- Katılım
- 28 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,841
- Konu Yazar
- #121
cbrhalil'e +1 olarak mı ekleyeyim?GeCe__' Alıntı:prd gelıcek cbrhalil kardesle![]()
cbrhalil'e +1 olarak mı ekleyeyim?GeCe__' Alıntı:prd gelıcek cbrhalil kardesle![]()
Kardeş takma kafana bi yerde saatlerce oturmucaz herhalde motorcuyuz ya...mekana sığmasakta olur motorumuzun üstünde tüttürürüz nargileyi..:mrgreen:LesPaul' Alıntı:yeni isimleri ekledim.
baya kalabalık olduk. inşallah sığarız yamekanın telefonu olsa arayıp konuşucam ama bulamadım. telefonunu bilen varsa söylerse iyi olur. bi arayıp konuşsak iyi olcak galiba
![]()
Bende netten buldum gazete yazısıydı sanırım orası olması lazımLesPaul' Alıntı:hım, eğer telefon doğruysa arıcam şimdi
açık mekan mı istersiniz, kapalı mı?
tunoka' Alıntı:necdeett senin +1 in kim yahuu..
Benimde tek mi gelmemi istiyorsunuz..
walla hanım gebertir beni...r:
![]()
ataper' Alıntı:Son dakkada söylüyorum, kusura bakmayın.
Ben de geliyorum.
ataper