- Katılım
- 18 Nis 2006
- Mesajlar
- 89
son dakika bir ev partisi çıktığı için maalesef gelemiyorum kahrolmuş vaziyetteyim. aitho da motorunu satıp yenisini aldı ama evrak problemi nedeni ile sanırım hafta sonuna yetişemeyecek. promethe76 ve aitho silinebilir ise sevinirim. görünce çıldırıcak gibi oluyorum çünkü
İyi eğlenceler bizim için de gezin için eğlenin... bizde resimlere bakıp kahrolucaz
İyi eğlenceler bizim için de gezin için eğlenin... bizde resimlere bakıp kahrolucaz