[MT - İstanbul] 06 Agustos / Riva Öğümce Köyü MT Gezisi

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
öhhhömm
tv diyince mecburen devreye girmek zorunda kalıyorum malumunuz menşur:p oldum efendim atv dediğimiz olay...
tv ile alakası yoktur antenlede alakası yoktur dağlarda kırlarda gezilmek için kullnılır ... açıklama isteyenlere yardımcı olarım saygılar...:mrgreen:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
SAVASXXL' Alıntı:
öhhhömm
tv diyince mecburen devreye girmek zorunda kalıyorum malumunuz menşur:p oldum efendim atv dediğimiz olay...
tv ile alakası yoktur antenlede alakası yoktur dağlarda kırlarda gezilmek için kullnılır ... açıklama isteyenlere yardımcı olarım saygılar...:mrgreen:

Sen boşver şimdi TV yi falanda....

Bak burda bir komplo seziyorum, bizi zayıflatmak istiyo Erhan. Haberin olsun!
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw erhaaan.. gidecegimiz mekanda acık havada klima neyin varmı hakkaten deli sıcak olcak bak..yada sen en iisi kovaların içine buz filen ayarla..bide gölgelik bi yer..yanımızada mangal vs oooh süper valla..ne dert kalır ne tasa her türlü problem itinalı konuslur, çözülür......:p
S&S
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
Bak Erhan eğer tahmin ettiğim şeyi yapıyorsan bak çok kötü olur..
Ekip arkadaşlarımı elimden alamazsın biz bir grubuz ezici bir grup hemde...
:mrgreen:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
SAVASXXL' Alıntı:
Bak Erhan eğer tahmin ettiğim şeyi yapıyorsan bak çok kötü olur..
Ekip arkadaşlarımı elimden alamazsın biz bir grubuz ezici bir grup hemde...
:mrgreen:
Tığ gibi yapıcam bütün +100 leri hedefimiz -100 :queen:

zuhtupasa' Alıntı:
yaw erhaaan.. gidecegimiz mekanda acık havada klima neyin varmı hakkaten deli sıcak olcak bak..yada sen en iisi kovaların içine buz filen ayarla..bide gölgelik bi yer..yanımızada mangal vs oooh süper valla..ne dert kalır ne tasa her türlü problem itinalı konuslur, çözülür......:p
S&S

Gidilecek yer gölge merak etmeyiniz. Ayrıca su da var ayaklarınızı sokabilirsiniz ama timsahlar beni bağlamaz :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
yok babacım bunların amacı farklı timsah mimsah deyor -100 deyor sıfır deyorrrrrr amaninnnnnnnnnnnnnnn:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAVASXXL' Alıntı:
yok babacım bunların amacı farklı timsah mimsah deyor -100 deyor sıfır deyorrrrrr amaninnnnnnnnnnnnnnn:p

gözlerime inanamıyorum sen timsahtanmı korkuyon timsah senden korksun be :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2005
Mesajlar
946
serkan79' Alıntı:
gözlerime inanamıyorum sen timsahtanmı korkuyon timsah senden korksun be :mrgreen:
he yav demi SHERK XXL :queen: gibi adamız o bendne korksun yinede amaninnnnnnnnnnnnnnn:queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SICAKTANDIR SICAKTAN...:mrgreen:
S&S
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
5
herkeze slm

slm bende katılmak istiyorum bu arada bu siteye yeni kayıt oldum enson tv makiinasına katıldım hoşuma gitti am bu siteyi çözemedim msj bile yazamıyorum biri bana yardımcı olabilirmi arkadaşlar çok sevinirim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
feridunmt' Alıntı:
slm bende katılmak istiyorum bu arada bu siteye yeni kayıt oldum enson tv makiinasına katıldım hoşuma gitti am bu siteyi çözemedim msj bile yazamıyorum biri bana yardımcı olabilirmi arkadaşlar çok sevinirim
hosgeldin..:rendeer: yazamıorum demişin ama yazmısın...:wiinkk: beklioz..:cat:
S&S
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
günaydın...
amanın kimse uyanmamış yaww..
hadi hadi daha geziye gidicez..
hani hazırlıklar hani ev yemekleri..
biraz fazla yapın yemekleri lütfen hani ac başkaları (ben ben) vardır..:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vedat kaya' Alıntı:
günaydın...
amanın kimse uyanmamış yaww..
hadi hadi daha geziye gidicez..
hani hazırlıklar hani ev yemekleri..
biraz fazla yapın yemekleri lütfen hani ac başkaları (ben ben) vardır..:queen:

hayırdır yenge motoru ögrendide evdenmi attı seni :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
Bune ya kardeşim gece en son sen çıkıyon siteden sabahta en erken sen açıyon.Bence yakında yenge seni kovcek evden.....:cherry:

kovdu zaten ama affettirdim kendimi ama huylu huyundan vazgecmez yakında yine kovulurum :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
1,414
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
ahahahahahhaa neyse kardeşim sen beni ara ben seni fenerbahçe stad tanalıp evine bırakırım

la senin işin yokmu git sertifikaları hazırla :cherry:
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
ahahahahahhaa neyse kardeşim sen beni ara ben seni fenerbahçe stad tanalıp evine bırakırım


öyle demeyin ibrahim bey gezide yeme içme sponsoru oluyor dimi ibo :queen:

Yemek fiyatlarını öğrendinmi boş boş dolanıyon ortada :pr:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst