Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
9
Hyosung 250 r almak istiyorum mümkünse ikinci el ve kanuni popcorn 90 motorumla takas yapabilecek bi arkadaş olsun. RS125 yada CBR 125 de olabilir.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
aythakan' Alıntı:
Arkadaşlar aramızda 5.000 ve 10.000 km yi geçen arkadaşlarımız memnuniyet ve şikayetlerini anlatabilirmi.

tüm kullanıcılar burada, memnuniyet ve şikayetlerini dile getirmişler, daha evvel 2 kere daha değişik km aralıkları ile sormuştun, o cevapları okuyabilirsin :)

Bu arada ben senin görüşlerini merak ediyorum, motor ile ilgili düşüncelerini paylaşmadın bizle? :bounce:
 
Katılım
12 Eyl 2005
Mesajlar
124
dostum o 250 comet için bayiye kadar gittik baktım ama yetmedi internetten motosiklet netten takip ediyorum ama biri sorun diyo şak cevap biri parça diyo lak cevap problem diyolar hemen tersleniyo hemde sert bişekilde. nereye kadar bu lay lay lom.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Komtan, Bu motorları almayı gerçekten çok istiyordum. Şekli şemali gerçekten iç gıcıklayıcı. Epeydir araştırma yaptım bu motor hakkında. Elde ettiğim bulgular ışığında ve son gelişmeler üzerine 30-40 bin kilometrede hyosung 250 görmeden bu motordan almama kararı aldım. 30-40 binde hyosung 250 görene kadarda birtek kelime yazmayacağım bu yada diğer hyosung başlıklarına.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
toros' Alıntı:
dostum o 250 comet için bayiye kadar gittik baktım ama yetmedi internetten motosiklet netten takip ediyorum ama biri sorun diyo şak cevap biri parça diyo lak cevap problem diyolar hemen tersleniyo hemde sert bişekilde. nereye kadar bu lay lay lom.

arkadaşım bu forumda paylaşılan sorunlar, istekler toplanıp derlenip hyosung kullanıcıları toplantısında (08.06.2006) distribütör firmaya 1. elden sunulmuştur, bu başlıkta kullanıcılar (hyosung sahipleri) ve ilgilenenler her şeyi paylaşmaktadır, bir kaç kişinin ortalığı germesine değil bu başlıkta forumun hiç bir bölümünde izin vermedim, vermeyeceğim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Sizin motorlarda korozyon problemi var mı ?

Benimkinde ufak ufak oksitlenmeler tespit etmeye başladım. daha 6 aylık bir motor için nahoş bir durum.

Paslanmaya karşı garanti var mıydı ?


Not: Benzin göstergesine güvenmeyin 3. defa benzibim bitti:mrgreen:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Sizin motorlarda korozyon problemi var mı ?
Benimkinde ufak ufak oksitlenmeler tespit etmeye başladım. daha 6 aylık bir motor için nahoş bir durum.

Paslanmaya karşı garanti var mıydı ?

Not: Benzin göstergesine güvenmeyin 3. defa benzibim bitti:mrgreen:


sağanak yağmurda sürmek zorunda kaldım, bir iki defa da motorum yağmurun altında kaldı ama hiç öyle bir sorun ile karşılaşmadım. paslanmaya karşı garanti vardır sanırım net emin değilim ama.

benzin göstergesine güvenmeme meselesini bir MotoGP hatırası olarak hiç unutmayacağım zaten :wiinkk:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
Alıntı:
wolfson´isimli üyeden Alıntı
Hyosung 250 r almak istiyorum mümkünse ikinci el ve kanuni popcorn 90 motorumla takas yapabilecek bi arkadaş olsun. RS125 yada CBR 125 de olabilir.

MERHABA 250 R ALMAK İSTİYORSANIZ BİRAZ ACELE ETMENİZ GEREKİYOR AY BAŞI İTİBARİYLE MUHTEMELEN ARTIŞ OLACAK BİLGİNİZE BİZE [email protected] yada 212 229 54 97 numaralı telefondan ulaşabilirsiniz
ADRES: İSTİNYE DERE SK NO 16 İSTİNYE SARIYER

hakan bey forumda büyük puntolarla yazmak ve büyük harflerle kalın yazmak flood anlamına bagırmak anlamına geliyor yazılarınızı küçük yazarsanız yanlış anlaşılmasın....



aythakan' Alıntı:
Komtan, Bu motorları almayı gerçekten çok istiyordum. Şekli şemali gerçekten iç gıcıklayıcı. Epeydir araştırma yaptım bu motor hakkında. Elde ettiğim bulgular ışığında ve son gelişmeler üzerine 30-40 bin kilometrede hyosung 250 görmeden bu motordan almama kararı aldım. 30-40 binde hyosung 250 görene kadarda birtek kelime yazmayacağım bu yada diğer hyosung başlıklarına.

yahu adam zonghsen ile 1 senede 57.000 km yapmış bu motorlar hayli hayli yapar sen merak etme bisiklet mi bu ayrıca bunlar enduro diilki deli gibi oraya buraya gezsin dursun her hafta gezi düzenliyo enduracular motor kullanışları rahat oldugu içinde çok fazla km yi kısa zamanda yapıyor sen 40.000 de hyosung gt250 veya r bulman için 1-2 sene beklemen lazım sana ii bekleyişler bizler motoru çok rahat ve keyifli bi şekilde sorunsuz bi şekilde kullanıyoruz sorunları çıkan zaten yazyo buraya takip edebilirsin

bide kim kimi terslemiş onu anlamadım yani nasıl soru sorulursa o şekil cevap alınıyo ona bi sözüm yok... ayrıca herkes buraya sorununu yazıyo nie takip edilmiyo onu anlamıyorum mesela boşa geçme sorunu var ama rodajla birlikte düzeliyor ve tecrübeyle alışılıyor nasıl bi sorun olsun istiyolar anlamıyrum...
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
uzatmayın illa problem olsun isteyenlere problemlemmi yaratalım şu an için yok bişi işte olanlarda fix edildi ...

8659 km hyo kullanıcısı...

+8
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
üzülme ne üzülmene gerek yok sakin ol relax:) (+9) korozyonla ilgili olarak boyasız olan her demir paslanmaz çelik dahil paslanır arkadaşlar bunun çözümü motoru ıslak bırakmamaktır havayla temas eden her demir korozyona uğrar.Motorunuza bakın benim motorumdada paslanma var ama dragstardada var daha dün baktığım fz6 fazardede var bilmem anlatabildimmi paslanmamnın nerde olduğu önemli şasedeyse git ver geri ama ne bileyim vidadaysa normal yani:)
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
herkese selamlar;
aramıza yeni katılan arkadaşlar hayırlı olsun gülegüle binin.
almayı düşünüp,forumu takip eden ve sorular yönelten arkadaşlara önerim,
markayı tanımıyor ve güvenmiyorsanız gidip CBF 250 alın,ben onu da denedim ve duraksamadan gidip hyosung aldım ve çok mutluyum.
şu anda da 40binde 50binde ne olur diye kafa yormak istemiyor,tadını çıkarıyorum.2 yıl sonra üç kuruş fazla zarar ederek satsam bile yaşadığım keyif yeter bana.
bence bırakın önyargılı yaklaşmayı,biz zaten kafamıza takılan en ufak sorunu burda birbirimizle paylaşıyoruz.
aklınız hangi markaya yatıyorsa onu alıp keyfini çıkarın.
bu arada Emok'a katılan Hyocu var mı arkadaşlar,cumartesi,pazar ordayım.
haydi kalın sağlıcakla.
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
lütfen diğer motorlarla özellikle cbf 250 ile karşılaştırma yapmayalım.

Uzun yol gezilerine cbf 250 ile katılan hyocu arkadaşlar en güsel cevabı verecektir bu sınıfta en iyi motor budur arkadaşlar bunu iddaa ediyorum aksini söyleyen kişiler gitsin bir kere hyo kullansın ne dmek istediğimi anlayacaktır.
Bu motorun rakibi tr de yok şu an(250CC) o kadarda iddalıyım.Bakın kesinlikle marka silahşörlüğü yapmıyorum benimde bundan sonra alacağım makine honda cbf 500 veya er6n dir çünkü 10 milyar gibi rakamlara çıktığınız zaman zaten teknoloji değişmeye başlıyor ve bu teknolojiyi 4 büyük denen firmalar uzun süredir kullanıyor ne bileyim argeleri daha güçlü vs vs. ama bu markalar tr de 250 ve altı pazara girmiyolar.Girdikleri ürünlerde naked yerine commuter sınıfını zorlıyorlar.
Nakedsa olay bu cc için hyodur başka bişii demiycem ne diim artık hep pozitif hep pozitif diyorsunuz yazılar için e napayım kötü bişey olsa yazarım niye yazmayayım.+10
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
daha önce bir çok kez bu konu ortaya atıldı, 40 - 50 bin km yapan hyo da vardır kardeşim, gidin avrupadaki sitelere bakın illaki vardır, sonuçta çok da yeni bir marka değil, bu makinaya sahip olanların bu konuda hiç bir kaygısı yok işte, devamlı sormak anlamsız geliyor o kadar........
fiyat - performans olarak baktıgımızda gerçekten Türkiyede sınıfında tek oldugunu düşünüyorum, üstelik arkasındaki firma da sektörde çoğu firmadan daha fazla malına sahip çıkan bir anlayış içinde şu an
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
Arkadaşlar toplanırsak bende geliyorum. +1 Umarım gün ve saat uygun olur. gt250r`imden çok memnunum. Bir daha alsam yine bu motoru alırdım. 1-2 sene sonra 600cc bir makina almayı planlıyordum ama sanırım erteleyeceğim. 250cc`den bu kadar güç çıkıyorsa daha fazlası şimdilik gereksiz gibi geliyor.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
johnny_rook' Alıntı:
daha önce bir çok kez bu konu ortaya atıldı, 40 - 50 bin km yapan hyo da vardır kardeşim, gidin avrupadaki sitelere bakın illaki vardır, sonuçta çok da yeni bir marka değil, bu makinaya sahip olanların bu konuda hiç bir kaygısı yok işte, devamlı sormak anlamsız geliyor o kadar........
fiyat - performans olarak baktıgımızda gerçekten Türkiyede sınıfında tek oldugunu düşünüyorum, üstelik arkasındaki firma da sektörde çoğu firmadan daha fazla malına sahip çıkan bir anlayış içinde şu an

yahu boşuna birilerinin gazına gelip parmaklarınızı yormayın, mesele bağcıyı dövmek olunca ne kadar yazarsanız yazın boş :)
eğer bu makinaları gerçekten merak eden birileri varsa üşenmeden oturur 90 sayfayı da okur (-ki ben siteye üye olmayıp da bu başlığı okuyan ve hyo alan insanları biliyorum.):cat: o kadar vaktim yok diyorsa kalkar yaptığımız hyo buluşmalarından birine gelir. şikayetlerini, merak ettiklerini, dileklerini dile getirir (-ki bunun örneklerini de biliyoruz):cat:.
gerçekten merak eden birisi 2-3 haftada bir klavye delikanlılığı yapmaz, eğer cesursa kendisinin de test ettiği motor hakkındaki görüşlerini dobra dobra buraya yazar. :bounce: rakibi bir firma ile ticari bağlantısı yoksa tabi.
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
bu arada beim depo hafif sallanıyo gibi nedendir niedir bir bilen var mı?

titreşimin vücuda direk etki etmesini engellemek için olduğunu söylemişti bir servis bana ne kadar doğrudur bilemem.
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
109
avrupa yakasında hyosung bayi nerede var.?sıfır gt 250r almayı düşünüyorum.(siyah)bulabilirmiyim.beklemem mi gerekiyor.cevaplayan arkadaşlara teşekkür ederim.
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
Merhaba,

www.globalmotor.com.tr den İstanbul`daki bayilerin adreslerini bulabilirsin. İstinye motordan alan arkadaşlarda oldukça memnun kaldılar. Mecidiyeköy`de de bir tane var. Rengi bayilere sorup öğrenmen gerekiyor. Sanırım vardır.
 
Katılım
23 Nis 2006
Mesajlar
68
gv 250 min farlarına kaş taktırdım bence hoş oldu sizce arkadaşlar...



 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Seruven 17...
Ben iki GV 250 de ara ara paslanma izlerine şahit oldum birisi 7500 km deydi diğerini hatırlamıyorum satın almayı düşünmüş paslanmayı görünce vazgeçmiştim Çankayada yaklaşık 20000 kmde çok güzel bakımlı bir GV 250 daha var pastan eser yok her şey motosiklete gösterilen ilgi ve bakım ile alakalı örneğin ben makinemi yıkamıyorum nemli bez ile silip koruyucu malzemeler kullanıyorum yağmurun altında motosikleti günlerce atıl bırakır doğru dürüst temizlemesen paslanması kaçınılmaz özellikle şase ve monifold kısmında kullanılan boya çok kaliteli ve koruyucu bende motosikletimi para biriktirerek ve çalışarak aldım uzun araştırmalar sonucu.Hyosung ile Hondayı yan yana koyar teknik verilerini incelersen kararını hemen verirsin unutmadan 250 cc ve 29 beygir önemli bir etkendi...
Benim frenler tam anlamıyla sapıtmaya başladı bazen çok iyi tutuyor bazen tutmuyor hidrolik hava yapmışta değil ancak disklerdeki piston bölümlerinden bir miktar sızıntılar var hem ön hem arka diskte bazen hiç tutmuyor bazen tekerlekleri kilitliyor Çiğlide az önce AOSB çıkışı Karşıyaka Selçuk Yaşar tesisleri yanında az kalsın mıcıra giriyordum yattım toparladı artçım o noktadan sonra inip yürüyerek devam etme kararı aldı:) :pale: :)Hidrolik seviyesi çok azalmış değil ancak ilave ettirsem iyi olacak...

dark' Alıntı:
bazi arkadaşlar illa problem görmek istiyorlar.
bugün bir problem keşfettim. ayalıkta bir guvenlik tedbiri varya hani; ayaklık açık iken motoru viteste çalıştıramayalım diye. bendeki nedense cok hassas; ayağım kaza ile ayaklığa değdiğinde ve ya ayaklığı sert kapattığımda bazan ayaklık açıkmış gibi algılıyor ve marş basmıyor. gerçi şimdiye dek iki kez başıma geldi ama kusurmudur? kusurdur.
neyseki yapilmasi gereken ayaklıktaki bir anahtarı ayarlamakmış sadece.
Dark ayaklık üzerindeki switch in çıkan dilinin tam basmasını sağlayacaksın hepsi o kadar 4 tane vida tutuyor...
Son dönemlerde hiç alışık olmadığımız biçimde motosiklet ve yanıtlarımızla ilgili altını çiziyorum bir kaç gün içinde birden bire eleştiriler almaya başladığımızı görüyorum altyapısız düzeysiz bilip bilmeden yapılan yorumları sorulan soruları es geçmek fikrindeyim boşuna gerilmeyelim arkadaşlar doğru bir üslub ile soru soran arkadaşlar yaşanılan olumlu ve olumsuz terübeler ışığında zevkle yanıtlanacaklardır...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst