım :p dün dolmabahçe hava açık dedi
Akşam yağmur yağdı ve şeker paşamız buluşmaya gelemedi :mrgreen:
Cumartesi için tahminler nasıl ?
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Günaydın Arkadaşlar.
Meteorolijide dün ve bugün için Sağnak yağmur. C.tesi ve Pazar için ise Parçalı Bulutlu diyordu dün. Fakat bugün tahmin bile yapmıyor nedense?
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydın rahmi abi :)
sourire7ot.jpg
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Rahmi&Halime' Alıntı:
Günaydın Arkadaşlar.
Meteorolijide dün ve bugün için Sağnak yağmur. C.tesi ve Pazar için ise Parçalı Bulutlu diyordu dün. Fakat bugün tahmin bile yapmıyor nedense?

Rahmi Abi günaydın.
Hemşeri olduğumuzu yeni öğrendim Bende Babaeskiliyim :cat:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:rendeer: günaydın arkadaşlar
ve beklenen güne çok az kaldı
yarın bu saatlered tatilyada bekleyen arkadaşlarımızla buluşmuş olacağız
ve tabiiki tatilyadan yola çıkmadan bir iki resim de almalı
benim makinem of durumda lütfen fotoğraf makinesi olan arkadaşlar getirsin

bu arada gündüz hava sıcak ama akşam için kalın birşeyler de alın içince denize girdikten sonra üşürsünüz:queen:
 
Katılım
1 Mar 2004
Mesajlar
1,261
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
günaydınn miletttt
ne darbuka mı açılınnn ben geliyorummmmmmmmmmmm:cherry:
yağmurdu soğuktu yalan bunlar yaaa,amaç eğlenmek,ateşin etrafına alırız battaniyeleri ohhh gel keyfim gellll...:wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
hava şaşırtmasın

ya arkadaşlar bende motor olmadından gelemicem fakat size hava tahminini gönderiyorum yardımcı olması açısından umarım sizin dediğiniz gibi çıakrda benim içinde eğlenirsiniz.
Ekli dosyayı görüntüle 1907
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
Skullhunter' Alıntı:
Rahmi Abi günaydın.
Hemşeri olduğumuzu yeni öğrendim Bende Babaeskiliyim :cat:
Günaydın Erhan hemşeri olduğumuza çok sevindim. ::cheeeeer Yarın görüşürüz. Bu arada benim yaka kartını hazırlamışsındır İnşaallah.:mrgreen: Yağ yağmur yağ Bugün yağ da Yarın GÜNEŞ aç. :thumleft:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
arkadaşlar bi hava tahimide ben yapim cmrtsi pazar hava açık 28 derece
pazartesi kar yağcak
 
Katılım
11 May 2006
Mesajlar
194
ashes' Alıntı:
günaydın rahmi abi :)
sourire7ot.jpg
Ashes Günaydın. İstanbul dışından gelecek tüm arkadaşları Tebrik ediyorum. Orada ayrıca tebrik edeceğiz zaten de. İstanbul'dan gelecekler Ericez diye korkuyorlar ya en kötü benim gibi arabayla gelin arkadaşlar bu ortamı bir daha belki bulamayabiliriz.:wiinkk:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Peril' Alıntı:
günaydınn miletttt
ne darbuka mı açılınnn ben geliyorummmmmmmmmmmm:cherry:
yağmurdu soğuktu yalan bunlar yaaa,amaç eğlenmek,ateşin etrafına alırız battaniyeleri ohhh gel keyfim gellll...:wiinkk:

çiğdem süpersin yaa:cat: :rendeer:

evett arkadaşlar hazırmıyızzz:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
hazıyızzzzzzzzzzzzzzzzzzz

evet arkadaşlar dün meteoroloji müdürlüğüne mail atmıştım az önce cevap gelmiş

yarın sabah saatlerinde belki 12.00 ye kadar ara ara sağnak şeklinde yağmur bekleniyormuş 12.00dan sonra açık geçicekmiş gece 03.00 sularında atıştırmalar şekilinde yağmur yağa bilirmiş onun dışında yağmur yokmuş şekerlere duyrulur..................
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
ya arkadaşlar iii güzel hazırsınız da..
yağmur yağacak yğmuuuurrr.( en azından meteo oyle dıyo)
gozunuzu karartmayın eglence olcak dıye.
grup surusu yapmak kolay degıl bunu hepınız bılıyosunuz.bı de bunun ustune yagmur eklenırse daha da zorlasacaktır. taaaam oraya gıttıkten sonra sorun yok pekı ya gıderken. yagmurda motor kullanmak zordur bunu hepımız bılıyoruz. burdan 50-60 motor gıdılecek bunları da dusunun ltf.
bunun erımekle ya da yaslanmakla tırt olmakla alakası yok.
benım dusuncelerım bu sekılde.
ıptal felan edılsın demıycem zaten edılmez ama en azından cok daha dıkatlı daha kucurk gruplar ne bılım arbası olanlar arabayı tercıh eder alabıldıgınce arkadas alır yanın felan ıste. cozum yolu bulunur her zaman.
bana da kızmayın objektif bakmak lazım bence.
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
valla ben 3 tane acemiyi peşime takıp ayrı gurup olarak gidicem erkenden trenox istersen sende gel bu civciv leri tek başıma nası götürcem die düşünüom kara kara :)
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
NicemaN' Alıntı:
valla ben 3 tane acemiyi peşime takıp ayrı gurup olarak gidicem erkenden trenox istersen sende gel bu civciv leri tek başıma nası götürcem die düşünüom kara kara :)
tümer ben yorumlarımı soyldım bilenler daha detaylı acıklar. acaba yagmruda az kısılı gruplr halınde mı gıtmek yoksa daha kalabalık mı gıtmek daha iii olur ikisininde artı eksileri vardır kanımca. modlar soyler onu da artık.
3 acemi derken senınle beraber mı 3 :p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
evet arkadaşlar yağrın süper gün
ama arabası olan arkadaşlar arabalarınla gelirse iyi olur
bu arada trenox arkadaşımın da dediği gibi yağmurlı bölgelerde daha yavaş ve dikkatli gitmeliyiz BP den küçük guruplarla çıkarız zaten ilk hedef tatilya orada buluşuruz oradan sonrası daha rahat çift şerit küşük guruplarla kamp a gideriz
süper macera ve eğlence olacak şimdiden heyecanlanıyorum
arkadaşlar hepinizi seviyorum:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst