- Katılım
- 10 May 2005
- Mesajlar
- 1,353
Siz bilmezsiniz arkadaşlar serkan küçüklükten beri otobüs camiasının içinde işareti ile yığar otobüsleri kapımıza.....:cherry:serkan79' Alıntı:otobos buldugum zaman :mrgreen:
Siz bilmezsiniz arkadaşlar serkan küçüklükten beri otobüs camiasının içinde işareti ile yığar otobüsleri kapımıza.....:cherry:serkan79' Alıntı:otobos buldugum zaman :mrgreen:
çay varmı çay buzlu çaaaayFutureShock' Alıntı:evet hava kaynicakmış pazar günü.Ben stand açıcam buz gibi suooğuk suuğğğğ
sen gel ben seni özel pişrcem zaten...:mrgreen:vedat kaya' Alıntı:yaa harbiden yazlık rahat bi kıyafet yokmudur motorda kullanalım..
nerede satılır..:silent:
bu deri montlarla pişerim ben..
oyki oyyyyyy..r:
r:
zuhtupasa' Alıntı:sen gel ben seni özel pişrcem zaten...:mrgreen:
S&S
sen orda pasta yap dahaaa..:mrgreen:mert ybr 125' Alıntı:vaybe adamlar geyik muhabbetini kurmuş haberimiz yok falla
mert ybr 125' Alıntı:vaybe adamlar geyik muhabbetini kurmuş haberimiz yok falla
vedat kaya' Alıntı:nasıl yaniii..
ne geyigi abi..
kime dedin.....
sen gelsene bi yamacıma motorla düşeyim üzerine..:queen:
mert ybr 125' Alıntı::queen: :queen: :queen: yok abi estafurullah kimseye demedim düş te yeterki sen düş nasıl olsa oldun yerde düşüyon falan dermişim![]()
:queen: :mrgreen: :cherry:
vedat kaya' Alıntı:bittin koçum sen bittiiinnnn...::rantinp: :okey:: ::xs26:: ::xicon_ev
mert ybr 125' Alıntı:inşallah trafikte dek gelirsinde yakalıyamassın yoksa kurtulşuşum yok heralde öbür türlü:mrgreen:
vedat kaya' Alıntı:zati öyle yapıcam biliyorsun trafikte durunca düşüyorum..:queen:
serkan79' Alıntı:bu geziye gelemememin tek sebebi bostancı sürücü kursudur![]()