FutureShock' Alıntı:Günaydın herkeze :rendeer:
Son durumlar nedir ??? Serkan abi sen gelicekmiydin :silent:
zuhtupasa' Alıntı:serkan gelcek ama otobüsle..bende akbil var serkan hadi yasadın..:mrgreen:
S&S
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: len sabah sabah güldürdün yine beni....:mrgreen: :mrgreen:FutureShock' Alıntı:Sana tamamen kendi imkanlarınla araba kiralicam.Sensiz olmaz![]()
taam ozaman ben piknik tüpümle geliom..serkan79' Alıntı:artcılara ve gelmek isteyip vasıta sıkıntısı cekenlere duyrulur otobüs kaldırcam :mrgreen:
zuhtupasa' Alıntı:taam ozaman ben piknik tüpümle geliom..:queen:
S&S
bizim tüpler hidrojen li..serkan79' Alıntı:otobüse lpg li araç alınmayacak :cherry:
tutma yaw bırak salıver gitsin yaaa:mrgreen: :mrgreen:FutureShock' Alıntı:Yav bunun üstüne çok espri var amaaa tutuyom kendimir:
ama küpeside vaaar..:mrgreen: :mrgreen:serkan79' Alıntı:bişe olmaz ona postu kalındır :mrgreen: