er5' Alıntı:
abı bızım demırbaslar daha gelmedı.bowlıng den sonra seslerı solukalrı cıkmıyor valla.yoruldualr galıba :cherry:
Pek demirbaş sayılmam ama bundan sonra yavaş yavaş o aşamaya ilerleyeceğiz artık... Ayrıca sizden sonra ertesi günde 4 oyun daha yaptım ben, pardon ders verdim desem daha doğru olur
hatta ve hatta bowlingten önce de sahinhakan'la 2 saat yorucu bir bilardo yaptık. Ne yapayım yenmesine izin verdim

Yaw arkadaşlar bir insan bilardo oynarken bu kadar mı çenesi düşük yaaa, konsantrasyon falan hak getire bende yani.. Attığım sote kalıyor kardeşim

r: ooo anlamadım bu nasıl iş walla.. Biraz mazeret gibi oldu ya neyse
kıssadan hisse
serkan beni de ekle beni de... Dumanı severim ama "çay" dan çıkan dumanı

zaten zor bıraktım sigarayı.. o00o 4 yıl olmuş
Görüşmek üzere arkadaşlar