[MT - İstanbul] 06 Agustos / Riva Öğümce Köyü MT Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
06 AĞUSTOS PAZAR BÜYÜK MT GEZİSİ
::tutkuy::​

Tüm motor severleri pazar günü yapacağımız Riva gezimize bekliyoruz.

Gezi Yapılacak Yer: İstanbul Riva Öğümce Köyü
Mesafe: TEM Kavacık kavşağından sadece 25km
Gideceğimiz yer hakkında bilgi: Piknin alanın adı Baba'nın Yeri :) her türlü ızgara çeşidi, nargile ve yöresel yemekler ile hizmet vermektedir. MT üyeleri için fix menuler hazırlanacak. Tesislerde motosiklet.net üyelerine özel olarak ATV SAFARİ , PAİNTBALL ve ATV'li PAİNTBALL etkinliği düzenlecektir. (fiyatlar mt üyeleri için uygun seviyeye çekilecek ve buradan duyuracağız, atv safari ve paintball org.larına katılmak isteyen arkadaşlar isteklerini belirtsinler)

Atv Safari: 1 saat / 40ytl
Paintball: 1 saat / 30ytl (100mermi) / + 50 mermi 5ytl


Avrupa yakası buluşma noktası : Saat : 10.00 / Hareket: 10:15 / 1.Levent BP İstasyonu
Tarih: 06 AĞUSTOS 2006 Pazar
Saat: 10.00 Hareket: 10:15
Buluşma Noktası: 1.Levent BP İstasyonunda (Ay Yıldız Mayo nun yanı)
Güzergah: 1.Levent BP - Levent - İş Kuleler sapağında 2. köprü - Fatih Sul. Meh. Köprüsü - Kavacık Kaşağı - Kavacık - Riva - Öğümce Köyü
Buluşma Kroki ve Harita:


bp48ro.jpg

Anadolu yakası buluşma noktası :
Saat: 10.00 / Hareket: 10:15 / İçerenköy Carrefoursa Otoparkı 1.Nolu girişin önü

Tarih: 06 AĞUSTOS 2006 Pazar
Saat: 10.00 Hareket: 10:15
Buluşma Noktası: İçerenköy Carrefoursa
Güzergah: İçerenköy(kozyatağı) Carrefoursa Otoparkı 1.Nolu girişin önü - Tem 2.köprü Yolu - Kavacık Kaşağı - Kavacık - Riva - Öğümce Köyü

Atv Safari: 1 saat / 40ytl
Paintball: 1 saat / 30ytl (100mermi) / + 50 mermi 5ytl


Buluşma Kroki ve Harita:


carfir45ql.jpg





Anadolu ve Avrupa yakasından aynı anda hareket eden iki grup kavacık baglantı noktasında buluşup yola devam edecektir.
Direk kavacığa gelmek isteyenler saat: 10:30 da kavacıkta olsunlar






.:Katılımcı Listesi:.
  1. 007
  2. albatros_fb
  3. alper_tim
  4. aksi
  5. aidikurt
  6. araltı
  7. aybiketa
  8. Ayhan
  9. bandit
  10. bbrr -1
  11. blackstone
  12. bsacak
  13. bodybody
  14. boy
  15. cenkKeskin
  16. crato
  17. cuk_o
  18. danger0
  19. darkdiamond +1
  20. desparadost +1
  21. destinyofrock
  22. devilfire
  23. dostdark
  24. elay
  25. erdem.gunduz
  26. eyong -1,5
  27. fevkalbesher
  28. futureshock
  29. gelişim sürücü kursu
  30. intercom +1
  31. kelsinus
  32. komtan
  33. leto
  34. max payne
  35. mertdg
  36. megan 66
  37. mert ybr 125
  38. mete_han
  39. motoboy
  40. muhendis1959 +1
  41. musturaki-
  42. murrat
  43. nejdet
  44. nurrem
  45. praetorian
  46. powerbyaydin
  47. savasxxl
  48. selcukates
  49. serkan79
  50. skullhunter
  51. sse
  52. starsailor
  53. tai
  54. thewall
  55. tunoka
  56. vedat kaya
  57. Y.E.D
  58. zikzak
  59. zuhtupasa +1

Piknik Alanından Fotoğraflar
23072006574fa1.jpg

23072006579ze6.jpg

23072006589ua7.jpg

untitled3bx8.jpg

2um6.jpg

3eo3.jpg



Grup Gezileri Geziye Katılacak Herkes Lütfen Okusun..
Grup sürüşünde izlenecek yöntem ZIKZAK pozisyonu

http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=6385
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
oleyyyy..
yol yol yol...
ahanda yolda düşecegim bir gezi daha...:salut: :pr:
ATV için isim yazdıriiimmmm...:queen: :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
vedat kaya' Alıntı:
oleyyyy..
yol yol yol...
ahanda yolda düşecegim bir gezi daha...:salut: :pr:
ATV için isim yazdıriiimmmm...:queen: :cat:

Yok kısa merak etme düşmezsin :queen: Gerçi mesafe tanımıyorsun ama :cherry:
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
bende varım!!!su paıntball la atv fıyatlarınıda ogrensek ona gore ayarlasak kendımızı:))
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
farketmiyo dediğin gibi..
motoru çalıştıriim düşerim abi ..
bu arada soner (dostdark) da 6 sında havuz diyo napcez kaça bölünecez bilmiiim..:silent: :) :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
oleyyyy..
yol yol yol...
ahanda yolda düşecegim bir gezi daha...:salut: :pr:
ATV için isim yazdıriiimmmm...:queen: :cat:

kahvaltı iptal hadiin riva ya :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
serkan79' Alıntı:
kahvaltı iptal hadiin riva ya :)

aaaa oda vardı dimi...
yaww bu 6 sında birkaç renkli fotokophimi cekimmm..
biri kahvaltıya..
biri havuza..
biri rivaya..
bende evde otiriiim en azından düşmem...:queen: :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
praetorian' Alıntı:
bende varım!!!su paıntball la atv fıyatlarınıda ogrensek ona gore ayarlasak kendımızı:))


Atv Safari: 1 saat / 40ytl
Paintball: 1 saat / 30ytl (100mermi) / + 50 mermi 5ytl
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
aaaa oda vardı dimi...
yaww bu 6 sında birkaç renkli fotokophimi cekimmm..
biri kahvaltıya..
biri havuza..
biri rivaya..
bende evde otiriiim en azından düşmem...:queen: :queen:

sen yol istiyosun ha iki hafta sonra izmire gelmiyom de görim seni 4 kişi gidiyoz randevularını ona göre ayarla :)
 
Katılım
4 Ağu 2005
Mesajlar
3,759
tesekkurrler admınım:)ıkısınden bırını secmem lazım sanırım paıntball oynarım:)
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Amanın ne güzel ne güzel.O zaman napıyoruz brunch tayfasınıda buraya bekliyoruz:cat:

Bu arada yeni yapılan siyah t-shirt lerden ben de var.Geziye getiririm olmayanlar alırlar.M.T üyelerine özel fiyat sadece 25 ytl :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
cumartesi pazarsa olur uyar..:cat: :cat:

cumartesi öğleden sonra cıkıcaz pazar akşama dogru geri döncez pazartesi bitkin bi vaziyette yine işimizin başında olcaz :)

zuhtupasada gelirsin demi paşa :)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
serkan79' Alıntı:
cumartesi öğleden sonra cıkıcaz pazar akşama dogru geri döncez pazartesi bitkin bi vaziyette yine işimizin başında olcaz :)
zuhtupasada gelirsin demi paşa :)
Bu hafta sonu tüm ülke kavrulcak sıcaktan...:pr: benim durumum senin bildigin nedenlerden net diil.:silent: ama gelmek için çaba sarfedicem..:cat:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhtupasa' Alıntı:
Bu hafta sonu tüm ülke kavrulcak sıcaktan...:pr: benim durumum senin bildigin nedenlerden net diil.:silent: ama gelmek için çaba sarfedicem..:cat:
S&S

abi ben izmir için diom he rivadan sonra muhtemelen 19-20 agustos motorlarımız açılsın yol yapalım yaz bitiyo :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen:
serkan79' Alıntı:
abi ben izmir için diom he rivadan sonra muhtemelen 19-20 agustos motorlarımız açılsın yol yapalım yaz bitiyo :)
nee izmit mi:p hee olur olur..:mrgreen:
S&S
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
izmit deil abi izmir diom yakına kaçma öle :)
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
serkan79' Alıntı:
abi ben izmir için diom he rivadan sonra muhtemelen 19-20 agustos motorlarımız açılsın yol yapalım yaz bitiyo :)

yaz beni listeye..
eyide izmir de nereye niye gidiyoruz..
kime gidiyoruz..
burası neresi..:queen:
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,456
Motosiklet nerden kiralanır bi bilgisi olan varmı ?? Nede olsa artık ehliyetimiz var ?? Valla yardımcı olun bi yerden kiralama şansım var mı ??
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst