- Katılım
- 29 Haz 2005
- Mesajlar
- 946
öhhhömm
tv diyince mecburen devreye girmek zorunda kalıyorum malumunuz menşur
oldum efendim atv dediğimiz olay...
tv ile alakası yoktur antenlede alakası yoktur dağlarda kırlarda gezilmek için kullnılır ... açıklama isteyenlere yardımcı olarım saygılar...:mrgreen:
tv diyince mecburen devreye girmek zorunda kalıyorum malumunuz menşur
tv ile alakası yoktur antenlede alakası yoktur dağlarda kırlarda gezilmek için kullnılır ... açıklama isteyenlere yardımcı olarım saygılar...:mrgreen: