- Katılım
- 24 Ağu 2005
- Mesajlar
- 373
Beni de sayın! :bestmt:
Lakin şunu belirteyim hava güzelde olsa ben içerde otururum çünkü nargile sadece içerde servis ediyolar dışarda sadece çay var.. :wiinkk:
Bu arada hiçbirinizle tanışmadım daha önce ondan yakanıza kırmızı karanfil takın olmadı motorcu montuda giyseniz de olur heralde
Bir arkadaşımda gelebilir ama kesin değil.. Oda ilerde motorcu olacak; ehliyetini ağustosta alınca.. :wiinkk:
Aslında gelmeden önce bi gelişime uğrayıp tişörtümü alıptamı gelsem? :bounce:
Lakin şunu belirteyim hava güzelde olsa ben içerde otururum çünkü nargile sadece içerde servis ediyolar dışarda sadece çay var.. :wiinkk:
Bu arada hiçbirinizle tanışmadım daha önce ondan yakanıza kırmızı karanfil takın olmadı motorcu montuda giyseniz de olur heralde
Bir arkadaşımda gelebilir ama kesin değil.. Oda ilerde motorcu olacak; ehliyetini ağustosta alınca.. :wiinkk:
Aslında gelmeden önce bi gelişime uğrayıp tişörtümü alıptamı gelsem? :bounce: