[MT İstanbul] 10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
İSKELENİN BİRAZ DAHA İLERİSİNDEKİ BOSTANCI MİNİBÜSLERİNİN KALKTIĞI YERİN YANINDA BULUNAN TÜRKPETROL BENZİNCİDE BULUŞUYORUZ. MİGROSUN KARŞISINDA KALIYOR.

BU YAZIYI OKUYAMAYACAK OLANLAR İÇİN BEN YİNE İSKELENİN ORADA DA BEKLEYECEĞİM. GÖRÜŞMEK ÜZERE.



Herkese merhaba:)
Yarın akşam yani 10 Haziran'da, Kadıköy Beşiktaş İskelesinin önünde saat 20:00'da buluşuyoruz.
Gelecek olanları biraz bekledikten sonra Moda'ya doğru yola çıkarak, şahane bir manzarası olan BOMONTİ adlı çay bahçesine gidiyoruz.
Mekanın çok güzel bir manzarası olup, açık ve kapalı alanları mevcuttur (oldukça büyük bir alan üzerine kurulu) :)
Ayrıca deniz manzarası eşliğinde fokur fokur nargile çekme opsiyonumuz vardır:bounce:
Bomonti'nin otoparkı da bulunduğundan park konusunda hiçbir sıkıntımız yoktur:)
Yemek yemeden gelecek olanlar için de mekanda yemek seçenekleri mevcuttur:cat:

Zühtüpaşa'dan aldğımız hava raporuna göre, yarın akşam hava temiz ve yağışsız geçecek. Ancak ince giyinmememizi tavsiye ediyor:bounce:
Kendisine teşekkür ediyoruz. Maalesef uçuşu olduğundan bize katılamıyor:pale:

Evet artık elleri görelim:)

1. LesPaul +1
2. er5
3. Bukalemoon (M T-Shirt)
4. Tifosi12 (1 adet M/L; 1 adet XL T-shirt) +1
5. MrSandman +1 (XL t-shirt)
6. optik1907 (söz vermiyo ama gelcek:))
7. jasmine (M T-Shirt)
8. Gitarist_ASlan (M Beden T-Shirt)
9. serdark (XL T-Shirt) +1
10. uzman
11. TycOOn (L T-Shirt)
12. Necdet +1
13. Slwer +1 gelmeye calıscak (bana göre silwer:cherry: )
14. batuhan35
15. danger0 (gelebilir)
16. gazlabeni
17. marques
18. erdem.gunduz
19. tunoka
20. baggio
21. alperr
22. kartal 23+1
23. cbrhalil
24. GeCe__
25. abzah+1
26. UNFORGETABLE
27. ataper
28. Hero
...
...
...
...
Not: T-Shirt istekleri kapanmıştır. Ben temin edip getirmeye çalışıcam. ancak birçok beden tükenmiş Tanesi 15YTL.:cat:

T-Shirt kalmamış ne yazık ki. olanları getiricez ama herkese yetmeyecek sanırım:( bazı bedenler tamamen tükenmiş:(

işte gecenin ardından benim makinayla pil bitmeden çekebildiğim fotolar:)

164420126_87d9a442d4_o.jpg


164420079_13bd1f3ae7_o.jpg


164420021_e458148f6a_o.jpg


164419993_107f6c6441_o.jpg


164419930_46d1462ceb_o.jpg


aşağıdaki benim. içimden "fena bi buluşma olmadı bee" diyodum heralde:p

164419876_42405b40c7_o.jpg


164419835_48f826c21f_o.jpg


164419763_bac322b939_o.jpg


164419682_e7063aa2c3_o.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr: 20,30 kayseri-istanbul uçucam yaw..nası yetişiiim.:pr:
size simdiden ii eglenceler..:rendeer:
S&S
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
salacak sahiliydi, nooldu modayamı sıçradı.. neyse, benide ekleyin bari..
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
sağlık olsun paşam, başka zaman inşallah..
pazar akşamı da yaparız bir nargile sefası, sen iste yeter ki:cherry:

salacak sahiliydi, nooldu modayamı sıçradı.. neyse, benide ekleyin bari..

tifosi12, sahil yolu o gün ve saatte çok kalabalık olur dedik, böyle birşey yapalım en iyisi dedik.
hem BOMONTİ'nin kapalı yeri de var, hava soğuk olsa bile rahat ederiz:cat:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
çok ayıp ama yaaaaaaa!biz kampta olucaz ve gelemiycez.şu buluşmayı 1 hafta sonrasına at da herkes gelebilsin! lütfeeeeeeeeeeeeeeeeeen:rendeer:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
haftayada abska bı sey duzenlerız bozma moralını
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
fragrance_chaplin bir hafta sonra yine yaparız ya, yeterki sen iste:)
siz kampta olacaksınız, biz burdayız. mecburen yapıyoruz bu buluşmayı:)
bize de aktivite lazım di mi ama:cherry:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
motorsuz gelmeyı dusunuyorum oraya alkol yuzunden ama askam ewe nasıl donucem vasıta olayı zor yanı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fragrance_chaplin' Alıntı:
kim demiş paşam :)
ben gelmiyorum mesela...işim olmaz katharsisle...:farao:
hayatımda 1 kez gittim ve nefret ettim...

:p sen hariç demeyi unutmustum zaten..:p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
paşam Katharsis'e zaten geliyoruz:) o ayrı..
arkadaşlar yok mu başka gelen? elleri görelim?
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ee tabi Katharsis'e girebilmek için baz şartlar var:mrgreen:
Harbi rockçı olmak gerekiyo mesela:)
ama bu buluşmada öyle bir şart yok, isteyen herkes gelebiliyo:)
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
lespaul_84' Alıntı:
ee tabi Katharsis'e girebilmek için baz şartlar var:mrgreen:
Harbi rockçı olmak gerekiyo mesela:)
ama bu buluşmada öyle bir şart yok, isteyen herkes gelebiliyo:)
valla ben harbi rockçıyım zaten de mekan kötü.ben 2 sene önce ekşi sözlüğün "geleneksel metal camiası zirvesi" için gittiğimde bir sürü keş ve alkolik vardı!:farao:

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst