[MT İstanbul] 10 Haziran Dostdark Gezisi

Cumartesi yağmurlu olursa

  • ben şeker gibi eririm gelemem

    Oy: 25 44.6%
  • yağmur kar vız gelir mutlaka geliyorum

    Oy: 31 55.4%

  • Kullanılan toplam oy
    56
  • Anket kapatılmış .
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
432
ahanda baskın zamanı :bounce:

baskın vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
sonradan gelecek arkadaslar icin harita
dost069pa.jpg
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
judas25' Alıntı:
İlgilendiğin için çok teşekkür ederim Highway.Numaram 0538 458 58 47 olumlu yada olumsuz o gün bana haber verirsen çok makbule geçer.


Tamam ben ararim seni olumlu veya olumsuz fark yapmaz....
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
hava şartlarından dolayı gelemeyen arkadaşlar..
bence gelecekmiş gibi hazırlık yapın ..
yarın sabah hava durumuna bakın içinize sinerse gelirsiniz..
sinmezse gelmezsiniz..
ayrıca kötü hava koşullarında gelmenizi öneririm çünki bu koşullardada motor kullanmak lazım ve hep beraber olduğumuz için allah korusun bişi olursa mudahale ederiz yanlız kalmazsınız..
yaz yağmuru yagarken güneşde açıyor bi gün yanlız yakalanırsanız nolcek hııı hiç düşündünüzmü..:silent:
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
hava şartlarından dolayı gelemeyen arkadaşlar..
bence gelecekmiş gibi hazırlık yapın ..
yarın sabah hava durumuna bakın içinize sinerse gelirsiniz..
sinmezse gelmezsiniz..
ayrıca kötü hava koşullarında gelmenizi öneririm çünki bu koşullardada motor kullanmak lazım ve hep beraber olduğumuz için allah korusun bişi olursa mudahale ederiz yanlız kalmazsınız..
yaz yağmuru yagarken güneşde açıyor bi gün yanlız yakalanırsanız nolcek hııı hiç düşündünüzmü..:silent:
sen bırak şimdi yaz yagmurunu asıl viskiyi getirme ben sana bak ne yagmuru yağdırıcam :)
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
vedat haklı, korkunun ecele faydası yok arkadaslar!
hadi bakalım kacmaz bu organizasyon...:cat:

süper ya ne kaldı sunun surasında, kampa gidiyooooooooooozzzzzzzzzzz....:queen:
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
338
ashes' Alıntı:
sen bırak şimdi yaz yagmurunu asıl viskiyi getirme ben sana bak ne yagmuru yağdırıcam :)


Evet Vedat,

Bak unutma Hep Beraber üstüne üsüsürüz.... zaten Mimlendin, bana bi duble ayirin ben Aksam gelcem....ona göre...
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Highway' Alıntı:
Evet Vedat,

Bak unutma Hep Beraber üstüne üsüsürüz.... zaten Mimlendin, bana bi duble ayirin ben Aksam gelcem....ona göre...

abi sizin yüzünüzden JB yi kemere bağladım günlerdir onunla geziyorum..
son gün kampta düşüp kırarmışım huuhhahahhah ..:queen:
(sizin elinizden kaçarken ne gülerim ama ..):queen: :queen:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
merak etme vedat, jbyi benim kuzenin arabasına en sağlam yere koyarız bpde, sen oraya kadar sağlam getir gerisi kolay:queen: :queen: :queen:

yalnız benden bir tavsiye onu içmeye gece 12den once baslanmasın, sıcakta acaip bozuyo meret-zaten deli ısıtıyo bi de guneş!-:cyclopsan
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yere yatar yalarız hahahaha :)
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
144
heyt, babalar susun bakiiym, dünya kupası başlıyor, şerbetle de bi giderbu şimdi sormayın..
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
ferni' Alıntı:
vedat haklı, korkunun ecele faydası yok arkadaslar!
hadi bakalım kacmaz bu organizasyon...:cat:

süper ya ne kaldı sunun surasında, kampa gidiyooooooooooozzzzzzzzzzz....:queen:

valla iyi olur ..JB ye bişi olursa bunlar çiy çiy yerler beni..:salut:
 
Katılım
24 Mar 2006
Mesajlar
418
taamdır vedat ya nedirki? araba bos olcak zaten buyuk ihtimalle
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
bu rada 10 unda her kez bişiler yapıyor ..
hani hava köyüydü..
hani birsürü bahane vardı..
hani hanii 2 musluk bir havuzu dolduramazdı..
noluuyo bu millete beya..:silent: :pale:
bana müsade eee yarın eylenmeye gidiyorum biraz hazırlık yapayım dimiiii.....
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ashes' Alıntı:
ulan mete seni bir tek ugurun evinde görmüştüm vede geç saatlere kadar sohpet vardı hatırlarsın başka görmedim bi geziyede gelde şaşırt bizi diyim ne diyim sana
kumsalda yakılan ateşte biraz yaban domuzu var bende onu çevirsem olurmu sonercim :)

abi sorma...bende Barışı ve seni özledim...Uğurun evinde ne içildi be ersenim ...siz sağlam içiyonuz...ölçülü içiyosunuz...aslan sütü sizi bozmuyor...biz kokusunu alınca sallanmaya başlıyoruz...valla özlüyom lan sizi...muhabbetinize hasret kaldık canım kardeşim....
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
306
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam:) :p :mrgreen: :cherry:

Sabah belli olcak geliceğim gelmiyeceğim :(
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
ARKADAŞLAR ÇOK ACİL ANADOLU YAKASINDAN ARABAYLA KAMPA GİDEN BİRİ LAZIM!
Son dakikada vınvınla kırmızının gelmeyeceğini öğrendim...az önce ..onların arabasıyla gelecektim ben.ve şu an açıkta kaldım:salut: :salut: :salut:
şaşkınbakkaldayyım ben.beni arabasına alacak arkadaşa salamlı-peynirli tombik sandviç ve kek hediye edicem :)
nolur biri beni alsın yaaaa.sırf bu kamp için uyku tulumu mat falan aldım.bugün de alışveriş yaptım sandviç ve kek için...hepsi boşa gidecek :pr:
 
Katılım
23 Şub 2006
Mesajlar
22
son dakika golü

Arkadaşlar

Yarın itibariyle sorumlusu olduğum ürün grubuna ait bir ürün sunumunun cuma akşamı saat 18.00 da yumurtlanan hazırlanma isteği yüzünden cumartesi sabahı iş yerine intikal etmek zorunluluğum doğdu şanssızlığın bu kadarı olmaz olsun diyorum çadırım matım tulumum hazır eğer öğlen iş tamamalanırsa aranıza biraz geçde olsa katılma planları yapmaktayım son dakikada dünyanın en önemli fikirlerini yumurtlayan yönetici olarak adlandırılan çuvalla para alıp gün boyu laklak yapan tiplerin tümünede sinkaf içersindeyi
 
Katılım
8 Ocak 2006
Mesajlar
814
dur bakalım gün doğmadan neler doğar elbet vardır araba ile gelen bi arkadaş....

fragrance_chaplin' Alıntı:
ARKADAŞLAR ÇOK ACİL ANADOLU YAKASINDAN ARABAYLA KAMPA GİDEN BİRİ LAZIM!
Son dakikada vınvınla kırmızının gelmeyeceğini öğrendim...az önce ..onların arabasıyla gelecektim ben.ve şu an açıkta kaldım:salut: :salut: :salut:
şaşkınbakkaldayyım ben.beni arabasına alacak arkadaşa salamlı-peynirli tombik sandviç ve kek hediye edicem :)
nolur biri beni alsın yaaaa.sırf bu kamp için uyku tulumu mat falan aldım.bugün de alışveriş yaptım sandviç ve kek için...hepsi boşa gidecek :pr:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
arkadaşlar arabalı arkadaş buldum...
ferni beni alacak.tekrar çok çok teşekkürler ferni...süper kahraman ferni:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst