Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bak ben bir önceki mesajımda yeşille yuvarlak içine aldım bahsettiğin oysa sorun yok göz atarmısın
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
aytskal' Alıntı:
Bak ben bir önceki mesajımda yeşille yuvarlak içine aldım bahsettiğin oysa sorun yok göz atarmısın

evet aynısı kardeşim sorun yok;sökebilmek veya sıkıştırabilmek için özellikle yapılmış;
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
aytsakal dostum tam orası, doğrudur
bakın sorun arıyoruz yine bulamıyoruz motorlarda valla ne diyim çok şanslıyız :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
bikehoper' Alıntı:
evet aynısı kardeşim sorun yok;sökebilmek veya sıkıştırabilmek için özellikle yapılmış;
Tamamdır sorun yok...

johnny_rook' Alıntı:
aytsakal dostum tam orası, doğrudur
bakın sorun arıyoruz yine bulamıyoruz motorlarda valla ne diyim çok şanslıyız :)
Bizim yerimize bulanlar var ama dont panic:)
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
bikehoper, akşam üstü kafa bi dünya parçayı görünce ulan bunu ne zaman
çatlattık tribine girmiştim, neyseki değilmiş anında çözüldü durum, mekanikten çakmadıgım için bana öyle gelmiş, teşekkürler üçünüzede,

kafa bi dünya derken yanlış anlaşılmasın işten geldim yorgun anlamında, içkili değildim, asla asla araç kullanırken içki almam
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
12
johnny_rook' Alıntı:
Arkadaşlar dün akşam üstü aşağıda resimlerini gördügünüz adı her ne ise olan parça (debriyaj telinin motor ile bağlantısını sağlıyor) bana alacakaranlıkta çatlamış gibi geldi ama sabah tekrar bakınca çatlak değilde parçanın orjinaline bu tip bir şekil verilmiş gibi duruyor, sizin motorlarda da böyle mi ? eger değilse hemen servise gitmeliyim



MERHABA FOTOGRAFINI ÇEKTİĞİNİZ PARÇALARDA HER HANGİ BİR SORUN YOKTUR SERVİS USTALARI TARAFINDAN KONTROL EDİLMİŞTİR İYİ GÜNLER
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
10
Arkadaşlar Selam,

15 gün önce Kızıltoprak İstanbul Motor'dan GV 250 Siyah-Gri aldım.

1 hafta geç teslim etmelerine rağmen (ki o hafta İstanbul'da yağmur yağıyordu) gerek İstanbul Motor'daki Ayhan ve Mert gerek se Globalmotor'dan Metin Bey çok yardımcı oldular. Umarım servis ve yedek parçada da bu hizmet anlayışını sürdürebilirler.

1- GV250 hem sürüş hem de performans açısından tatmin edici bir motor olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca görünüşü 10 numara. Yalnızca biraz daha gürültülü olabilirdi diye düşünüyorum. Bunun için yeni ve daha sesli egzost seçenekleri var mı? Varsa nerden bulunur ve fiyatları ne civardadır??

2- Aynısını korna için de sööleyebilirim. Daha farklı bir korna seçeneği arayışındayım.
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
Ramon Salvatore' Alıntı:
Arkadaşlar Selam,


1- GV250 hem sürüş hem de performans açısından tatmin edici bir motor olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca görünüşü 10 numara. Yalnızca biraz daha gürültülü olabilirdi diye düşünüyorum. Bunun için yeni ve daha sesli egzost seçenekleri var mı? Varsa nerden bulunur ve fiyatları ne civardadır??
Eksoz değişimi motorunu garanti dışı bırakır;asla tavsiye etmem;İzmirde bir abimde aynı motor var son susturucuları çıkardı;sesine aşık oldum.

Motor tercihin içinde tebrik ederim çok doğru bir seçim;kazasız günler dilerim
:cat: :cat:
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
10
bikehoper' Alıntı:
Eksoz değişimi motorunu garanti dışı bırakır;asla tavsiye etmem;İzmirde bir abimde aynı motor var son susturucuları çıkardı;sesine aşık oldum.

Motor tercihin içinde tebrik ederim çok doğru bir seçim;kazasız günler dilerim
:cat: :cat:

Bikehopper, teşekkürler.. İlk motorum olacağı için çok araştırdım ve çok karar değiştirdim. Hatta bir ara Er-6f'ler için bile heveslendim ancak Euro patlayınca olay da patladı. İyiki de patlamış. GV 250'den inanılmaz keyif alıyorum.

Egzost konusuna gelince, cehaletimi maruz gör ama bu son susturucuları çıkartırsak garanti dışı kalmıyormuyuz? Bi de bunu herhangi bir serviste yaparlar mı?

Temennilerin için saol. Tüm motorcu kardeşlerimize kazasız günler dilerim..
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
İstinye motor çok teşekkür ediyorum bilgi için, bizlere bu şekilde yardımcı olmanız çok güzel gerçekten.

bu arada ramon hayırlı olsun motorun, kazasız belasız, bildigim kadarı ile susturucuları çıkartmakla garanti dışı kalıyor ama ne kalıyor orası muamma, motor mu yoksa sadece egszot mu onu bende bilmiyorum
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
johnny_rook' Alıntı:
İstinye motor çok teşekkür ediyorum bilgi için, bizlere bu şekilde yardımcı olmanız çok güzel gerçekten.

bu arada ramon hayırlı olsun motorun, kazasız belasız, bildigim kadarı ile susturucuları çıkartmakla garanti dışı kalıyor ama ne kalıyor orası muamma, motor mu yoksa sadece egszot mu onu bende bilmiyorum

aslında bu konuda yine bizlere ihtimamla yaklaştıgını gördüğümüz istinye motor dan hakan bey yanıt verebilir sanırım
 
Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
+1
2. hyosung toplantısı konusu araya karıştı.
Geçen sefer yağmur vardı.Bu kez toplu oturabilirsek daha faydalı olabilir ve globalmotor yetkililerinden , satıştan , servisten daha çok bilgi alabilir ve kendi aramızdaki tecrübelerden hepimiz yararlanabiliriz.Saygılar.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
12
garanti

not_fear' Alıntı:
aslında bu konuda yine bizlere ihtimamla yaklaştıgını gördüğümüz istinye motor dan hakan bey yanıt verebilir sanırım
herkeze günaydın garanti kapsamında bu durum sözkonusu değildir orinal parçalar yer değiştiremez motorunuzu garanti dışında bırakırsınız
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
208
crato' Alıntı:
Hakan Bey,
Bu başlık maddi kaygılardan arınmış bir şekilde, herhangi bir beklenti içinde olunmadan açılmıştır ve amacı ilk mesajda da yazıldığı gibi "Hyosung modelleri hakkında bilgi almak isteyen birinin bu başlık altında herşeyi bulabilmesi, kullanıcılarının aklına takılan her türlü sorunu bir başlık altında çözebilmek"tir. Forum kullanıcıları olarak bu amaç dışında her hangi bir amaca alet edilmesine kesinlikle müsaade etmemekteyiz ve dolayısıyla başlıkta sadece bilgi paylaşımı yapılmaktadır. Anlayacağınız üzere yazdığınız her mesajda firmanızın reklamını yapar bir görüntü çizmeniz ne başlığın amacına ne de Motosiklet.net forum kurallarına uymamaktadır.
Forumumuza sizin gibi bir çok bayi ve firma üyedir ve sizin dışınızda kalan firmaların bir kısmı sizin de farketmiş olduğunuz gibi sadece forumu takip etmektedir, diğer kısmı da site yönetimiyle görüşerek ticari reklam anlaşması yapmaktadırlar. Hatta bazıları sponsor firma olarak kendilerine özel forum sahibi olmuş ve soruları ilk elden cevaplamayı, reklamlarını yapmayı tercih etmişlerdir.
Sonuç olarak söylemek istediğim şudur ki; eğer reklamınızı yapmak istiyorsanız önce site yönetimi ile görüşmeli ve uygun yollardan birini tercih etmelisiniz. Forum kuralları ve etiğine ters düşecek herhangi bir şekilde yapacağınız reklam girişimi site yönetimi tarafından zaten engellenecektir ki forum kullanıcıları arasında da emin olun ki hanenize eksi puan olarak yazılacaktır.

Kullanıcılara ve kullanıcı adaylarına bir miktar faydalı olabileceğini düşündüğümüz başlığımızı reklam mezrası olarak kullanarak amacından saptırmamanız dileklerimle.

reklam yapsada yapmasada uyarı yolu bu olmamalı, modlara bildiri yapılmalı, o kişinin bazı insanlara yaptığı yardımları bu forumlardan duydum dolayısı ile yazı biraz zedeleyici ve uzun olmuş

eksozun sararmış olması üzüntü verici, bu durum garanti dahilinde konuştunuzmu hiç, eminim yanaşmaz hiç bir motorun hiç bi servisi buna hemen ama kasmak gerektiğini düşünüyorum

ayrıca o tık tık sesleri ve geri giderken zorlanmasından bahsedilmişti, amuda kalkma olurmu bilmem ama bu da üzücü bişi motor sevdasını insanın kursağında bırakabiliyor bu tür küçük şeyler, servislerinizi kasmanız taraftarıyım
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
Arkadaşlar Pazartesi günü, GV650, RX125 ve RT125 dışındaki modellere %10 zam uygulanmaya başlıyormuş.




serhat24766' Alıntı:
bişey sorabilirmiyim gt 250 r full depoyla kaç km gidebiliyo ?:silent:

karışık kullanımda 380km ye kadar çıktım.
 
Katılım
12 Tem 2005
Mesajlar
50
crato' Alıntı:
Arkadaşlar Pazartesi günü, GV650, RX125 ve RT125 dışındaki modellere %10 zam uygulanmaya başlıyormuş.






karışık kullanımda 380km ye kadar çıktım.

son bişey daha ne kadara fulleniyo depo:silent: :queen:
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
12
serhat24766' Alıntı:
bişey sorabilirmiyim gt 250 r full depoyla kaç km gidebiliyo ?:silent:
rodaj dönemini atlattıktan sonra yani pistonlar ve sübab lar kurum bağladıktan sonra 400 km yaparsınız kullanımınıza göre 400 km yide geçebilirsiniz rodaj devresini atlatmak için 1000 km yapmanız gerekir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst