- Katılım
- 28 Haz 2006
- Mesajlar
- 4
Selam arkadaşlar ben yeni üye oldum
10 gün önce esenlerdeki AYGÜN motordan kırmızı GT250R ımı aldım ve yaklaşık 800 km yol yaptım , genel anlamda hiç bir şikayetim yok şahsi birkaç fikrimi belirtmeden geçemiyeceğim.
1- Daha önce racing tipi kullanmadıysanız GT250 comet i düşünmenizi tavsiye ederim , gerçekten R modelini kullanmak biraz yorucu oluyor
2- Vites ilk başta çok sert zamanla bu sertlik geçiyor ama henüz tam geçmedi
3- 4000-5000 devir civarı ön konsoldan bir plastik titreşim sesi geliyor , sanırım bi yeri gevşedi, bir ara baktırıcam
4- Bir depo 45 YTL ye doluyo ve rahat (devirli) 350 KM gidebiliyor
5- Fren çok başarılı, sıktımmı duruyorsunuz, hem de stabil bir şekilde
6- Fermuarınıza dikkat edin depoyu çizebiliyor (ben çizdim
)
7- Vitesi boşa atmak istediğinizde biraz gaz verip atarsanız hiç sorunsuz geçiyor (zamanla sertlik geçecek diye bekliyorum)
8- Şimdilik ara ara devirleniyorum ve çok zorlamıyorum ama çoook rahat 165KM ye çıktım , üstüne de rahat çıkacak gibiydi
9- Motor performansı hiç 250cc lik bir motor gibi değil , son derece tatmin edici bir hızlanması ve sürati var
10- Egzos mutlaka şart , çok sessiz bir egzosu olduğundan trafikte biraz zorlanabilirsiniz (benim önceki motorum pek bi gürültülüydü trafikte rahat ediyodum
) , 1000 e az kaldı ilk bakımdan sonra bir egzos mutlaka taktırıcam
şimdilik bu kadar aklıma gelen veya yaşadığım şeyler olursa eklerim
10 gün önce esenlerdeki AYGÜN motordan kırmızı GT250R ımı aldım ve yaklaşık 800 km yol yaptım , genel anlamda hiç bir şikayetim yok şahsi birkaç fikrimi belirtmeden geçemiyeceğim.
1- Daha önce racing tipi kullanmadıysanız GT250 comet i düşünmenizi tavsiye ederim , gerçekten R modelini kullanmak biraz yorucu oluyor
2- Vites ilk başta çok sert zamanla bu sertlik geçiyor ama henüz tam geçmedi
3- 4000-5000 devir civarı ön konsoldan bir plastik titreşim sesi geliyor , sanırım bi yeri gevşedi, bir ara baktırıcam
4- Bir depo 45 YTL ye doluyo ve rahat (devirli) 350 KM gidebiliyor
5- Fren çok başarılı, sıktımmı duruyorsunuz, hem de stabil bir şekilde
6- Fermuarınıza dikkat edin depoyu çizebiliyor (ben çizdim
7- Vitesi boşa atmak istediğinizde biraz gaz verip atarsanız hiç sorunsuz geçiyor (zamanla sertlik geçecek diye bekliyorum)
8- Şimdilik ara ara devirleniyorum ve çok zorlamıyorum ama çoook rahat 165KM ye çıktım , üstüne de rahat çıkacak gibiydi
9- Motor performansı hiç 250cc lik bir motor gibi değil , son derece tatmin edici bir hızlanması ve sürati var
10- Egzos mutlaka şart , çok sessiz bir egzosu olduğundan trafikte biraz zorlanabilirsiniz (benim önceki motorum pek bi gürültülüydü trafikte rahat ediyodum
şimdilik bu kadar aklıma gelen veya yaşadığım şeyler olursa eklerim





