judas25' Alıntı:İlgilendiğin için çok teşekkür ederim Highway.Numaram 0538 458 58 47 olumlu yada olumsuz o gün bana haber verirsen çok makbule geçer.
sen bırak şimdi yaz yagmurunu asıl viskiyi getirme ben sana bak ne yagmuru yağdırıcamvedat kaya' Alıntı:hava şartlarından dolayı gelemeyen arkadaşlar..
bence gelecekmiş gibi hazırlık yapın ..
yarın sabah hava durumuna bakın içinize sinerse gelirsiniz..
sinmezse gelmezsiniz..
ayrıca kötü hava koşullarında gelmenizi öneririm çünki bu koşullardada motor kullanmak lazım ve hep beraber olduğumuz için allah korusun bişi olursa mudahale ederiz yanlız kalmazsınız..
yaz yağmuru yagarken güneşde açıyor bi gün yanlız yakalanırsanız nolcek hııı hiç düşündünüzmü..:silent:
ashes' Alıntı:sen bırak şimdi yaz yagmurunu asıl viskiyi getirme ben sana bak ne yagmuru yağdırıcam![]()
Highway' Alıntı:Evet Vedat,
Bak unutma Hep Beraber üstüne üsüsürüz.... zaten Mimlendin, bana bi duble ayirin ben Aksam gelcem....ona göre...
ferni' Alıntı:vedat haklı, korkunun ecele faydası yok arkadaslar!
hadi bakalım kacmaz bu organizasyon...:cat:
süper ya ne kaldı sunun surasında, kampa gidiyooooooooooozzzzzzzzzzz....:queen:
ashes' Alıntı:ulan mete seni bir tek ugurun evinde görmüştüm vede geç saatlere kadar sohpet vardı hatırlarsın başka görmedim bi geziyede gelde şaşırt bizi diyim ne diyim sana
kumsalda yakılan ateşte biraz yaban domuzu var bende onu çevirsem olurmu sonercim![]()
fragrance_chaplin' Alıntı:ARKADAŞLAR ÇOK ACİL ANADOLU YAKASINDAN ARABAYLA KAMPA GİDEN BİRİ LAZIM!
Son dakikada vınvınla kırmızının gelmeyeceğini öğrendim...az önce ..onların arabasıyla gelecektim ben.ve şu an açıkta kaldım:salut: :salut: :salut:
şaşkınbakkaldayyım ben.beni arabasına alacak arkadaşa salamlı-peynirli tombik sandviç ve kek hediye edicem
nolur biri beni alsın yaaaa.sırf bu kamp için uyku tulumu mat falan aldım.bugün de alışveriş yaptım sandviç ve kek için...hepsi boşa gidecekr: