- Katılım
- 10 Mar 2007
- Mesajlar
- 166
araya girmis olacak ama yazmadan edemedim:
yeni alinan hyo'larda bosa kolay gecmeme (kemikli vites) problemi olabiliyor.. 1000km bakimini yeni yaptirdim ve sorun baya bir azaldi, yakinda da tamamen kalkacak gibi.. (daha uzun tecrubeli arkadaslar da bunu onayliyor)
yeni alinan hyo'larda bosa kolay gecmeme (kemikli vites) problemi olabiliyor.. 1000km bakimini yeni yaptirdim ve sorun baya bir azaldi, yakinda da tamamen kalkacak gibi.. (daha uzun tecrubeli arkadaslar da bunu onayliyor)