Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
pınar muhtemelen görmüşsündür forumlarda ama, motoru hafif öne hareket ettirdiğin zaman boşa almayı dene istersen bir de, o zaman rahat geçiyor. Ben genelde tam durmadan, durmak üzereyken atıyorum boşa, ondan sonra duruyorum. Genelde ışıklara gelirken yapıyorum bu işlemi, duracağımı anladığım zaman.
Bir de motoru stop ettiğin anda şıp diye geçiyor boşa, 2 sn.liğine sağ eldeki switch'ten stop edip, boşa alıp tekrar çalıştırmak da, çaresiz başımın ürettiği alternatiflerden biri :)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
pınar muhtemelen görmüşsündür forumlarda ama, motoru hafif öne hareket ettirdiğin zaman boşa almayı dene istersen bir de, o zaman rahat geçiyor. Ben genelde tam durmadan, durmak üzereyken atıyorum boşa, ondan sonra duruyorum. Genelde ışıklara gelirken yapıyorum bu işlemi, duracağımı anladığım zaman.
Bir de motoru stop ettiğin anda şıp diye geçiyor boşa, 2 sn.liğine sağ eldeki switch'ten stop edip, boşa alıp tekrar çalıştırmak da, çaresiz başımın ürettiği alternatiflerden biri :)

Hareket ettirmeyide deniyorum. Diyorum ya hepsini sıradan deniyorum tek bi ışıklarda :D
Olmayacağı tutuyo bazen inatlaşıyo ama durmadan boşa almak mantıklı. Bunu deniycem bu gece..
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
28
bosa gecme problemi beni de deli etmisti, c&c motors a gittim ufak bir debriyaj ayarıyla bu sorun halloldu...
lakin debriyajın biraz sertlestigini söylemem lazım
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
arkadaslar ıstedıgınız marka ve modelı belırtın bana 15 gun ıcınde sıparısınız elınızde ;) bana pm den ulasın bu konuda ve dıger aksesuarlar konusunda cok cok uygun fıyatlara yardımcı olacagım sızlere..
 
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
89
merhaba arkadaşlar GT 250 R modelinden bir arkadaşıma alacağız. yeni başlamak üzere olan bu arkadaşıma; boşa geçmesinden ve stop etmesinin 1000 bakımdan sonra kaybolduğu hususunda formlarda başka bir şey göremedim. başka problem olup olmadığı hususunda bilgi verirseniz sevinirim.

yeni başlayan biri olduğu için problemlerini aktaracam ve çözüm yollarını anlatacam. bilgiler için tşk ler.
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
6
arkadaşlar ...inşallah kimsenin başına gelmez ama eger gelipte granajlarınızı kırarsanız motorunuzun çoook iyi bir usta buldum şıp diye yapıyooo... hemde sudan ucuz.. hani o maslaktaki hasan usta war yaa o eline su dökemez.. aklınızın bii ucunda tutun derim ben lazım olyr..:queen:
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
28
merhaba arkadaşlar GT 250 R modelinden bir arkadaşıma alacağız. yeni başlamak üzere olan bu arkadaşıma; boşa geçmesinden ve stop etmesinin 1000 bakımdan sonra kaybolduğu hususunda formlarda başka bir şey göremedim. başka problem olup olmadığı hususunda bilgi verirseniz sevinirim.

yeni başlayan biri olduğu için problemlerini aktaracam ve çözüm yollarını anlatacam. bilgiler için tşk ler.


engin kardeşim ben geçen sene ekim ayında aldım motorumu (gt250 siyah)
motor alım sürecimi, benim durumumda çok arkadaş olduğunu düşünerek dürüstçe anlatmak isterim...baştan uyarıyorum biraz uzun olacak :)

öncelikle motorsiklet alabilmek için hayatımdaki herşeyi ayarlayabilmek, siz de takdir edersiniz ki kolay olmadı :) hatta, babamın motorsiklet kavramını çok tehlikeli bulmasından dolayı, motor aldığımı ona hala söylemedim ki 30 yaşında, evli çok afedersiniz eşşek kadar adam olmama rağmen :)

gerçi motoru aldıktan 10 gün sonra gerçekten çok kötü birşey oldu...babam haklı çıkmıştı galiba
dünyalar tatlısı emrah ünsalan kardeşimi bir motor kazasında kaybettik, bütün aile ve sevenleri üzüntüye boğuldu çünkü abartısız söylüyorum onu tanıyan herkes çok severdi...
yaklaşık 10 gün garaja inmedim...sonra düşündüm "vazgeçmemi istermiydi" diye...tabi ki istemezdi

ben motorumu almadan önce bütün forumları a dan z ye hatmettim, çok da faydası oldu hem sürüş tekniği açısından hem de mekanik anlamda çok şey öğrendim, tabi hala öğreniyorum...

ilk hoşlandığım motor monster 620 ydi ancak kimle konuştuysam "başlangıç için ikinize de yazık olur" dedi ben de "bu kadar adam haksız olacak değil ya" diye düşünmeye başladım, o sırada karşıma kara oğlanım çıktı..."tamadır" dedim

emrah cığım bi cumartesi aldı beni arkasına, gittik motoru gördük...
ben gördüğüm an koydum kafama almayı, neyse motoru aldım yavaş yavaş da ilerlettim şu anda rodajı tam tarif edildiği üzere 6000 deviri geçmeden tamamlanmış maksimum 2 ay arayla kontrol ettirilmiş 3000 km ye henüz gelememiş ve her baktığımda da "ulan çok güzel maşallah yaa" dediğim bi oğlum var :)

gelelim ÖNEMLİ kısma...benim motorumda yaşadığım en büyük sorun boşa geçmeme problemi oldu, hatta bir gün balmumcu dan yukarıya çıkıyorum, trafik çok sıkışık motor öyle bir şişti ki herhalde, imkanı yok vites değişmedi
1. viteste 2 km kadar uzaktaki işyerime gittim işim birkaç saat sonra bittiğindeyse hiç birsey yokmuş gibi evime, göztepeye döndüm, sanıyorum yağ çok incelmişti zira ertesi gün uğur da(c&c) öyle olabileceğini söyledi
ufak bir debriyaj ayarı ve şu anda hemen hemen hiç yaşamıyorum o sorunu...

bir diğer problemcik de genellikle 2. veya 3. viteste yaşanılan gaz yememe olayı açıkçası canımı sıkmıyo değil ama ciddi bir dert haline gelmedi çok şükür...

performansından son derece memnunum 250 lik bir motor gibi değil kesinlikle, istediğiniz zaman yeterince güç üretiyor...

kısaca motorumu çok seviyorum, arabamla karşıya geçmek zorunda olduğum zamanlar dünya başıma yıkılıyo :) ve her gün bu zevki sağ salim bana yaşattığı için de allah a şükrediyorum...elbette bir süre sonra 650 lik bir motor alıcam fakat biraz daha touring tarzı bişeyler olacak galiba zira yolcu açısından çok da rahat bir motor olduğunu düşünmüyorum...

biraz uzun olduğunu farkındayım :wiinkk: ...hepinize sağlıklı ve mutlu günler arkadaşlar
 
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
34
selam arkadaşlar ben cometimin sarı deposunla sarı kuyruğunu siyahlarıyla değiştirmek istiyorum .siyahlardan sıkıldığım zaman yine sarıları takarım .bana kaça maal ?yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
5 Kas 2005
Mesajlar
191
şu boşa geçmeme sorunu nasıl oluyor maşallah ben hiç yaşamadım birde yağ 10-50 deneyin hiç pişman olmazsanız
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
4
benımde kario 125 rt var.... grank kolu sorunluydu ama bı hafta icinde geldı ve bu sabah motorumu ustama teslım edecımmm bence kısa bı sure ve zaten hafta sonuna ve 23 nısan deng gelmesınden kaynaklandı gercekten cok guzel ve sağlam motorlara sahıp hyosung ve ilgilerden dolayı tum calışanlarında ve ve fromdakı arkadaşlarımızın paylaşımcılığına tşkler ederımmmm ve boşa gecme sorunu yanı işik olayını bende yaşamadım daha once kullandığım,da vardııı tabı hyosung değıldııı
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
Efsane geri döndü:)

Uzun zamandır yazmadığım hyosung forumuna geri dönüyorum.Herkeze selamlar tüm hyosung kullanıcılarına ve diğerlerine iş yoğunluğu sebebiyle bir süredir aranızdan uzaktım.
Şimdiye kadar gerçekleşmesinde ön ayak olduğum 2 büyük hyosung buluşmasından sonra bir sürü hyosung kullanıcısıyla tanıştık arkadaş oldu yeni suratlar görmek çok hoş.

Gelelim kronolojiye:

Gt 250 r:KIRMIZI rED Giselle 2005 te aldım 5 ay kadar bindim o zamanlar bu kadar çok yoktu ve görenler wowwww diyordu şimdi heryerde ne güzel.

Gt 250 comet:Kırmızı benim bebeğim canımdı gitti şimdiye kadar satıpta üzüldüğüm tek motorum gri şase ki bence siyahtan güzeldi

Gv 250 :Serinin son motoru ve yeni bebek.

Ne hyosung bayisiyim ne bir çıkar ilişkim var bu kadar hyosunga güveniyorsam inanın bildiğim birşey vardır.

Hyosungların genel bir arızası var cdi den kaynaklanan çoğu motorda var konuştuğum çoğu kişide Bu motor 6000 devirde 2-3 saniye mola verir sonra devam eder ben buna bir nevi fişikleme diyorum hatta serviste düzelttiklerinde çok bozulmuştum manyakmısın sen demişlerdi e ben seviyordum problem yoktu.

Her türlü sorunuza cevap verebilecek durumdayım sanırım sevgiler hapinize

Jakop the last engineer.şu avatar değişmelimi ne?
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
12
merhabalar,
sonunda siyah gt250r ıma kavustum :D bende artk sizden biriyim.
hepinize merhaba :D
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
Manve motorun hayırlı olsun:mrgreen: artık darısı benim başıma inşallah:mrgreen: arkadaşlar gt250r almak istitorum yarım saattir istanbullu bır gt250r kullanıcısı arıyorum sorucak bırseyım var:mrgreen: bayılıkle ılgılı sımdı burda bana en yakın olan bayı kızıltopraktakı ıstanbul motor sanırım ancak burası sadece hyusong mu satar bır ınternet sıtesı fln varmıdır bılmek ıstıyorum bır yardımcı olursanız cook sevınırım arkadaslar:rendeer: birde anadolu yakasında başka bayi nerelerde vardır acaba?
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Manve motorun hayırlı olsun:mrgreen: artık darısı benim başıma inşallah:mrgreen: arkadaşlar gt250r almak istitorum yarım saattir istanbullu bır gt250r kullanıcısı arıyorum sorucak bırseyım var:mrgreen: bayılıkle ılgılı sımdı burda bana en yakın olan bayı kızıltopraktakı ıstanbul motor sanırım ancak burası sadece hyusong mu satar bır ınternet sıtesı fln varmıdır bılmek ıstıyorum bır yardımcı olursanız cook sevınırım arkadaslar:rendeer: birde anadolu yakasında başka bayi nerelerde vardır acaba?

www.istanbulmotor.com İstanbul Motor 'un web sitesi, bayiilere www.globalmotor.com.tr adresindne ulaşabilirsin.

manve' Alıntı:
sonunda siyah gt250r ıma kavustum :D bende artk sizden biriyim.

Hadi hayırlı olsun, kazasız belasız kullanırısn inşallah :cat:

jakobien' Alıntı:
Gv 250 :Serinin son motoru ve yeni bebek.

Kulübe tekrardan hoşgeldin Hakan, sende benim gibi vazgeçemiyorsun 250 'den :cherry: hayırlı olsun yeni bebeğin.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
490
çook teşekkür ederim komtan umarım alınca motorumu aranıza katılırım en kısa surede:mrgreen:
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
12
kirke saolasin.darisi senin basina:)

teşekkür ederim komtan insallah öle olur
 
Son düzenleme:
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
hehe sağol seninde yeni! gt hayırlı olsun:)yarın teslim alıyorum malum 1 mayıs zart zurt
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Değerli arkadaşlar, Mersin üniversitesinde 30 nisan-4 mayıs arası yapılan 13. kültür ve spor şenliği devam ediyor. güzel ortamın ve kaliteli konserlerin haricinde motorsiklet dostu Ahmet abimizin açtığı stand gerekli ilgiyi görmekte ve doğal olarakta bizim mekanımızdır. :)
işte bazı resimler...





















 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
jakobien
tekrar hoş geldin
alıp bindiğin her üç motorlada baya bi km yaptım inan bana gidon genişliği hariç içlerinde en oturaklısı gv 250 3 motorda aynı güçteki motorları kullandığı için hız ve performansta hiç bir değişiklik olmayacak .son İstanbul ziyaretimde bir gv 250 yi yaklaşık 700km kullanma şansım oldu ..her ne kadar tarz-ım olmasada motorun yol tutuşu ve dengesi çok etkileyici idi bende GT250 yi sattım .. ama bu sefer 250 değilde gt650 alma niyetindeyim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst