[MT İstanbul] 10/06 Cumartesi Akşam Kadıköy-Moda Buluşması

Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
222
arkadaslar yine güzel bir buluşma oldu gerçi en erken ben uzadım aranızdan ama önceden ayarlanmış bir eller havaya durumu vardı. mt ciler bulusupta hiç kötü geçermi organizasyon. milletin kafalar dönüp dönüp hayranlıkla izliyolardı bomantiye giderken.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
lespaul kardeş organızasyon muhteşemdi ellerine ayaklarına sağlık zannederim
baya koşuşturdun dün bütün gelen arkadaşlara teşekkür ediyorum çok güzel bir akşam geçirdik burada bizim ekibede ayrı teşekkür ediyorum bir telefon
yetiyor vallah uzaya çıkalım desek hadi gidelim diyorlar motorcu kanı bu işte
ama kartal sana ceza kesmemiz lazım kimin peşinde uçtun çok merak ettim:que
:mrgreen: bizden çokmu güzeldi:queen: neyse gençsin uçabilirisin dikkat et
kanatlarına zarar verme:queen: batuhanada helal olsun dün baya motorunu
üzdü ben 80ile giderkene hala arkamdaydı:queen: herkese saygılar sevgiler:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooh ne gusel bir aksam gecirmişsiniz..herkesin eline ayagına saglık..:rendeer: keşke daha fazla foto olsaydı..:pale:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
209
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar dün aksam için herkese çok teşekkür ediyorum ne kadarda bazı üstadlarımız bazı abilerimiz bana çömez muamelesi yapsada (şaka) çok güzel bir aksam yaşadım. Tekrardan gelen her arkadaşıma ve abilerime çok teşekkür ediyorum ayrıyeten resimlerde çok güze olmuş uğraşan emeği geçen arkadaşlardımada çok teşekkürler
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
Başta LesPaul olmak üzere bizi misafir eden Anadolu yakası Mt cilerine teşekkürler..Beylikdüzüne hepinizi bekliyoruz,umarım enkısa zaman da topic açıp bizde sizleri misafir etme keyfini yaşarız..:)
Teşekkürler :cat: :rendeer:
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
vayy les organizasyon yapmış.helal olsun kardeş:cat: dahabüyük organizasyonlara imza atman dileğiyle.:rendeer:
katılan tüm üyelerinde hoş bi akşam geçirdiklerini umuyorum,ki zaten aksi bi yorum okumadım şimdiyekadar:bounce:
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
113
son anda işle ilgili bi aksilik çıktı ve çok istediğim halde gelemedim,, er5 'e cepten mesaj attım arkadaşlara ilet kusura bakmasınlar diye.. umarım bidahaki buluşmada bi aksilik çıkmazda bende gelebilirim
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
gelen herkese tekrar teşekkürler:)
umarım ufak tefek aksiliklere rağmen memnun kalmışsınızdır buluşmadan:)
tunoka abi, iadeyi ziyaret yapmayı çok isteriz:)
tifosi12, yine buluşucaz dostum hiç merak etme, bir dahakine sen de aramızda olcaksın inşallah:):cat:
zühtüpaşam, bende olan fotoğraflar bu kadardı. gitarist_aslan nickli arkadaşın makinasıyla çekmiştim. bana mail atacak. atınca hemen burada:):cat:
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
81
Arkadşalar bi önerim var. Bi TELEFON LİSTESİ TOPİĞİ AÇALIM NİKE GÖREDE SIRALAMA OLSUN. İSTEYENLER CEP TEL BİLGİLERİNİ VERSİN diyorum ben.

bende kimsenin telefonu yoktu ve az daha mekana sizler gelmeden ayrılacaktık! İletişim dünyasında iletişimsiz kaldık :pr:

Sakınca görmeyenler cep noları yazsınlar. ulaşılabilr olalım

hadi ilk katkı benden 0533 254 01 92 gazlabeni / orhan doğan


BULUŞMA tabiki perfectti. arkadaşı kadıköy iskelesine bıraktım, ordan o taksime geçecekti. ataper abiye de maltepeye kadar refakat ettikten sonra, saate bi baktım 12 olmuş yav dedim kendi kendime eve gidilmez bu saatte. dooooğru bağdat caddesine uzadım :queen:

yaani bende mekandan erken ayrılanlardan olsam da, motorla gezmeyi gecenin ilerleyen saatlerine kadar epey bi sürdürdüm :queen:





Şu telefon listesi hadisesine bi eğilelim pls
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
selam arkadaşlar dün akşamki toplantı için emeği geçen herkese çok teşekkür ederim ve böyle bir etkinliğe ilk kez katılmama rağmen kendimi ortama yabancı hissetmedim. sizinle tanışmak gerçekten güzeldi ve herşey kusursuzdu, pil olayı dışında :mrgreen: bu arada fotoğraflar için de ayrıca teşekkürler ama bana mı öyle geldi bilmiyorum zuzaylı gibi çıkmışız :queen: neyse ukalalık gibi olmasın ama bir dahaki toplantıda bu fotoğraf olayına biraz eğilmem gerekiyor galiba :mrgreen:
 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
1,841
abi ben zaten burada kocaman yazmıştım telefon numaramı:9
o akşam bir sürü arkadaşımız aradı beni. sizin gözünüzden kaçtı sanırım. geziden sonra sildim ama telefon numaramı buradan.
ama böyle gezilerde telefon verilmesi faydalı oluyor, kendim yaşadım:)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
ya bu arada daha önce kendimi tanıtmıştım gruptan tanıyanlar var ama tanımayan arkadaşlar için tekrarlamış olayım ismim hasan, motor cbr 125, aa'da muhabir olarak çalışıyorum
 
Katılım
17 Mar 2005
Mesajlar
730
donniedarko' Alıntı:
ya bu arada daha önce kendimi tanıtmıştım gruptan tanıyanlar var ama tanımayan arkadaşlar için tekrarlamış olayım ismim hasan, motor cbr 125, aa'da muhabir olarak çalışıyorum
Hasan kardeş avatara yakışıklı bi resmini koyda millet daha iyi tanısın..:)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Slwer' Alıntı:
erken bıtırdınız sız geceyı yaslanıyosunuz yenı geldım eve daha saat 03:04 :) fenerbahcede cok guzel bı denız kıyısı var oraya gıttık bız 5 kısı muhabbet falan saat 1:30 oldu kalktık sonra :)organızasyon ıcın herkese tesekkurler her ne kadar saatınde geledıysekte cok guzeldı :)

Geç kaldık ama guzeldi. Fenerbahçe'de muhabbet güzel oldu biraz kaşıntılı geçti ama böcek yağdıran ağacı da tespit ettik buda bize deneyim oldu. Iyyyyy yine huylandım.

Şahin Hakan Fenerbahçede çekildiğimiz resimleri aydınlatıpta buraya ekler misin?

Güzel bir geceydi az kalsın aceleci taksici için güzel bir gece olamayacaktı. :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
tunoka' Alıntı:
waayyt süper olmuşsun yaww

iyide motor nerde..Burası motorcu sitesi:)


bi muhabir daha geldi abzahın çıkışını verebiliriz artık:queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
tunoka' Alıntı:
waayyt süper olmuşsun yaww

iyide motor nerde..Burası motorcu sitesi:)

abi motorla çekilmiş henüz bir resmim yok en kısa zamanda olacak ama :)

necdet' Alıntı:
bi muhabir daha geldi abzahın çıkışını verebiliriz artık:queen:

bence de çıkışını vermek lazım onun :cat: akşam dönüşte gazlayıp bıraktı bizi yolda

LesPaul' Alıntı:
avatarı koyunca hatırladım abi seni:)
başka gezilere de bekleriz:cat: :)

inşalah ben de gelmek isterim, iş olmayan günlerde ve haberim olduğu sürece
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst