[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Evett arkadaşlar
cumartesi kampımız için eğlence denetlemelerimiz devam ediyor
dün akşam MT İÇKİLİ YERLER VE YAYLI SAZLAR KOMİSYONU toplandık ve galata köprüsünde bir mekana gidip cumartesi bize gitarıyla eşlik edecek ccbbdd barış arkadaşımızı dinlemeye gittik

işte MT İÇKİLİ YERLER VE YAYLI SAZLAR KOMİSYONU


Bu arada komite olarak biraz zorlandık da:) sol üstdeki yeni üyemiz noela mallesef alman ve hiç türkce bilmiyor:pr: biz biraları içip ada sahillerinde bekliyoruz a eşlik ederken bize bir bakışı vardı ki sormayın:silent: :silent: :):mrgreen::queen:
 
Katılım
13 Tem 2005
Mesajlar
198
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Valla çok güzel bir geceydi.Gördük ve yetit ederiz ki Barış kardeşimizde cumateisyi pazara bağlayan gece boyunca çalacak potansiyel ve de güç kuvvet var.Soner bir gazveriyor ki Allah razı olsun, eğlenmeye değil kudurmaya :queen: gidiyoruz adeta.
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
arkadaşlar hani motosiklette yer yok sorununuza kesin çözüm daha öncede yazmıştım aha da bu sefer resimli göstereyim

sepet1fq.jpg
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
:queen: işte tam bir motorcu
motorcu adam sorunlardan yılmaz ve çözüm üretir:cat:

kelsinus' Alıntı:
Valla çok güzel bir geceydi.Gördük ve yetit ederiz ki Barış kardeşimizde cumateisyi pazara bağlayan gece boyunca çalacak potansiyel ve de güç kuvvet var.Soner bir gazveriyor ki Allah razı olsun, eğlenmeye değil kudurmaya :queen: gidiyoruz adeta.

:queen: :queen: evet Ozan kudurmaya gidiyoruz:queen:
MT kudurma kampı:queen: :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
evet nerde kalmıştık hadi bakalım istanbul bir daha canlansın şu topik çok az kaldı :)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Kabul ederseniz geziye bende katılmak,sizlerle tanışmak istiyorum.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
judas25' Alıntı:
arkadaşlar aranıza yeni katıldım.Kabul ederseniz geziye bende katılmak,sizlerle tanışmak istiyorum.
aa ne demek birader gel tabiki gelirken yiyecegini getir mangal var orda atarsın üstüne soner abin herşeyi hallediyor dostdark yani eğlence süper :)
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
Beni listeye eklerken +1 olarak eklermisiniz.Bide bişey sorcam.Ben cumartesi 14:30 da işten çıkıyorum.O saatte çıktıktan sonra size katılabileceğim bir yer var mı?
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
judas25' Alıntı:
Beni listeye eklerken +1 olarak eklermisiniz.Bide bişey sorcam.Ben cumartesi 14:30 da işten çıkıyorum.O saatte çıktıktan sonra size katılabileceğim bir yer var mı?
ok dostum listeye ekleriz ama biz saat 14.00 silivriye varmış oluruz
seçenekler 1 ayrı gelmek yerin krokisi ilk sayfada var
ikinci seçenek cuma günü yazılan mesajları okursun senin gibi cumartesi çalışıp geç gelecek arkadaşlar var onlarla buluşur gelirsin:cat:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
158
çok sağolun ashes ve dostdark.İkinci seçenek daha uygun.İnşallah orada görüşmek üzere.
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
arkadaşlar toplu yiyecek alımı yapılacaktı die hatırlıyorum ben:silent:
herkes kendi mi temin edecek?:cyclopsan
ortak para toplanılıp ne kadar gerekiosa alınsa daha iyi olmaz mıydı? ayrı gayrı mı olacak yoksa?:pale:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla ben eti falan aldım şimdi bilmedigim yerden almıyım diye kendi kasabım var işte bişiler aldım isteyen toplu alır isteyen iki parça bişi alır atar mangala yani
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
iyi naapalım o zaman, herkes kendi basının caresine bakar...:pale:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birader hep birlikte alınır canım bişi olmaz soner org.eder orda üzülme canım bak benide üzdün :(
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
oleyyyy...:queen:
napiim boyle ayrılık, abuk subuk gruplasmalar olmadan hep beraber olalım istedim!:mrgreen:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferni' Alıntı:
oleyyyy...:queen:
napiim boyle ayrılık, abuk subuk gruplasmalar olmadan hep beraber olalım istedim!:mrgreen:
evet ya bende grubu sevmem :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
arkadaşlar toplu yiyecek alımı yapılacaktı die hatırlıyorum ben:silent:
herkes kendi mi temin edecek?:cyclopsan
ortak para toplanılıp ne kadar gerekiosa alınsa daha iyi olmaz mıydı? ayrı gayrı mı olacak yoksa?:pale:

ferni sorduğun iyi oldu son bir daha hatırlatmış olurum
kampda herkezden bir para toplanacak 10 ytl gibi bana yardım edecek bir gurup kuracağim (özellikle alışverişten anlayan bayanlar tercihimdir)
arabalardan birinle silivriye gidip bol bol mangal kömürü alıcağız(silivri merkezde çok güzel kömür satan bir yer var)
sonra maxi ye gidiyoruz ve et,tavuk,sucuk,salatalık,büber,domatez......alışveriş yapılıyor
akşama doğruda büyük bir masa kurulup mangallar yanıyor :cat:
bu arada içki ortak alışverişe girmeyip herkez ne içiyorsa kendisi alacak:cat:
sonrası malum zaten mangalla rakılar açılacak gitar müziği eşliğinde gurupca şarkılar söylenecek....................sabaha kadar:queen:

Not:arkadaşlar maxi den plastik tabak alınacaktır ama herkez metal çatal bıçağını yanına alsın zira plastik çatalla tadı olmaz
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
isteyen kendi alsın isteyen toplu...daha mantıklı değil mi?
sonuçta ekmek değil alınan et.güvenilirlik ve lezzet söz konusu.misal ben belki kırmızı et değil de tavuk istiyorum ya da köfte...herkes kendi alsa daha iyi olur bence.bir de muhakkak sandviçti börekti mörekti bişiler getirin yanınızda.aksi taktirde mangal kuyruğunda düşüp bayılrırsınız açlıktan.bugüne dek ekşi sözlükte 30'ar kişilik 4 tane mangallı piknik düzenledim.tecrübeliyim yani :)

bir de mangaldan anlayan arkadaşlar bi ses etse de bu kadar kişinin etleri 1-2 kişinin üzerine yıkılmasa.kimler mangal aşçılığı yapacak bi bilelim.
edit:bu arada ben kırmızı etçiyim tavukçu değil :queen:

ya bu arada benim bilgisayarımda when u weather cast programı var.ona göre cmt güneşli olacak :)
%90 tutar onun tahminleri.2 yıldır kullanıyorum.dün yağmur gösteriyordu cmt için ama bugün güneş gösteriyor.cuma için de sadece kısa yaz yağmuru gösteriyor.umarım doğrudur
:mrgreen:
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Yer : Mecidiyeköy...

Öğle saatlerinde hava kapandı ve az bişey yağmur yağdı.. ( sadece 3-5 dakika ) :p

Yaz yağmurunun zaten daha uzun sürmesi pek olası değil.. Meteoroloji bugün gök gürültülü yağı bekliyordu.. Allah var 1 kere gök gürledi.. :cyclopsan

Sanırım hafta sonuda böyle olacak.. Yağsada 3-5 dakika..

Şuan burda hava oldukça açık.. Bulut var ama yağmur bulutu değil.. :cat:

Biz bu yağmur yağacak meselesini fazlamı abarttık acaba.. :cherry:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
Burcu sana katılıyorum
orada liste yapacağım isteyen 10 ytl verip listeye katılır
isteyen de yok kardeş ben kendi alışverişimi yapacağım der ve istediğini pişirir
sonuçda öteki gezilerdeki gibi bir yerle anlaşıp fix menü olayı yapmamamın sebebi ekonamik ve düzgün birşeyler yapmaktır

Tencere' Alıntı:
Yer : Mecidiyeköy...
ya tencere düşmüş kapağını bulmuş derler ya benim evimde mecidiyeköy de sen tam neredesin
ayrıca sadece iş yerin m köyde isede muzaffer de m köyde çalışıyor

neyse cumartesi birbirimizi bol bol tanırız artık:cat:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst