Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Haz 2006
Mesajlar
4
Selam arkadaşlar ben yeni üye oldum
10 gün önce esenlerdeki AYGÜN motordan kırmızı GT250R ımı aldım ve yaklaşık 800 km yol yaptım , genel anlamda hiç bir şikayetim yok şahsi birkaç fikrimi belirtmeden geçemiyeceğim.
1- Daha önce racing tipi kullanmadıysanız GT250 comet i düşünmenizi tavsiye ederim , gerçekten R modelini kullanmak biraz yorucu oluyor
2- Vites ilk başta çok sert zamanla bu sertlik geçiyor ama henüz tam geçmedi
3- 4000-5000 devir civarı ön konsoldan bir plastik titreşim sesi geliyor , sanırım bi yeri gevşedi, bir ara baktırıcam
4- Bir depo 45 YTL ye doluyo ve rahat (devirli) 350 KM gidebiliyor
5- Fren çok başarılı, sıktımmı duruyorsunuz, hem de stabil bir şekilde
6- Fermuarınıza dikkat edin depoyu çizebiliyor (ben çizdim :( )
7- Vitesi boşa atmak istediğinizde biraz gaz verip atarsanız hiç sorunsuz geçiyor (zamanla sertlik geçecek diye bekliyorum)
8- Şimdilik ara ara devirleniyorum ve çok zorlamıyorum ama çoook rahat 165KM ye çıktım , üstüne de rahat çıkacak gibiydi
9- Motor performansı hiç 250cc lik bir motor gibi değil , son derece tatmin edici bir hızlanması ve sürati var
10- Egzos mutlaka şart , çok sessiz bir egzosu olduğundan trafikte biraz zorlanabilirsiniz (benim önceki motorum pek bi gürültülüydü trafikte rahat ediyodum :)) , 1000 e az kaldı ilk bakımdan sonra bir egzos mutlaka taktırıcam

şimdilik bu kadar aklıma gelen veya yaşadığım şeyler olursa eklerim
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
açıkyol' Alıntı:
Bu arada arkadaşlar egzosunda sararma olan var mı?
Bende sınırlı bir kısımda sarı-kahve renk değişimi oldu.
Sizce yüksek ısı nedeniyle olağan bir durum mudur?

Benim eksozda da bir kısımda hafif sararma var, racingci elemanlara göre bu durum karizma kaynağıymış (vay be eksoz yakmış hesabı)
hatta sonradan oksijen kaynağıyla ekzozu sarartan bile varmış

Peki sizin arka diskten ses geliyor mu ? benim motor elle iterken (özellikle geri) inim inim inliyor. Balataları söküp baktım arada herhangibir pislik yoktu

Birde motoru elle iterken tık tık tık diye bir ses geliyor (tabi sürerkende geliyordur ama sesten duyulmuyor) sizde böyle bir problem oldu mu?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Bende rulman sesi gibi birşey geliyor önden yeni farkettim frenler tutarsızlaşmaya başladı Çanakkaledeki çok problem yaşayan GT R egzozuda sararmıştı üç ettiniz...
Dark ısıya dayanıklı boyalarda maximum uygulama derecesi ve uygulama zemininin çeşidi yazar metal aliminyum gibi...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
sararma olayını benimde egsoz uçlarında çok hafif olarak var ama geçen gün egsoz la benim örtüyü yakmıştım ondan die düşnüyodum buün tekrar bakıcam...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
ertuğrul aynı cik cik sesi benimkinde de var, üstelik bakımdan sonra oldu, iki yere sordum, balatalaradan geldigini, herhangi bir sorun olmayacagını söylediler ama ses sinir bozucu
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
balatalardan gelen ses için balata spreyini tavsiye ederim. toz zerreciklerinden bile çıkabiliyor.
egzozun sararması olayının neden olduğu konusunda birşey diyemeyeceğim ama onun da kimyasal temizleyicisi var :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Crato, bahsettiğin balata spreyi için bir marka verebilir misin?


Eğer balatalardan geliyorsa mutlaka ilgilenilmeli. O tık tık sesi birgün Tak ! diye bir sese dönüşüp bizi amuda dikebilir.

Bu ses kilometre telinin bağlandığı kısımdan geliyor da olabilir. Eğer durum böyleyse dişlileri yemeden bir göz atmakta fayda var.


Muhtemelen sizin ekzozlarınızda aynı yerden yanıktır. Sanırım içeriye atılan bir punta susturucuyu (muhtemelen paslanmaz çeliktir) bozmuş

 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
yukardaki sararıklık pasta ile gecer bende r vardı onun frenleride öterdi rahmetliyi bikaç kez devirmiştimde:)
 

bmb

Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
62
trasher' Alıntı:
sararma olayını benimde egsoz uçlarında çok hafif olarak var ama geçen gün egsoz la benim örtüyü yakmıştım ondan die düşnüyodum buün tekrar bakıcam...

bizim egsozda da iz vardır muhakkak:)
motoru aldığımız gün ole bütünleşmişizki sıcak halde egsozu avuçladım:pr:
tabiki benim elim yandı.. olsa olsa derim kalmıştır üzerinde:)
allahtan kanka yanımdaydı krem falan sürdüm geçti şimdi:))
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
sıcak egzosun üzerine örtü koymayın üzerinde yuvarlıklar bulursunuz başıma geldi sonra pasta ile hadi bebeğim herşey çok güsel olacak diye ovalarsınız
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Arkadaşlar eğer motosikletin motorunda herhangi bir iz yada çizik olan varsa tamamen silen bir kimyasal buldum işyerinde çok uğraşmıştım bir türlü izler gitmemişti dün gece arkadaşım getirdi uyguladım çok iyi sonuç verdi grenajı ve depoyuda ışıl ışıl parlattı sabah alır adını yazarım...
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
sıcak motorun üzerine örtü örtecekseniz egzozu kapatmayın. artçı peglerinin arkasından geçirin örtüyü...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
Arkadaşlar dün akşam üstü aşağıda resimlerini gördügünüz adı her ne ise olan parça (debriyaj telinin motor ile bağlantısını sağlıyor) bana alacakaranlıkta çatlamış gibi geldi ama sabah tekrar bakınca çatlak değilde parçanın orjinaline bu tip bir şekil verilmiş gibi duruyor, sizin motorlarda da böyle mi ? eger değilse hemen servise gitmeliyim



 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
johnny_rook' Alıntı:
Arkadaşlar dün akşam üstü aşağıda resimlerini gördügünüz adı her ne ise olan parça (debriyaj telinin motor ile bağlantısını sağlıyor) bana alacakaranlıkta çatlamış gibi geldi ama sabah tekrar bakınca çatlak değilde parçanın orjinaline bu tip bir şekil verilmiş gibi duruyor, sizin motorlarda da böyle mi ? eger değilse hemen servise gitmeliyim



Parçayı paint ile yuvarlak içine alıp işaretlermisin...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Fabrikasyon olarak öyledir.

Amacı civata ile sıkıldığında esneyerek (içerisindeki frezeli mili sıkarak) milin üzerinden kaymaması (bir nevi kelepçe yani)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Eğer hareketli parçadaki kesik bölümü kast ediyorsan debriyaj milini tutan benmkide öyle yoksa oraya diş açmadan yada somun ile kntra kilit vermeden hareket esnasında sabit tutmak imkansız ben yeşille yuvarlak içine aldım bir göz at istersen emin olalım...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
doğru, parçayı işaretlemeyi unutmuşum, bana da fabrikasyon gibi geldi ama yine de emin olmak istedim

 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110


Parçayı paint ile yuvarlak içine alıp işaretlermisin...[/QUOTE]
Kardeşim nereyi sorduğunu anlamadım ama benimkide aynı seninki gibi;bir fark göremedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst