[MT İstanbul] 10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Beni de sayın! :bestmt:
Lakin şunu belirteyim hava güzelde olsa ben içerde otururum çünkü nargile sadece içerde servis ediyolar dışarda sadece çay var.. :wiinkk:
Bu arada hiçbirinizle tanışmadım daha önce ondan yakanıza kırmızı karanfil takın olmadı motorcu montuda giyseniz de olur heralde :p
Bir arkadaşımda gelebilir ama kesin değil.. Oda ilerde motorcu olacak; ehliyetini ağustosta alınca.. :wiinkk:
Aslında gelmeden önce bi gelişime uğrayıp tişörtümü alıptamı gelsem? :bounce:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
konu bizim buluşmadan katharsis buluşmasına kaydı ama olsun, cevap veriyim:)

o işin şakası tabi ki:) bu sefer öyle birşey olmıcak, emin olabilirsin. çünkü teras katı bize ayrıldı ve orada sadece bizim grup olacak. bizden başka kimse alınmayacak.
ayrıca müziği de biz çalıcaz, ne istersek onu çalıcaz. geçicez bilgisayarın başına, sıralıcaz parçaları.
o yüzden bahsettiğin şekilde sorunlar olacağını hiç sanmıyorum:)
bu söylediklerimle tekrar gözden geçirmeni ve katılmanı isterim:cat: hadi bakalım bekliyoruz:)

MrSandman' Alıntı:
Beni de sayın! :bestmt:
Lakin şunu belirteyim hava güzelde olsa ben içerde otururum çünkü nargile sadece içerde servis ediyolar dışarda sadece çay var.. :wiinkk:
Bu arada hiçbirinizle tanışmadım daha önce ondan yakanıza kırmızı karanfil takın olmadı motorcu montuda giyseniz de olur heralde :p
Bir arkadaşımda gelebilir ama kesin değil.. Oda ilerde motorcu olacak; ehliyetini ağustosta alınca.. :wiinkk:
Aslında gelmeden önce bi gelişime uğrayıp tişörtümü alıptamı gelsem? :bounce:

dediğin gibiyse bakarsın herkes içerde oturabilir hocam, belli olmaz:) zira biz de nargile yapalım diye konuştuk:)
seni ve arkadaşını bekleriz, listeye ekliyorum ikinizi de:cat:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abıcım hos geldın.NARGILEYI ASENIN ICIN DISARI ALDIRIRIZ KAFANI YORMA.bende coks everım cunku .bu arada onur arkadasımızda da aynı motordan var ARN 125 tek tabanca degılsın yanı :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
o kadar kişi gidince dışarı aldırırız nargileyi yaa:)
eşşek değiller ya:p
denize baka baka böle fokur fokurr, ohhhhh:)
bi yandan da türk kahvesii:cherry:
off yazarken bile bi fena oldum:cherry:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
fragrance_chaplin sasırttın benı ben senı erkek bılıyodum :bounce:
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Valla doğup büyüdüğüm yer Moda, çok takıldım bomonti de ama daha önce hiç dışarı verdiklerini görmedim. Lakin motorcuyuz ve kalabalığız diye verirlerse bilemem :) Ama verseler iyi olmaz mı? Ne diyosunuz? :cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
MrSandman' Alıntı:
Valla doğup büyüdüğüm yer Moda, çok takıldım bomonti de ama daha önce hiç dışarı verdiklerini görmedim. Lakin motorcuyuz ve kalabalığız diye verirlerse bilemem :) Ama verseler iyi olmaz mı? Ne diyosunuz? :cat:
sen ne diosun abi, şahane olur:cherry:
aldırtırız onu bi şekilde, kalabalık olcaz nası olsa:) kapalı yerde içince zevki çıkmaz onun ya, böle denize karşı, manzaraya karşı fokur fokur üfürücen onu:)
yanına da birer tane türk kahvesi söyledin mi, keyfimize diyecek olmaz:cherry: :cat:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abı bızım demırbaslar daha gelmedı.bowlıng den sonra seslerı solukalrı cıkmıyor valla.yoruldualr galıba :cherry:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
Tifosi12' Alıntı:
sen erkek sanıyodun yine ii.. ben onu esra eron sanıyodum
ahahahaahaahahahaahah:queen: :queen: :queen:
koptum yaaaaa
hadi ekşi sözlükte erkek sanan çok oluyodu ilk yazar olduğum yıllarda ama insaf :) resmime bakmıyodunuz anlaşılan...hem fragrance ingilizce güzel koku-hoş koku anlamına geliyor..parfümlerin üzerinde yazar...böyle bir nick alır mı hiç bir erkek :p hem erkek adam pembe motora biner mi???
esra eron kim???

neyse efem bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır.terası güzeldir.diğer teraslardan köfte kokuları gelir deniz manzarası izlersiniz.ama terasa çıkmayı yasaklayamazlar kimseye. :p
terasda olacaksınız madem aman ha donmayın :p

Bu moda toplantısından bi daha yapmazsanız ahirete kadar yakanızdayım ona göre:salut:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
ablacım sende oyle bı foto koymusunkı-50 lık capırcı abılrden sandım valla :mrgreen:

zaten bu sıtede bayan oldunu saklıcan yoksa cok ılgı goruyosun nedense :cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
sözümüz söz, elbette yapıcaz tekrar:)
anadolu yakasında oturanlar olarak bu şekilde sık sık görüşücez büyük ihtimalle. geçen sefer yaptığımız çamlıca buluşmasnda(geçen cumartesi) herkesin isteği ve kanaati bu yöndeydi. peşinden kadıköy bowling geldi (geçen çarşamba). ve şimdi de cumartesi moda buluşması yapıyoruz:)
bir haftada 3 buluşma, sanırım bir fikir vermiştir:)
her seferined katılım daha fazla olucak inşallah ve güzel bir grup oluşacağına inanıyorum.

er5, arada yaşlılar da ardı, onlar daha yorgunluğunu atamamıştır heralde:p :p
yakında çıkar onlar da ortaya. demirbaş zaten oonlar, kesin gelirler:) :cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
fragrance_chaplin' Alıntı:
ahahahaahaahahahaahah:queen: :queen: :queen:
koptum yaaaaa
hadi ekşi sözlükte erkek sanan çok oluyodu ilk yazar olduğum yıllarda ama insaf :) resmime bakmıyodunuz anlaşılan...hem fragrance ingilizce güzel koku-hoş koku anlamına geliyor..parfümlerin üzerinde yazar...böyle bir nick alır mı hiç bir erkek :p hem erkek adam pembe motora biner mi???
esra eron kim???

neyse efem bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıptır.:

esra eron manken, hemde dünya 1.ciliği falan var.. :) sapancaya giderken carrefour önünde gözlük falan takıyodun o sandım da çıkarınca anlamıştım :)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tifosi12, fragrance_chaplin'e en güzel iltifat senden gelmiş oldu sanırım böylelikle:cherry:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
ah be abı senınde bılmedıgın manken yok valla :mrgreen:
 
Katılım
11 Ocak 2006
Mesajlar
869
peki esra eron olsam 90 60 90 olmam gerekmez miydi :queen:
neyse valla ben bu sitede bayanların daha fazla ilgi gördüğünü sanmıyorum.
Burası Siberlam değil...MOTOSİKLET.NET!

lespaul bir sonraki buluşmayı sabırsızlıkla bekliyorum ona göre!
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
531
NEREYE GİTCEZ ŞAŞIRDIM SUADİYEDEYİM İLK ÖNCE MODA SONRA KAMP HERHALDE 2 YE Mİ BÖLÜNSEK EN İYİSİ:pr:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
abi biz kampa gidemediğimiz için böyle bir buluşma ayarladık.
oraya gitmezsen bekleriz:cat:

fragrance çok fazla beklemene gerek yok, zaten bi kaç güne tekrar buluşuruz heralde:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst