LesPaul' Alıntı:o gün erimedik, ben bu gün de erimedim
taksime gitmiştim, anadolu yakasına eve dönerken sağanak başladı. ıslanmayan yerim kalmadı
ama zevkliydi, baya eğlendim gelirken![]()
+1 pek belli olmaz, şeker familyasından benim +1LesPaul' Alıntı:serdar abi sana da +1 yazmıştım. doğru di mi?
onu ben de hatırlayamadım serdar abi.serdark' Alıntı:+1 pek belli olmaz, şeker familyasından benim +1:queen:
Langırt varmıydı orda hatırlayamadım ???
serdark' Alıntı:Şimdi rahatlayın
derin bir nefes alın
kafanızı boşaltın hiçbirşey düşünmeyin ..
Şimdi gözlerinizi hafifçe kısın..
Sadece benim sesime odaklanın ve ruhani ruhani aşağıdaki resme bakın :sunny: :sunny: :sunny:
bu akşam ;
geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz
![]()
LesPaul biraz değişik bir davet şekli oldu ama artık ne yapalım rakip geziler var diye son çare dedim artıkSen bu fikri "MT tişörtü alacaksınııız alacaksınııız" diye uyarlayabilirsin
![]()
![]()
![]()
aksam gelmeyı planlıyorum ama ogs yada kgs yok ne yapıcaz yaaa...
bırde unutmadan yagmur yagarsa gelemem dun yeterı kadar ıslandımm
batuhan35' Alıntı:serkan,,,necdettt abiiiiii
aksam gelmeyı planlıyorum ama ogs yada kgs yok ne yapıcaz yaaa...:silent:
bırde unutmadan yagmur yagarsa gelemem dun yeterı kadar ıslandımm...![]()
er5' Alıntı:dostum sırkecıden ferıbotla gelebılrsın ıstersen yada 1. kopruden pılakanı camura boyayarak kacak gecebılırsın en son ıhtımal 2, kopruden gelırsın ordan paralı gıse var
jasmine' Alıntı:Arkadaşlar son kararımı verdim kampa değil (üzülerek), modaya geliyorum (sevinerek)ve S beden tişört istiyorum.
ya ben fena hipnotize olmuş gördüm kendimi be![]()
gazlabeni' Alıntı:slmi bende jasmine katılıyorum. heryeri su bastı bu hava da kamp işi yattı.
modada sizlerleyim. yanlış hatırlamıyosam orda pinponda vardıolmadı pinpon oynarız :queen:
er5' Alıntı:bu kampın topını acan kısı bıze kızacak anlasılan herkesı buraya kadırıyoruz![]()
slm bende modadayım bu akşam işten cıkıp gelicem.
dün akşam o yağmura köprüde yakalandım mont hala ıslak su an dükanın önunde kuruyo. net saat ve kaçkişiyiz bilgi alabilirsem sevinirim.