[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
bence her seyin ortak yapılması cok daha iyi olur. toplu piknik konusunda benim de tecrübem hiç de az sayılmaz. ama illaki benim yeme problemim var diyen arkadaşlar varsa onlar kendilerine gore hazırlsın bir şeyler, kimse hayır efendim zorla ortak muhabbetine katılıp para vereceksin demez. eger herkes kendine gore yapacaksa hep beraber bir şeyler yapıp organize etmenin ne anlamı var! hem tek yiyecek olacagını da sanmam, olsa bile ben hep birlikte bir şeyleri yapmanın zevki karsısında ac kalmayı fazlasıyla goze alıyorum...
içki konsunda kesinlikle ayrı olması normal cunku bu yemek gibi bir şey değil! hem cok daha maliyetli hem de yetip yetmeme durumu soz konusu olur...
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
dostdark' Alıntı:
ya tencere düşmüş kapağını bulmuş derler ya benim evimde mecidiyeköy de sen tam neredesin
ayrıca sadece iş yerin m köyde isede muzaffer de m köyde çalışıyor

neyse cumartesi birbirimizi bol bol tanırız artık:cat:


Organizasyonunda amacı bu değilmi zaten.. Daha ne ortak noktalarımız çıkar üstad.. Muzaffer ve Dostdark'ın şerefine o zaman.... ::cheeeeer
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
ferni' Alıntı:
bence her seyin ortak yapılması cok daha iyi olur. toplu piknik konusunda benim de tecrübem hiç de az sayılmaz. ama illaki benim yeme problemim var diyen arkadaşlar varsa onlar kendilerine gore hazırlsın bir şeyler, kimse hayır efendim zorla ortak muhabbetine katılıp para vereceksin demez. eger herkes kendine gore yapacaksa hep beraber bir şeyler yapıp organize etmenin ne anlamı var! hem tek yiyecek olacagını da sanmam, olsa bile ben hep birlikte bir şeyleri yapmanın zevki karsısında ac kalmayı fazlasıyla goze alıyorum...
içki konsunda kesinlikle ayrı olması normal cunku bu yemek gibi bir şey değil! hem cok daha maliyetli hem de yetip yetmeme durumu soz konusu olur...

ferni merak etme herşey toplu yapılacak
tabiki kendisi ayrı yemek isteyenlerde (bu azınlık olur)kendileri yapabilecekler
Burcunun dediği gibi beyaz et kırmızı et olayı olabilir onun için de alışverişi bol çeşitli yapmakta fayda var.:cat:

Tencere' Alıntı:
Organizasyonunda amacı bu değilmi zaten.. Daha ne ortak noktalarımız çıkar üstad.. Muzaffer ve Dostdark'ın şerefine o zaman.... ::cheeeeer
evett ya ilkokul hocamızla bile tanışabiliriz:queen:
aslında olay tanışıp kaynaşmak yemek içmek fasafiso:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
valla biz bu ortak olayına katılmayacağız çünkü biz maşaallahımız var sağlam yiyoruz. bu nedenle diğer arkadaşlar aç kalmasın diye. ama bizden otlak olanlara da bişey diyemem göz hakkı.

Alış verişe bugün itibariyle başlıyorum.

zeytinyağlı sarma, barbunya pilaki, beyaz peynir, acılı ezme, hummus, sabah kahvaltısına sosis, sucuk ve yumurta
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
Alış verişe bugün itibariyle başlıyorum.

zeytinyağlı sarma, barbunya pilaki, beyaz peynir, acılı ezme, hummus, sabah kahvaltısına sosis, sucuk ve yumurta
:queen: abicim benim beeeeee kahvaltıda sizdeyim:rendeer:
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
camadan' Alıntı:
ekmek alacak yer varmı yakınlarda şöyle tap taze çıtır ekmek
fırın var abi merak etme yuvarlak ekmek yapıyorlar trabzon ekmeğine benziyor miiiis çıtır çıtır:queen:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
arkadaşlar alınır verilir yagmur yagar dolu yagar önemli degil ben geliyorum catalımıda alıyorum maksat muhabbet olsun yaz yagmuru en fazla ıslar . bende gebzeden gelicem yolum uzun ona ragmen varım .haa gebzeden giden varsa ki var beraber cıkalım.
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker1' Alıntı:
arkadaşlar alınır verilir yagmur yagar dolu yagar önemli degil ben geliyorum catalımıda alıyorum maksat muhabbet olsun yaz yagmuru en fazla ıslar . bende gebzeden gelicem yolum uzun ona ragmen varım .haa gebzeden giden varsa ki var beraber cıkalım.
biraderim gebzedenmisin neresinden bende gebzedenim :)
 
Katılım
23 Ocak 2006
Mesajlar
2,761
brubaker1' Alıntı:
arkadaşlar alınır verilir yagmur yagar dolu yagar önemli degil ben geliyorum catalımıda alıyorum maksat muhabbet olsun yaz yagmuru en fazla ıslar . bende gebzeden gelicem yolum uzun ona ragmen varım .haa gebzeden giden varsa ki var beraber cıkalım.

işte örnek bir MT İstanbul üyesi:rendeer:
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
tübitakta calışıyorum . millet caddesinin sonunda merdivenli cıkmaz yoldayım eskisarlı biladerim
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
brubaker1' Alıntı:
tübitakta calışıyorum . millet caddesinin sonunda merdivenli cıkmaz yoldayım eskisarlı biladerim
biraderim ben asya bilgisayarda çalışıyorum t.servisinde adım ersen gelirsen ugra yada ara 6428619 dan 136 dahilim :)al birde resmimi koyayım tam olsun
dsc000572lh.jpg
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
ersenmi haydaa yaw ben seni tanırım kesin sen özdene ve coşkuna söyle tübitak tan veysel de beni iyi tanırlar. selamlar..
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vay veysel önal abi hayda bülentte yanımda :) gel geziye güzel olucak bizim site en iyisidir bu alemde yarın çıkarsan ugra yanıma :)
veysel abi etleri falan hazırla bakalım :)
 
Katılım
29 Haz 2004
Mesajlar
127
selam söyle bülente ok ugrarırım zaten bir ceset var elimde ellerinden öper onu bırakıcam .hadi kolay gelsin..
 
Katılım
12 May 2005
Mesajlar
429
hayda muhabbete bak ,gebzelilerin buluşması duygusal bir an...Yıllardır birbirini arayan 2 gebzeli buluştu....:mrgreen: dın dını dın dını dın dını dınının,,,Birde gülpembe çalalım sinan çetinde gelsin tam olsun.....
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ayıp ettin abi lafımı olur rakının biranın:) bi keyif yapalım :)
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Dostdark "Gebze" olayını gördükten sonra senin "ilkokul öğretmeni" teorisi bana oldukça olası geldi :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst