[MT İstanbul] 10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması

Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
esra eron olur tabiki hayır demem ne zaman üyemi olmuş bizim siteye valla yakışır birde mankenimiz olsun cenk söyle bi tanışma topigi açsın :)
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
cenkmenderes' Alıntı:
Motosiklet.net olsa da erkek erkektir.. Biz mankenleri seviyoruz.. Mankenleeeeeeeeeeeeeer Mankenleeeeeeeeeeeeeeeer...... Süperleeeeeeeer.......Hadi arkadaşlar herkes bir manken seçsin.. Ben Sebnem Schaffer diyorum..

sebnem.jpg

bunun için ayrı bi topic lazım, bayağıda tutar:)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338


arkadaslar konumuz mankenelr deyıl ama konuyusaptarmayalım.bız sadece yarın aksam kadıkoyde bulusmak ıstıyoruz .mankenler daha sonra baska bı topıkte ıns:)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
evet t-shirt isteyenleri ekledim en sonunda. bi ara sorun vardı açamadım siteyi.
başka gelmek isteyen varsa ekleyelim hemen.

bu arada ben de gidip gelişim'den alıcam zaten t-shirtleri. ama daha konuşmadım. ellerinde t-shirt varsa yarın akşam elinizde olacak merak etmeyin:cat:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
LesPaul' Alıntı:
evet t-shirt isteyenleri ekledim en sonunda. bi ara sorun vardı açamadım siteyi.
başka gelmek isteyen varsa ekleyelim hemen.

bu arada ben de gidip gelişim'den alıcam zaten t-shirtleri. ama daha konuşmadım. ellerinde t-shirt varsa yarın akşam elinizde olacak merak etmeyin:cat:

benim ortak için xl veya xxl bi t-shirt daha getirirmisin, bu arada biz 2 kişi gelecez
 
Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
134
yarın sanırım hava kotu olcak semızkuma gıdemezsem muhtemelen gelırım
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
er5' Alıntı:
abı bızım demırbaslar daha gelmedı.bowlıng den sonra seslerı solukalrı cıkmıyor valla.yoruldualr galıba :cherry:

Pek demirbaş sayılmam ama bundan sonra yavaş yavaş o aşamaya ilerleyeceğiz artık... Ayrıca sizden sonra ertesi günde 4 oyun daha yaptım ben, pardon ders verdim desem daha doğru olur :)

hatta ve hatta bowlingten önce de sahinhakan'la 2 saat yorucu bir bilardo yaptık. Ne yapayım yenmesine izin verdim :p Yaw arkadaşlar bir insan bilardo oynarken bu kadar mı çenesi düşük yaaa, konsantrasyon falan hak getire bende yani.. Attığım sote kalıyor kardeşim :pr: ooo anlamadım bu nasıl iş walla.. Biraz mazeret gibi oldu ya neyse :)


kıssadan hisse serkan beni de ekle beni de... Dumanı severim ama "çay" dan çıkan dumanı :) zaten zor bıraktım sigarayı.. o00o 4 yıl olmuş

Görüşmek üzere arkadaşlar
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
ben şimdi dışarı çıkıyorum, en son serdar abiyi ekledim.
akşam döndüğümde yeni katlanalrı da eklerim:cat:
görüşmek üzere.
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abı oynattınız meletı bana elımın agrısından motor kullanamıyroum valla :)
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
bomonti de king oynarsanız gelirim :bounce:
bende tshirt istiyorum ama hangi beden olursa onu alırım L olur heralde.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
429
slm arkadaslar yine toplanıyomuşunuz. benide ekleyin gelmeye çalışıcam. bu arada topicin sahibi senin finalin tezin falan bitti galiba gezmeler tozmalar çok topic açar gördüm seni:) sahınhakan' ın rodajı bitmiş mi bu arada arkadaslar bilen var mı? :p er5 batak oynarım, tycoon kıng oynarım, serdark bilardo oynarım. varmı baska oyun istek yapın oynarız...:p :p
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
listeyi güncelledim:cat:
ne isterseniz oynarız, gelin arkadaşlar:)
ama nargile keyfimiz bittikten sora:p
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
uzman_1907' Alıntı:
er5 batak oynarım, tycoon kıng oynarım, serdark bilardo oynarım. varmı baska oyun istek yapın oynarız...:p :p

hocam bowling partimiz tekrarlanacak ilerleyen tarihlerde... seni özellikle bekliyorum ona göre... Sen timsah (patent hakan'a ait) nedir bilirmisin ? :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
hava yağmasa bizde gelebiliriz gerçe kgs yok ama 2köprü ne diği duruyor:)
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
tamam necdet abi, +1 olarak ekliyorum seni. biz demişsin:)
serdar abi sana da +1 yazmıştım. doğru di mi?
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
LesPaul' Alıntı:
tamam necdet abi, +1 olarak ekliyorum seni. biz demişsin:)
serdar abi sana da +1 yazmıştım. doğru di mi?

ben gelirim kesin bizim cbf grupla turlamak istiyoruz yarın oradan doğru geliriz
artık kaç kişi oluruz bilmem ama kesin aç gelirim :queen: nargileyide özledim gerçe hayatımda 1kere tadını aldım teknikleri öğretirsiniz artık:queen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
estağfurullah abi:)
buyrun gelin, başımızın üstünde yeriniz var:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
LesPaul' Alıntı:
estağfurullah abi:)
buyrun gelin, başımızın üstünde yeriniz var:)


sağol kardeş yarın görüşürüz inşallah dolmabahçedeki gibi yağmura yakalanmayız neyse erimedik o gün :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst