[MT İstanbul] 10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması

Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
o gün erimedik, ben bu gün de erimedim:)
taksime gitmiştim, anadolu yakasına eve dönerken sağanak başladı. ıslanmayan yerim kalmadı:)
ama zevkliydi, baya eğlendim gelirken:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
LesPaul' Alıntı:
o gün erimedik, ben bu gün de erimedim:)
taksime gitmiştim, anadolu yakasına eve dönerken sağanak başladı. ıslanmayan yerim kalmadı:)
ama zevkliydi, baya eğlendim gelirken:)


ok birkaç arkadaşla görüştüm hava yağmasa gelcekler:cat:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
serdark' Alıntı:
+1 pek belli olmaz, şeker familyasından benim +1 :):queen:

Langırt varmıydı orda hatırlayamadım ???
onu ben de hatırlayamadım serdar abi.
yarın bakıcaz artık:) :cat:
 
Katılım
3 Nis 2005
Mesajlar
122
LesPaul arkadaşım... ben de geliyorum listede varım herhalde.. 1. sayfaya dönmedim şimdi unuttum walla neyse... yoksam beni de yaz..
bi de thsirt istiyorum ben M
kısa yazdım... öz yazdım.. geç kaldım... yatagım beni beklio hadi iyi geceler
 
Katılım
19 Tem 2005
Mesajlar
310
Şimdi rahatlayın
derin bir nefes alın
kafanızı boşaltın hiçbirşey düşünmeyin ..

Şimdi gözlerinizi hafifçe kısın..
Sadece benim sesime odaklanın ve ruhani ruhani aşağıdaki resme bakın
:sunny: :sunny: :sunny:

bu akşam ;
geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz

16qe1.gif


LesPaul biraz değişik bir davet şekli oldu ama artık ne yapalım rakip geziler var diye son çare dedim artık :) Sen bu fikri "MT tişörtü alacaksınııız alacaksınııız" diye uyarlayabilirsin :) :) :)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
abı ortada bı cafe gozukuyo :cherry: bayada kalabalık ınsanalr var ne tabı tutulur bu sence:cherry:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
cbf 500ciler ve diğer avrupalı kardeşler ve abiler :mrgreen: buluşma yeri levent
akşam saat 19.00 biraz bekledikten sonra 19.15de hareket ederiz hedef
kadıköy beşiktaş iskelesi. yağmur yağarsa olmaz herkes erir:queen:

serdark' Alıntı:
Şimdi rahatlayın
derin bir nefes alın
kafanızı boşaltın hiçbirşey düşünmeyin ..

Şimdi gözlerinizi hafifçe kısın..
Sadece benim sesime odaklanın ve ruhani ruhani aşağıdaki resme bakın
:sunny: :sunny: :sunny:

bu akşam ;
geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz geleceksiniiiiiizzz

16qe1.gif


LesPaul biraz değişik bir davet şekli oldu ama artık ne yapalım rakip geziler var diye son çare dedim artık :) Sen bu fikri "MT tişörtü alacaksınııız alacaksınııız" diye uyarlayabilirsin :) :) :)

serdark bu ne güzel bişeymiş yaw gözlerim resmen rahatladı biraz şaşı oldu
oldu ama:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 May 2006
Mesajlar
713
serkan,,,necdettt abiiiiii
aksam gelmeyı planlıyorum ama ogs yada kgs yok ne yapıcaz yaaa...:silent:
bırde unutmadan yagmur yagarsa gelemem dun yeterı kadar ıslandımm...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
Arkadaşlar son kararımı verdim kampa değil (üzülerek), modaya geliyorum (sevinerek) :) ve S beden tişört istiyorum.

ya ben fena hipnotize olmuş gördüm kendimi be :)
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
aksam gelmeyı planlıyorum ama ogs yada kgs yok ne yapıcaz yaaa...
bırde unutmadan yagmur yagarsa gelemem dun yeterı kadar ıslandımm

dostum sırkecıden ferıbotla gelebılrsın ıstersen yada 1. kopruden pılakanı camura boyayarak kacak gecebılırsın en son ıhtımal 2, kopruden gelırsın ordan paralı gıse var
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
batuhan35' Alıntı:
serkan,,,necdettt abiiiiii
aksam gelmeyı planlıyorum ama ogs yada kgs yok ne yapıcaz yaaa...:silent:
bırde unutmadan yagmur yagarsa gelemem dun yeterı kadar ıslandımm...:p


yağmur yağmıcak diği garanti yok ama bence yağmıcak geçen gün dolmabahçede yakalandık zaten yağmura bugün şans bizim tarafta:mrgreen:
ogs yi dert etme 2köprüden geçicez bu arada mt nin fotorafcısı olarak
ekipmanı unutma çalışıcaksın:mrgreen:

er5' Alıntı:
dostum sırkecıden ferıbotla gelebılrsın ıstersen yada 1. kopruden pılakanı camura boyayarak kacak gecebılırsın en son ıhtımal 2, kopruden gelırsın ordan paralı gıse var


yok öyle motorcu kendi motorunu çamurlamaz:queen: üstelik devletimizi
bu krizden nasıl çıkartacağız:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
81
jasmine' Alıntı:
Arkadaşlar son kararımı verdim kampa değil (üzülerek), modaya geliyorum (sevinerek) :) ve S beden tişört istiyorum.

ya ben fena hipnotize olmuş gördüm kendimi be :)


slmi bende jasmine katılıyorum. heryeri su bastı bu hava da kamp işi yattı.

modada sizlerleyim. yanlış hatırlamıyosam orda pinponda vardı :) olmadı pinpon oynarız :queen:
 

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
O abı senı aramızda gormek ne guzel.bu kampın topını acan kısı bıze kızacak anlasılan herkesı buraya kadırıyoruz :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
gazlabeni' Alıntı:
slmi bende jasmine katılıyorum. heryeri su bastı bu hava da kamp işi yattı.

modada sizlerleyim. yanlış hatırlamıyosam orda pinponda vardı :) olmadı pinpon oynarız :queen:


abi pinponmu dedin vallah ne zamandır oynamıyom ama yinede iddialıyım
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
66
slm bende modadayım bu akşam işten cıkıp gelicem.
dün akşam o yağmura köprüde yakalandım mont hala ıslak su an dükanın önunde kuruyo. net saat ve kaçkişiyiz bilgi alabilirsem sevinirim.

yağmur yağmıcak bence. internetdede yağmur yok diyo.
bide bomanti her daim motorcu akınına uğruyo(akşamları) nasıl kaynasıcaz tanıcaz birbirimizi fikri olan varmı
 
Son düzenleme:

er5

Katılım
23 May 2006
Mesajlar
338
slm bende modadayım bu akşam işten cıkıp gelicem.
dün akşam o yağmura köprüde yakalandım mont hala ıslak su an dükanın önunde kuruyo. net saat ve kaçkişiyiz bilgi alabilirsem sevinirim.

oncelıkle hos geldın dotum 1 cı sayfanın basında yer ve zaman hakında bılgı var.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst