- Katılım
- 28 Mar 2005
- Mesajlar
- 1,841
- Konu Yazar
- #1
İSKELENİN BİRAZ DAHA İLERİSİNDEKİ BOSTANCI MİNİBÜSLERİNİN KALKTIĞI YERİN YANINDA BULUNAN TÜRKPETROL BENZİNCİDE BULUŞUYORUZ. MİGROSUN KARŞISINDA KALIYOR.
BU YAZIYI OKUYAMAYACAK OLANLAR İÇİN BEN YİNE İSKELENİN ORADA DA BEKLEYECEĞİM. GÖRÜŞMEK ÜZERE.
Herkese merhaba
Yarın akşam yani 10 Haziran'da, Kadıköy Beşiktaş İskelesinin önünde saat 20:00'da buluşuyoruz.
Gelecek olanları biraz bekledikten sonra Moda'ya doğru yola çıkarak, şahane bir manzarası olan BOMONTİ adlı çay bahçesine gidiyoruz.
Mekanın çok güzel bir manzarası olup, açık ve kapalı alanları mevcuttur (oldukça büyük bir alan üzerine kurulu)
Ayrıca deniz manzarası eşliğinde fokur fokur nargile çekme opsiyonumuz vardır:bounce:
Bomonti'nin otoparkı da bulunduğundan park konusunda hiçbir sıkıntımız yoktur
Yemek yemeden gelecek olanlar için de mekanda yemek seçenekleri mevcuttur:cat:
Zühtüpaşa'dan aldğımız hava raporuna göre, yarın akşam hava temiz ve yağışsız geçecek. Ancak ince giyinmememizi tavsiye ediyor:bounce:
Kendisine teşekkür ediyoruz. Maalesef uçuşu olduğundan bize katılamıyor
ale:
Evet artık elleri görelim
1. LesPaul +1
2. er5
3. Bukalemoon (M T-Shirt)
4. Tifosi12 (1 adet M/L; 1 adet XL T-shirt) +1
5. MrSandman +1 (XL t-shirt)
6. optik1907 (söz vermiyo ama gelcek
)
7. jasmine (M T-Shirt)
8. Gitarist_ASlan (M Beden T-Shirt)
9. serdark (XL T-Shirt) +1
10. uzman
11. TycOOn (L T-Shirt)
12. Necdet +1
13. Slwer +1 gelmeye calıscak (bana göre silwer:cherry: )
14. batuhan35
15. danger0 (gelebilir)
16. gazlabeni
17. marques
18. erdem.gunduz
19. tunoka
20. baggio
21. alperr
22. kartal 23+1
23. cbrhalil
24. GeCe__
25. abzah+1
26. UNFORGETABLE
27. ataper
28. Hero
...
...
...
...
Not: T-Shirt istekleri kapanmıştır. Ben temin edip getirmeye çalışıcam. ancak birçok beden tükenmiş Tanesi 15YTL.:cat:
T-Shirt kalmamış ne yazık ki. olanları getiricez ama herkese yetmeyecek sanırım
bazı bedenler tamamen tükenmiş
işte gecenin ardından benim makinayla pil bitmeden çekebildiğim fotolar
aşağıdaki benim. içimden "fena bi buluşma olmadı bee" diyodum heralde
BU YAZIYI OKUYAMAYACAK OLANLAR İÇİN BEN YİNE İSKELENİN ORADA DA BEKLEYECEĞİM. GÖRÜŞMEK ÜZERE.
Herkese merhaba
Yarın akşam yani 10 Haziran'da, Kadıköy Beşiktaş İskelesinin önünde saat 20:00'da buluşuyoruz.
Gelecek olanları biraz bekledikten sonra Moda'ya doğru yola çıkarak, şahane bir manzarası olan BOMONTİ adlı çay bahçesine gidiyoruz.
Mekanın çok güzel bir manzarası olup, açık ve kapalı alanları mevcuttur (oldukça büyük bir alan üzerine kurulu)
Ayrıca deniz manzarası eşliğinde fokur fokur nargile çekme opsiyonumuz vardır:bounce:
Bomonti'nin otoparkı da bulunduğundan park konusunda hiçbir sıkıntımız yoktur
Yemek yemeden gelecek olanlar için de mekanda yemek seçenekleri mevcuttur:cat:
Zühtüpaşa'dan aldğımız hava raporuna göre, yarın akşam hava temiz ve yağışsız geçecek. Ancak ince giyinmememizi tavsiye ediyor:bounce:
Kendisine teşekkür ediyoruz. Maalesef uçuşu olduğundan bize katılamıyor
Evet artık elleri görelim
1. LesPaul +1
2. er5
3. Bukalemoon (M T-Shirt)
4. Tifosi12 (1 adet M/L; 1 adet XL T-shirt) +1
5. MrSandman +1 (XL t-shirt)
6. optik1907 (söz vermiyo ama gelcek
7. jasmine (M T-Shirt)
8. Gitarist_ASlan (M Beden T-Shirt)
9. serdark (XL T-Shirt) +1
10. uzman
11. TycOOn (L T-Shirt)
12. Necdet +1
13. Slwer +1 gelmeye calıscak (bana göre silwer:cherry: )
14. batuhan35
15. danger0 (gelebilir)
16. gazlabeni
17. marques
18. erdem.gunduz
19. tunoka
20. baggio
21. alperr
22. kartal 23+1
23. cbrhalil
24. GeCe__
25. abzah+1
26. UNFORGETABLE
27. ataper
28. Hero
...
...
...
...
Not: T-Shirt istekleri kapanmıştır. Ben temin edip getirmeye çalışıcam. ancak birçok beden tükenmiş Tanesi 15YTL.:cat:
T-Shirt kalmamış ne yazık ki. olanları getiricez ama herkese yetmeyecek sanırım
işte gecenin ardından benim makinayla pil bitmeden çekebildiğim fotolar
aşağıdaki benim. içimden "fena bi buluşma olmadı bee" diyodum heralde
