[MT - İstanbul] 06 Agustos / Riva Öğümce Köyü MT Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
FutureShock' Alıntı:
Vedeat abi çok sağol.Söylediğin adamlar kiralama olayını bitirmişler ama başka yere yönlendirdiler ve sonunda motosiklet kiralayan bi yer buldum.Sizlerinde bilgisi olması açısından fiyatları yazıyorum.

F650 Dakar - 150 YTL / Günlük
F650 GS - ""
R1150 GS - ""
R1200 GS - 175 YTL / Günlük
Yamaha FZ6Fazer - 175 YTL / Günlük
Aprilia Caponord - 150 YTL / Günlük

banada atsana özelden şu fazere hayır demem bir gün için
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
ATV tamam da, "Paintball" nasıl olacak bilmiyorum ?

Ne demek istediğimi anlamak için ilk sayfadaki "Paintball" kıyafetlerine bir bakın, havanın da 35-40 derece olacağını hesap edin !

Bence bizim ağıradamlar grubu harici kimse oynamasın, çünkü 1 saatte en az 5 kg verilir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende geliyorum :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
267
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
erhan'cığım benide ekle bi zahmet..

yeni cıbırla bi yol yapalım bakalım nasılmış :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
81
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sametcakar' Alıntı:
erhan'cığım benide ekle bi zahmet..

yeni cıbırla bi yol yapalım bakalım nasılmış :queen:


sen gidiyosan bende geliyorum baba...yolda canın sıkılmasın:)
abiler bi zahmet beni de ekler misiniz:)
 
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
228
Yaw sinir oluyorum ya!!! Ne zaman gezi olsa işimiz çıkıyor.:pr:
İşim dediğimde Ankaradan ailem geliyor:p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
:p abicim bende gfeliyorum bende hatta bizde artçımla beraber ben ve megan 66 listeye ekleyiver abicim bizide bi zahmett hade rasgele pazar günü görüşmek üzere her keze kolay gelsin arkadaşlar :cat:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ledo' Alıntı:
ATV tamam da, "Paintball" nasıl olacak bilmiyorum ?

Ne demek istediğimi anlamak için ilk sayfadaki "Paintball" kıyafetlerine bir bakın, havanın da 35-40 derece olacağını hesap edin !

Bence bizim ağıradamlar grubu harici kimse oynamasın, çünkü 1 saatte en az 5 kg verilir.

büyük beden kıyafet bulabilirmiyiz acaba :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: yaw paintball oynamak mecburimi erhaaaaan..:silent: :pr: ben ball diince bi tane bilirimde..:p onuda BEŞİKTAŞ oynuo...:mrgreen:
S&S
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
skullhunter abi ATV icin isim yazdırdım ilk gruptayım dimi...
dagın tasın tozunu atıcam...
tek teker.. çift teker yapıcam..
eh oldu olacak 4 tekerli bu raçtanda düşeyim.. :salut:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
kemik attım galiba...


Neyse,

Erhancım kıyafet bulamazsak, biz de saunaya gireriz, aynı etki olur :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
skullhunter abi ATV icin isim yazdırdım ilk gruptayım dimi...
dagın tasın tozunu atıcam...
tek teker.. çift teker yapıcam..
eh oldu olacak 4 tekerli bu raçtanda düşeyim.. :salut:

abi sen mümkünse izmir gezisine kadar hiç bi geziye gitme ve düşmeye kalkma hatta işe giderken bile otobüsle git :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
skullhunter abi ATV icin isim yazdırdım ilk gruptayım dimi...
dagın tasın tozunu atıcam...
tek teker.. çift teker yapıcam..
eh oldu olacak 4 tekerli bu raçtanda düşeyim.. :salut:
yaw atv filen demeyin TV kanalı gelcek aklına erhanın..aniden yine cıkcaz sonra..:p
S&S
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
vedat kaya' Alıntı:
skullhunter abi ATV icin isim yazdırdım ilk gruptayım dimi...
dagın tasın tozunu atıcam...
tek teker.. çift teker yapıcam..
eh oldu olacak 4 tekerli bu raçtanda düşeyim.. :salut:


Merak etme ilk grupdasın ama bana fazla yaklaşma olurmu :queen:
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
zuhtupasa' Alıntı:
yaw atv filen demeyin TV kanalı gelcek aklına erhanın..aniden yine cıkcaz sonra..:p
S&S

aman diiim abim TV felan olmasın miletin ayaklar halaaa parantez geziyolar..:queen: :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
ledo' Alıntı:
kemik attım galiba
Neyse, Erhancım kıyafet bulamazsak, biz de saunaya gireriz, aynı etki olur :mrgreen:
Değişik bir aktivite var atv ile 40 dk orman içinde safari yapıyoruz ve rivada araba ile gidilemeyen yolu olmayan bir sahile varıyoruz burda denize girebiliriz. Tam kesin değil ama isterseniz mayolarınızı getirin :queen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
zuhtupasa' Alıntı:
yaw atv filen demeyin TV kanalı gelcek aklına erhanın..aniden yine cıkcaz sonra..:p
S&S
paşam senin için fark etmez ondan da kaçarsın :cherry:

vedat kaya' Alıntı:
abi iyiki bir iki kez düştük bulaşıcımıdırki yaklaşmiim yaw..

Neyse atv 4 tekerliydi dimi sorun olmaz sanırım:queen:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Skullhunter' Alıntı:
Değişik bir aktivite var atv ile 40 dk orman içinde safari yapıyoruz ve rivada araba ile gidilemeyen yolu olmayan bir sahile varıyoruz burda denize girebiliriz. Tam kesin değil ama isterseniz mayolarınızı getirin :queen:
yaw erhan yapma tsunami filen olur:mrgreen: :mrgreen:
S&S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst