[MT İstanbul] 10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
lespaul abzah+1 yaz unutmuşun sonra demesin beni yazmadınız diği
gelmedim:queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lespaul alemsın yaw:p yok baba bende de motor var :mrgreen:
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
necdeett senin +1 in kim yahuu..

Benimde tek mi gelmemi istiyorsunuz..:)
walla hanım gebertir beni...:pr: :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
yeni isimleri ekledim.
baya kalabalık olduk. inşallah sığarız ya:) mekanın telefonu olsa arayıp konuşucam ama bulamadım. telefonunu bilen varsa söylerse iyi olur. bi arayıp konuşsak iyi olcak galiba:)
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
LesPaul' Alıntı:
yeni isimleri ekledim.
baya kalabalık olduk. inşallah sığarız ya:) mekanın telefonu olsa arayıp konuşucam ama bulamadım. telefonunu bilen varsa söylerse iyi olur. bi arayıp konuşsak iyi olcak galiba:)
Kardeş takma kafana bi yerde saatlerce oturmucaz herhalde motorcuyuz ya...mekana sığmasakta olur motorumuzun üstünde tüttürürüz nargileyi..:mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hım, eğer telefon doğruysa arıcam şimdi:)
açık mekan mı istersiniz, kapalı mı?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
arkadaşlar aradım şimdi.
kapalı nargile kısmı 100 kişi de alır merak etme dedi adam(havanın soğuk olması ihtimalina karşı kapalıyı sordum)
açık mekanda da her türlü yer bulunur, sayı önemli değil kafanıza göre gelin dedi:)
pek bi rahat konuştu adam, çok iddialı bizi sığdırabileceği konusunda:)
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler orası genıs mekandır rahat olalım bılıyorum ben, sadece pek sevmem ama gelmemın amacı tabıkı ortam ve motorcu olmamıs...:bounce:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
fotograf makınası ayarlasak resım fılan cekılırsık. topıgın ıcıne atardık
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
bende fotoğraf makinesi var, gelirken getiricem:cat:
yalnız pil almam lazım. buluşma noktasında unutturmayın:)

evet yok mu başka gelen? yer sorunumuz yok nasıl olsa:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
tunoka' Alıntı:
necdeett senin +1 in kim yahuu..

Benimde tek mi gelmemi istiyorsunuz..:)
walla hanım gebertir beni...:pr: :p


abi benim artcı yok ben 2kişilik sayılıyom artık mt nin gurmesi olarak:queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
hero, ataper,
kaydettim bile:)

akşama kadar yolu var, kaydediyoruz herkesi:)

bu arada, iskelenin oraya motorla nerden gircez?:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst