Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
3
Merhabalar, gerçi bir süredir yazamıyordum ama kullanamadığım içindi. Cumartesi günü 350 km'lik İstanbul-Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu-Gemlik-Yalova-İznik-İstanbul seferi yaptık 4 motorla ve 250 Comet'imle ilgili bir konu ciddi olarak beni rahatsız etti: 4-6,000 devir arası olan titreşim yaklaşık her 10-15 km'de sağ elimin uyuşmasına ve dolayısıyla "tahmini fren" yapmama neden oldu (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). Gerçi sık sık durduk ama tüm V tipi motorlarda bu durumla karşılaşılıyor mu? Ayrıca daha 1000 bakımına bu hafta girecek ve bu benim ilk motorum. Bakımda bu azalır mı sizce, veya elim bu konuda ham durumu abartıyor muyum? Silikon elcik yardımcı olur mu acaba? Arkadaşlar soru bombardımanı için kusura bakmayın ama cevap ve yorum bombardımanı gerçekten makbule geçer... (Bu arada çok zevkli bir parkur, tavsiye ederim.)
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
34
MERHABA ARKADAŞLAR YAKLAŞIK İKİ HAFTA EWEL MODADA MOTORUM BACAĞIMIN ÜSTÜNE DÜŞTÜ VE BACAĞIM İKİ YERDEN KIRILDI.ŞU AN ALCIDA VE BİLEĞİMDE BİR PLATİN VAR .HERKEZE İYİ GAZLAMALAR BEN BİR AY DAHA GAZLAYAMAM HERHALDE:pr:
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
gunn23 hyosungun ele rahatsızlık verecek kadar titreşim yapması ilginç, abartıyor olabilirmisin acaba :)
rodaj döneminde uzun soluklu seyahatler yapmamak gerek.
6000 devirden sonra karbüratörde 2. boğaz açılınca ancak biraz kendine geliyor. ondan önceki çekişinden ben de şikayetçiyim.


motomanya geçmiş olsun arkadaşım. canını sıkmak gibi olmasın ama kırık varsa düzelmesi biraz uzun sürer ne yazık ki. sadece kırığın iyileşmesi değil ondan sonra bileğin ve kasların kendine gelmesi de zaman alıyor. ama yürümeye başladıktan sonra çok dikkat etmek kaydıyla motor sürebilirsin.

ayrıca şunu net olarak söyleyebilirim:
hyosung Türkiye gibi bir ülkede şehiriçi kullanım için uygun değil, özellikle r modelleri.
 
Katılım
7 Eyl 2006
Mesajlar
86
copycat, 6 nisan cuma akşamı mcdonalds önündeki hyo grubu bizdik. Ben, trasher, orhanay, erbayxp ve comet-666.
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
34
Kisa Bİr Soru Sorucam 150 Lİk Olan Arka LastİĞİmİ 170 Lİkle DeĞİŞtİrmek İstİyorum Uygun Olurmu

Bİlen Yokmu Konuuyu ArkadaŞlar
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
arkadaşlar merhaba bende artık bir hyosun gt250 sahibiyim gerçekten çok memnunum 5 gün oluyor bugün gerçekten bir 250cc den beklenmeyen performans ve imaj sergiliyor
ve işte Kaptan'ın Tiger'ı
dsc01994rr800600cm9.jpg
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
(alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor' Alıntı:
5 günde 400 km yol yaptım ve kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım senin ilk motorun olmasından kaynaklanan sürüş eksikliği olabilirmi acaba demek istiyorum çünkü viraj kabiliyeti ve performansı tartışılmayacak bir motosiklet tırmanmalarda kesinlikle hız kaybı yaşamadım:cat:
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
(alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim)


5 günde 400 km yol yaptım ve kesinlikle böyle bir sorunla karşılaşmadım senin ilk motorun olmasından kaynaklanan sürüş eksikliği olabilirmi acaba demek istiyorum çünkü viraj kabiliyeti ve performansı tartışılmayacak bir motosiklet tırmanmalarda kesinlikle hız kaybı yaşamadım:cat:

Teşekkür ederim arkadaşlar Allah razı olsun

Lastikleri değiştirmedim orjinal
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
dün ikinci bir olay daha yaşadım malzeme kalitesi hakkında bilenler vardır daha önce gidonu söktürmüş içinden konik rulman çıkınca hem açan usta hem ben şok olmuştuk konik rulman diğer rulmanlara göre çok daha uzun ömürlü ama pahalı bu yüzden pek kullanılmıyo ama hyosung rx125 gibi en alt modelinde kullanmış bu sistemi.. dün aldığımdan beri ilk defa
ön far ampulüm yandı gittim değiştirmeye açtık bide ne görelim alaman malı orji philips far var .. usta aynı zamanda burgman yetkili servisi şaşıordı bu ampulleri burgmanlarda kullanıyolar 55 ytl dedi ..xenon falan değil bildiğimiz sarı ışık veren standart ampul ama işte en kalitelisi bir çok xenon dan pahalı zaten 6 yıldır benim gibi far devamlı açık kullanna birine sorun yaratmadı..her fırsatta görünüşü çok güzel ama malzemem kalitesi honda yamaha gibi değildir diyen arkadaşlara kapak olur ...
2006 Cometlerde kullanılan kısa farlardaki ampüllerde 50 Watt Philips...Hyosung motosikletlerin debriyaj kavramalarındada konik rulman kullanılıyor.
http://www.hyosungmotorsusa.com/product/street/main.asp?Product=StreetBike
Part Catalogue/Starter clutch/Comet-R/Parça no :9


Merhabalar, gerçi bir süredir yazamıyordum ama kullanamadığım içindi. Cumartesi günü 350 km'lik İstanbul-Yalova-Çınarcık-Esenköy-Armutlu-Gemlik-Yalova-İznik-İstanbul seferi yaptık 4 motorla ve 250 Comet'imle ilgili bir konu ciddi olarak beni rahatsız etti: 4-6,000 devir arası olan titreşim yaklaşık her 10-15 km'de sağ elimin uyuşmasına ve dolayısıyla "tahmini fren" yapmama neden oldu (alt devirde devamlı viraj ve yokuştan dolayı tork yetmiyor, üst devirleri de çok zorlamak istemedim). Gerçi sık sık durduk ama tüm V tipi motorlarda bu durumla karşılaşılıyor mu? Ayrıca daha 1000 bakımına bu hafta girecek ve bu benim ilk motorum. Bakımda bu azalır mı sizce, veya elim bu konuda ham durumu abartıyor muyum? Silikon elcik yardımcı olur mu acaba? Arkadaşlar soru bombardımanı için kusura bakmayın ama cevap ve yorum bombardımanı gerçekten makbule geçer... (Bu arada çok zevkli bir parkur, tavsiye ederim.)
Denildiği gibi yaklaşık 6000 devire kadar motor biraz ağır kalıyor ancak bu devir aralığından sonra gerçekten atak bir kimlik kazanıyor...Titreşim problemi V motorların karakteristlik bir özelliği diye duymuştum ancak yaklaşık bir yıl kadar iki Comet kullandım hiç bu tip bir sıkıntıyla karşılaşmadım karşılaşanıda duymadım sanırım yeni oluşundan kaynaklanıyor ayrıca sert kasis ve çukurların olduğu bölümlerde yol şartlarında uzun süre seyredersen gidonda bariz titreşimler oluyor...
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2006
Mesajlar
3
Arkadaşlar en azından daha uzun süre kullananlarda bu problemin olmadığını bilmek beni rahatlattı. Ya benim comette bi problem var (ki serviste bulunup halledilir) ya da (95% ihtimal) elciğe yapışmaktan elim uyuştu kaldı. "Bir kadının bileğini tutar gibi" tutulması gerektiği söylenir ama kendimi düşününce "düşmekte olan kadının eli gibi" tuttum muhtemelen. Viraj kabiliyetine zaten lafım yok ama torku biraz daha altlarda da iyi olsa itirazım olmazdı; 5-6 binde gazı kesince kaskın içinden Ducati tarzı sesler geliyor ki bu da öok hoşuma gidiyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar en azından daha uzun süre kullananlarda bu problemin olmadığını bilmek beni rahatlattı. Ya benim comette bi problem var (ki serviste bulunup halledilir) ya da (95% ihtimal) elciğe yapışmaktan elim uyuştu kaldı. "Bir kadının bileğini tutar gibi" tutulması gerektiği söylenir ama kendimi düşününce "düşmekte olan kadının eli gibi" tuttum muhtemelen. Viraj kabiliyetine zaten lafım yok ama torku biraz daha altlarda da iyi olsa itirazım olmazdı; 5-6 binde gazı kesince kaskın içinden Ducati tarzı sesler geliyor ki bu da öok hoşuma gidiyor.

gaz kesince gelen ses tünelden falan geçiyosan daha bir zevkli oluyor :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
dün ikinci bir olay daha yaşadım malzeme kalitesi hakkında bilenler vardır daha önce gidonu söktürmüş içinden konik rulman çıkınca hem açan usta hem ben şok olmuştuk konik rulman diğer rulmanlara göre çok daha uzun ömürlü ama pahalı bu yüzden pek kullanılmıyo ama hyosung rx125 gibi en alt modelinde kullanmış bu sistemi.. dün aldığımdan beri ilk defa
ön far ampulüm yandı gittim değiştirmeye açtık bide ne görelim alaman malı orji philips far var .. usta aynı zamanda burgman yetkili servisi şaşıordı bu ampulleri burgmanlarda kullanıyolar 55 ytl dedi ..xenon falan değil bildiğimiz sarı ışık veren standart ampul ama işte en kalitelisi bir çok xenon dan pahalı zaten 6 yıldır benim gibi far devamlı açık kullanna birine sorun yaratmadı..her fırsatta görünüşü çok güzel ama malzemem kalitesi honda yamaha gibi değildir diyen arkadaşlara kapak olur ...


abi benim farın içindende tavşan çıktı...:queen:


yok öyle kuş çıktı tavşan çıktı böcük çıktı phılıppis çıktı...bi foto çekiverseydin bari...yani Olcay olsaydı şimdi 3 boyutlu fotolarını bile yüklemişti...çok üşengec oldun...valla eskiden ne büyük heyacanın vardı bu hususlarda...şimdi ara ki bulasın...:pale:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
5
arkadaşlar herkese merhaba. uzuuuun zamandır forumu okuyorum. süper faydalı bilgiler edindim. ben de 2007 model gtr 250 almayı düşünüyorum. Ama forumda sürekli sorunları okuyorum motorla ilgili (boş vitese geçmesinden tutun da cik cik seslerine kadar bir sürü). Kafam karışmaya başlıyor. BÜyük hevesle motoru alıp da iki gün sonra üzülmek istemiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Herkese çok teşekkürler. En kısa süre içerisinde görüşürüz.
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
53
shafak-abigor
Hiç endişe etme.Gönül rahatlığı ile al.Çok memnun kalacaksın.
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
arkadaşlar herkese merhaba. uzuuuun zamandır forumu okuyorum. süper faydalı bilgiler edindim. ben de 2007 model gtr 250 almayı düşünüyorum. Ama forumda sürekli sorunları okuyorum motorla ilgili (boş vitese geçmesinden tutun da cik cik seslerine kadar bir sürü). Kafam karışmaya başlıyor. BÜyük hevesle motoru alıp da iki gün sonra üzülmek istemiyorum. Bana yardımcı olabilir misiniz? Herkese çok teşekkürler. En kısa süre içerisinde görüşürüz.

Şimdiye kadar söylediklerinin hiçbirini yaşamadım boş vitese geçmeme konusu bence ayagının hassasiyetine bağlı dokundunmu geçiyor aslırsan tabiki tak diye ya ikiye basarsan üstüde bire hemen geçer tahmin ediyorum ki cik cik seslerinede frenlerden bahsediyorlardır ki bu bir sorun değil hele hele kafaya taklıp motordan vazgeçirecek bi sorun hiiiç değil tek kelime ne ybr250 ne cbf250 ikisinide arkama takar çekerim o kadarr
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
copycat, 6 nisan cuma akşamı mcdonalds önündeki hyo grubu bizdik. Ben, trasher, orhanay, erbayxp ve comet-666.

memnun oldum.ben de çıktığım da oralarda oluyorum genelde bende de kırmızı r var. tanışırız bi ara.

gunn23
ayrıca şunu net olarak söyleyebilirim:
hyosung Türkiye gibi bir ülkede şehiriçi kullanım için uygun değil, özellikle r modelleri.

neden ? ne çok iri ne de manevra kabiliyeti çok az. bence jeep lerin şehiriçine uygun olduğu yerde r modeller de gayet uygun
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst