Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Mar 2007
Mesajlar
166
araya girmis olacak ama yazmadan edemedim:

yeni alinan hyo'larda bosa kolay gecmeme (kemikli vites) problemi olabiliyor.. 1000km bakimini yeni yaptirdim ve sorun baya bir azaldi, yakinda da tamamen kalkacak gibi.. (daha uzun tecrubeli arkadaslar da bunu onayliyor)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Aşık olunmayacak gibi değil ki her geçen zaman içerisinde beni bir kez daha kendine hayran bırakan bir performans sergiliyor ona alıştıkça daha rahat hareket edebiliyorum ve istediğimde çok agresif olabiliyor

Başka bi motoru kullanamıyorum benzaten. Sürüşü çok rahat geliyo bana ve çok dengeli. Hele onunla virajlarda yatmak ayrı bi zevk ne yalan söyliyim :) Bide otoparka bıraktığımda en güzel motorun o olduğunu görmek cidden egomu tatmin ediyo bazen :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaw bende bitane siyah comet almak istiyorum ama bi kesin karar veremedim. fuarda 3 gün boyunca sorumlu kişi saolsun kankam oldu anlattı ama . ..
burdada 138 sayfa yı okumak zor geldi. . .Ben hem şehir içinde(istanbul trafiğinin en yoğun noktaları) ,hemde şehirlerarası yolculukta ki bu istanbul izmir eskişehir falan olcak bana yeterli gelicek ve açıkçası zorlamıcak bişey düşünüyorum. .. Daha kesin karar veremedim %90 comet ama birazda kullananlarda bişeyler duymak istedim. . . .
yardımlar iin teşekkür itinayla ilerki saatlerde teşekkür edicem:p

not: bu arada benim karakaçan kadar rahat olması gerekiyor. . .
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
53
yaw bende bitane siyah comet almak istiyorum ama bi kesin karar veremedim. fuarda 3 gün boyunca sorumlu kişi saolsun kankam oldu anlattı ama . ..
burdada 138 sayfa yı okumak zor geldi. . .Ben hem şehir içinde(istanbul trafiğinin en yoğun noktaları) ,hemde şehirlerarası yolculukta ki bu istanbul izmir eskişehir falan olcak bana yeterli gelicek ve açıkçası zorlamıcak bişey düşünüyorum. .. Daha kesin karar veremedim %90 comet ama birazda kullananlarda bişeyler duymak istedim. . . .
yardımlar iin teşekkür itinayla ilerki saatlerde teşekkür edicem:p

not: bu arada benim karakaçan kadar rahat olması gerekiyor. . .

Benim GV 250' im var. Şehirler arası çok rahat yol yapıyorum, yorulmuyorum. Cometleri bilemiyorum ama hyosung'a gönül rahatlığı ile güvenebilirsin. Verdiğim sitede çok güzel puanlama yöntemi ile kıyaslamışlar. (güvenlik, rahatlık, uzunyol, güvenilirlik, ekonomiklik ...) Hyosung bir çok devi geride bırakmış....

http://www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=21683
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
687
Haftada 2 gün şehire inerken artık hep Hyosung'umla gidiyorum, hem ekonomik hem eğlenceli oluyor.. 8100 KM deyim :)

Boşa geçmeme sorununu zaman zaman yaşıyorum, sanırım sadece şehir trafiginde motor çok ısındıgında oluyor.
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
Pınarr;629221' Alıntı:
Başka bi motoru kullanamıyorum benzaten. Sürüşü çok rahat geliyo bana ve çok dengeli. Hele onunla virajlarda yatmak ayrı bi zevk ne yalan söyliyim :) Bide otoparka bıraktığımda en güzel motorun o olduğunu görmek cidden egomu tatmin ediyo bazen :)

Hemde nasıl diger motorların arasına koyunca ben burdayım diye bağırıyor hele hele motora binmeden önce eldivenlerimi ve kaskımı takmadan önce motoru çalıştırıyorum o ses o kadar güzelki müzik gibi geliyor bana :queen:

dsc01996lz8.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
Ark.lar 2005 model, 12000 kmde, kazasız, sissybarlı, sisfarlı, alarmlı 5500 ytl'ye Aquila GV250 alıyorum. Siyah-gri renkte, yorumlarınızı, ve aquila sahiplerinden öneriler,nasihatler bekliyorum, uzun yol tecrübesi olan arkadaşım varsa, biraz bahsederse çok memnun olurum. Tşkkr
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
araya girmis olacak ama yazmadan edemedim:

yeni alinan hyo'larda bosa kolay gecmeme (kemikli vites) problemi olabiliyor.. 1000km bakimini yeni yaptirdim ve sorun baya bir azaldi, yakinda da tamamen kalkacak gibi.. (daha uzun tecrubeli arkadaslar da bunu onayliyor)


1000km den sonra boşa geçme sorunu geçiyor.sadece trafikte o da ayda yılda bir oluyor.ilk alındığı zamanla kıyaslanmaz bile.

Başka bi motoru kullanamıyorum benzaten. Sürüşü çok rahat geliyo bana ve çok dengeli. Hele onunla virajlarda yatmak ayrı bi zevk ne yalan söyliyim :) Bide otoparka bıraktığımda en güzel motorun o olduğunu görmek cidden egomu tatmin ediyo bazen :)


başka motor kullananlar üzerine oturduğunda bu kadar rahat bir alet görmediklerini sölüyolar.bisiklet kadar rahat gücü çok yeterli virajı trafiği herşeyiyle çok seviyorum

inşallah ileride başka motor alırken durumum iyi olurda bunu satmak zorunda kalmam
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
güzel güzel... sen gv 250 al, seri ve rahat. bel ağrısı filan yok. ama naked istiyorsan comet kullananlara danışacaksın :)
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
img481_4.jpg


Bir arkadaş bu fotografı bulmuş.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
neden ? ne çok iri ne de manevra kabiliyeti çok az. bence jeep lerin şehiriçine uygun olduğu yerde r modeller de gayet uygun

naked, commuter tarzı motorlarda büyük cüsse sorun olmuyor ama süpersportlarda kompakt yapı çok önemli.
2006 model bir r6 ile yanyana koydum motoru pire gibi duruyordu hyonun yanında. 250 cc 30 hp bir motor için büyük bir kasası var. kıvraklık hiç yok gibi. bu kasa bu motora uymuyor, daha ufak daha dar bir kasası olsa çok daha güzel olacaktı bu motor.
jipler 4 tekerli oldukları için pek devrilmiyorlar.
 
Katılım
26 May 2006
Mesajlar
246
yürekçe;631397' Alıntı:
güzel güzel... sen gv 250 al, seri ve rahat. bel ağrısı filan yok. ama naked istiyorsan comet kullananlara danışacaksın :)

Bana söylediysen, bugün aldım, sanırım hyo'yu kullanmadan önce motor kullanmıyormuşum. Bu nasıl bir güç? Serilik? Etkileciydi...

şimdiden gv650 yi merak ediyorum... inş. o da kısmet olr..
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
Güle güle kullan carlitoturca,
Suzuki dahil Türkiyede 250 CC segmentinde GV 250 nin üzerinde bir motor yok, Fiyatı da özelliklerine göre çok uygun.

GV 650 ise o bambaşka bir motor . Tekrar keyifle kullanman dileğiyle.
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
abi benim farın içindende tavşan çıktı...:queen:


yok öyle kuş çıktı tavşan çıktı böcük çıktı phılıppis çıktı...bi foto çekiverseydin bari...yani Olcay olsaydı şimdi 3 boyutlu fotolarını bile yüklemişti...çok üşengec oldun...valla eskiden ne büyük heyacanın vardı bu hususlarda...şimdi ara ki bulasın...:pale:
metecim makinayı bulunca koyarım ama şu aralar işim başımdan aşkın al sana yazıları koyim sen aynısını git bul 6 sene sorunsuz yandı

PHILIPS HS1 12636 12V 35/35W [E1]2E5 U & DO GERMANY

Malzeme kalitesi cidden çok düşük 6 yılda bi ampul yanarmı yaa :cherry: 120 yıl gidecek ampul takılmalı öle zırt pırt 6 yılda bir ampulmü değişir ..Global i göreve davet ediyorum :cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Bana söylediysen, bugün aldım, sanırım hyo'yu kullanmadan önce motor kullanmıyormuşum. Bu nasıl bir güç? Serilik? Etkileciydi...

şimdiden gv650 yi merak ediyorum... inş. o da kısmet olr..

hayırlı uğurlu olsun. senin yazdıklarının aynısını ben de ilk aldığımda yazmıştım. sanki öncesinde hep bisiklete binyomuşum gibi geldi. ama ossun, o da ikitekerli küçük ve ilk gözağrımız kardeşimiz velespit... hele ya ralli direksiyonlu ve vites taktırılmışına ağzımız sulanarak bakardık arkadaşlarla.:bounce: hayırlı uğurlu olsun kardeş...
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
metecim makinayı bulunca koyarım ama şu aralar işim başımdan aşkın al sana yazıları koyim sen aynısını git bul 6 sene sorunsuz yandı

PHILIPS HS1 12636 12V 35/35W [E1]2E5 U & DO GERMANY

Halen Philips kullanılıyor far ampülü olarak, ancak 6 seneden bu yana gelişme var, misal Philips Kore açılmış, ampüllerde Philips Korea yazıyor :)

Belki ihtiyacı olan olur, 250R 'ın ampülleri:
12336 H3 PHILIPS 12V55
12258 H1 PHILIPS 12V55
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst