[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
89
son dakika bir ev partisi çıktığı için maalesef gelemiyorum kahrolmuş vaziyetteyim. aitho da motorunu satıp yenisini aldı ama evrak problemi nedeni ile sanırım hafta sonuna yetişemeyecek. promethe76 ve aitho silinebilir ise sevinirim. görünce çıldırıcak gibi oluyorum çünkü:(

İyi eğlenceler bizim için de gezin için eğlenin... bizde resimlere bakıp kahrolucaz:(
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
promethe76' Alıntı:
son dakika bir ev partisi çıktığı için maalesef gelemiyorum kahrolmuş vaziyetteyim. aitho da motorunu satıp yenisini aldı ama evrak problemi nedeni ile sanırım hafta sonuna yetişemeyecek. promethe76 ve aitho silinebilir ise sevinirim. görünce çıldırıcak gibi oluyorum çünkü:(

İyi eğlenceler bizim için de gezin için eğlenin... bizde resimlere bakıp kahrolucaz:(

işte bazı mt üyeleri 200 km yol teper bazıları da bir ev partisi yüzünden bu yazın en keyifli gezisini satar...ne diyelim.seçim meselesi...:cyclopsan
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
promethe76' Alıntı:
son dakika bir ev partisi çıktığı için maalesef gelemiyorum kahrolmuş vaziyetteyim. aitho da motorunu satıp yenisini aldı ama evrak problemi nedeni ile sanırım hafta sonuna yetişemeyecek. promethe76 ve aitho silinebilir ise sevinirim. görünce çıldırıcak gibi oluyorum çünkü:(

İyi eğlenceler bizim için de gezin için eğlenin... bizde resimlere bakıp kahrolucaz:(

:salut: :salut: :salut: üzülün bakalım
ama böyle bir kamp bir daha olmaz benden söylemesi
ben olsam arkadaşlarımıda alıp gelirdim onlarda hayatlarının en eğlenceli haftasonunu yasasın
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Parti dediğin alkol,müzik,kalabalık ve birazda uçukluk değilmidir zaten.Bu gezide partinin alası olacağına eminim.Deniz,kum,müzik,kamp ateşi v.s.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
133
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar gezi için yapacağınız et ve tavuk alışverişleriniz Beşiktaş Mercan Kasaptan MT üyeleri için %10 indirimlidir. İyi eğlenceler.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
eh yani tekrarlıyım hava bozuksa araba denen bi icat var binin gelin arkadaşlar (ben geliyom onu bunu bilmem ) napalım motorla başka yere gideriz artık ...:p
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
hunluata' Alıntı:
Arkadaşlar gezi için yapacağınız et ve tavuk alışverişleriniz Beşiktaş Mercan Kasaptan MT üyeleri için %10 indirimlidir. İyi eğlenceler.
dostum birgün Mercan kasaptanda alışveriş yaparız ama silivriden almak daha mantıklı istanbulda kaç kişi olacağımız belli değil
yağmur yağarsa 40-50 oluruız yağmur durursa 80-100 kişi oluruz

selcukates' Alıntı:
eh yani tekrarlıyım hava bozuksa araba denen bi icat var binin gelin arkadaşlar (ben geliyom onu bunu bilmem ) napalım motorla başka yere gideriz artık ...:p

sana katılıyorum dostum önemli olan neyle geldiğin değil
tanışmak eğlenmek ve torunlarımıza anlatacağımız bir haftasonu yaşamak:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
153
Tencere' Alıntı:
Yer : Mecidiyeköy...

Öğle saatlerinde hava kapandı ve az bişey yağmur yağdı.. ( sadece 3-5 dakika ) :p

Yaz yağmurunun zaten daha uzun sürmesi pek olası değil.. Meteoroloji bugün gök gürültülü yağı bekliyordu.. Allah var 1 kere gök gürledi.. :cyclopsan

Sanırım hafta sonuda böyle olacak.. Yağsada 3-5 dakika..

Şuan burda hava oldukça açık.. Bulut var ama yağmur bulutu değil.. :cat:

Biz bu yağmur yağacak meselesini fazlamı abarttık acaba.. :cherry:
tarih=08-06-2006
saat=19.30
yer=tuzla
işyerindeyim,az önce müthiş bir sağanak yağmur yağdı,aslında iyide oldu,benim virago çok kirliydi,şimdi pırıl pırıl:)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
evvveeett arkadaslar artık sadece 1 gun kaldı olarak sayıyorum ben!:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:

levent bpde 10da gorusmek uzere...:bounce:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
zaten saolsun leto sapanca gezisinde herkesle tanıştırdı bizi (küllüm yalan hıyar kimseyle tanıştırmadı) kalanlarla burda tanışırız bi bahaneyle ...:queen:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
haydi bakalım şafak 1 ::bira01:: ::cheeeeer ::friends: ::sefereee ::shake2:: ::fool:: ::exclaim: ::biggrinn ::haapppy: ::blusssh: :bestmt: ::sefereee ::friends: ::shake2:: ::cheeeeer ::fool:: :flower: :flower: ::koop:: ::koop:: ::alkiis:: ::deliir:: ::friends: ::shake2:: :p ::friends: ::wish:: ::bira01:: ::bira01:: ::xblink::
MT istanbuuuuuul
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
evet arkadaşlar hava yagdı bitti hepsi bu kadar..
eylenmeye nereden başlayalım...:queen:
dostdark para toplama işi iyi oradan almak mantıklı..
motora nereye koyacaz o kadar eşyayı..:silent:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
bu gece için sel uyarısı verilmiş tv'de.sabaha kadar yağacakmış...nerde yağdı bitti yağmur merak ettim.kaç saattir aralıksız yağıyor yağmur :(
 
Katılım
23 Haz 2005
Mesajlar
1,237
valla ben tırt motorcuyum zaten. bide yagmur yagarsa eririm oyle oy kulandım.
ben anlamam soner duaya cık yagmur olmasın :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
ya yağmur yağdı yağıo derken yağdıııı, şimdi biz giderken çok mu gülücez birbirimize diyorum
hani dışarda ıslanmış encikler vardır ya onlara mı dönücez :queen:
erimek te neymiş yaaa
ohhhooo sizin ruhunuz ölmüş ruhunuzzzz :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydınnn arkadaşlar ...
benim için önemli olan piknik alanının hava durumu..
mekanıda aradım yagdı bitti dediler..
bugun bi ara gene ararım ama hava orada güzeldir..
yagmur o taraflara geldi buradan iç anadoluya gececek der tv.
genede şekerler siz bilirsiniz..:queen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi bakalım yarın sabah biz 09:00 da yola çıkıyoruz buluşma noktasına ugramadan direk mekana geçebiliriz herkeze sevgiler saygılar :)
gün içinde bi heycan olur havada açtı bugünden mi gitsek ne yapsak :)
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
eğlencelik malzemelerim şuan itibariyle geldi def ve darbuka oh oh çok eğlencez
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst