Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
373
Yarın Akbank kredimi onaylarsa bende bir GV250 sahibi oluyorum. İstinye motora çok uzağım yada İstanbul motora çok yakınım(iş yerim kızıltoprakta) o sebeple İstanbul motordan almayı düşünüyorum (olumsuz bişi görürsem anında vazgeçerim zaten!) Nasıl oldu bilmiyorum ama 7.250 ye plaka dahil olmak üzere alıyorum motoru 2.500 lira nakit 4.750 lira banka kredisi(MTV kendim yatırırım artık ne yapalım) ile alıyorum.. Şahsen çok bir ilgi görememekle birlikte bir çok arkadaşın bahsettiğği negatif durumlarla karşılaşmadım ama tetikteyim her an küçük bişi yüzünden vazgeçebilirim ordan almaktan ama bir aksilik çıkmassa bir kaç güne kadar bende Hyosung uma kavuşmuş olucam.. :queen:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
arkadaşlar arkadaşlar arkadaşlar .nasılsınız neler yapıyorsunuz bakalım..??
**bu ilk heyecanımı sizinle paylaşmak istedim.

ne zamandır pek sesim çıkmasada yazılanları okumaya çalışıyorum merak etmeyin :) her nekadar motoru alacak maddiyata ulaşamasamda(malum öğrenciyiz bize kredi veren yok) bu gün kursta ilkez motorumu kullandım..nası lderseniz anlatayım;

çalışmanın yapılacağı yere vardığımda 3 günlük ilk çalışmaları kaçırmış olmanın verdiği üzüntü ve son derece büyük bi merakla eğitim veren hocamı buldum..ve çalışanları izleyerek beklerken bir yandan da scooterla başlayacağımı düşünüyordum..neyse hoca beni çağırıd ve kymco 125cc model motora binmemi istedi.ben ne kadar ısrar etsemde anlamam ben bilmem diye sen bin dedi.yahu scooter la başlamak varken motora bindiriyor bu adam beni derken binince nekadar doğru bişey yaptığını fark ettim..sanki 40 yıllık kullanıcı gibi sadece debriyajı yavaş bırakmasını ve gaz vermeyi gösteren hocamında gazıyla bende gazladım..ve teorik okuduğum bilgileri uygulamaya başladım.slalom yaptım; yavaş-hızlı; dur -kalk ; vites değiştirmeler ve frenaj..inanamıyordum nekadar da gözümde büyütmüşüm(elbette tüm önlemleri almıştım dizlik kask ve eldivenlerim vardı.) hiç düşmedim kaydırmadım,1 kere istop ettim okadar.inanamıyorum yaa müthiş mutluyum..ben bu işi kıvırıcam galiba arkadaşlar..bide parayı biriktirebilirsek direk istinyedeyim :) bu sefer kendimi göndericem size hakan bey duyuyormusunuz sesimi ?? :)umarım motorlu bişekilde buluşmalara devam ederim..
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
conti' Alıntı:
Ertuğrul merhabalar
Samsun nasıl başka hyosunglar var mı ? orada geldiğimde şöyle sahilde hep beraber turlarız.
Bu yaz muhtemelen gelemem ama bir sonrakine kesin geliyorum .
Bu arada plakamın sonu sadece 55
Hemşehriyiz yani Çarşambalı Conti :)
Görüşmek üzere.

Gelirsen beklerim.

Samsunda bildiğim kadarıyla başka Hyo yok ama almaya niyetli (özellikle benim motoru gördükten sonra) çok kişi oldu. Sen gelene kadar buralarda Hyo nüfusu artacak sanırım.

Not: Rodaj her ne kadar 1000 km dense bile sen ilk 1600 km motorunu fazla zorlama:wiinkk:
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
yukarda yazdığım gibi ilk motor heyecanımı da tatmış bulunmaktayım..bu bir zincir ;artık devamı gelir.

yahu yokmu şu arkadaşınız için, yüksek çözünürlüklü comet fotoları koyacak bi yardımsever..:)

bu arada bende yolarda artık çok sık gt comet yada gt R görmeye başladım..sayımız giderek artıyor..kim kimdir nedir karıştırır oldum :)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
sokemon' Alıntı:
bence biraz bekleyin bir gtr250 sahibiyim ve firma ile ilgili problemler yaşıyorum olay sonuclansın anlatırım buraya genel manada makina çok güzel ama bende beklemedeyim 1 haftadır makinam servista bence acele etmeyin yazıcagım irtibat:[email protected]
hyo ile ilgili açılan hemen her başlığın altında senin mesajın var. makinen bir haftadır niye serviste? ne oldu? parça problemi mi? yoksa servis sorunu mu? burası bilgi paylaşım başlığıdır. bildiğin varsa paylaşırsın, insanların hata yapmasını engellersin.
prime time magazin programlarındaki kalıplaşmış figürleri kullanarak bir yere varıldığını görmedim.

avenger' Alıntı:
Acikcasi tum sayfalari okumadim ama benim anladigim burada biraz ovgu ile bahsedilmis;

bir kitabın ilk ve sonuncu sayfasını okuyarak özetini çıkaramazsın. bu platformdan kim ne hakediyorsa onu almıştır diye düşünüyorum.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
crato' Alıntı:
hyo ile ilgili açılan hemen her başlığın altında senin mesajın var. makinen bir haftadır niye serviste? ne oldu?

Aynı içerikli mesajlarsa ilgilenirim, bu başlıkta durması yeterli sanırım sonuca ulaşmak için

crato' Alıntı:
bir kitabın ilk ve sonuncu sayfasını okuyarak özetini çıkaramazsın.

Birde düzeltme yapayım, bu mesaj "hyosung almak isteyenler" isimli başlık altındaydı, başlığı bu başlığa birleştirdim, orada ki 3-4 sayfa içerikten bahsediliyor, bu başlıkta yer alan 1000 küsür mesaj mı? baştan sondan ortadan yapsan bitmez sanırım :queen:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşa cevap versek konu uzar ama allah için yahu gözünde mi yok yan yana gelince bi bak bkalım hangisi daha ii gözüküyor hangisi sağlam hangisinin işçiliği daha kaliteli ondan sonra konuşlım

avanger

icimden gidinde bir mutluhana veya honda bayime bayi gorun abicim

arkadaşım sen bu tarz bi uslupla motor falan satamazsın ayrıca hangi honda bayiisisin onu merak ettim benim arabamda honda ve ben bir honda fanatiğiyim...
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
yiğidi öldür hakkını yeme demişler,

Geçen hafta bir araba bana çarpmış ama şans-mucize-ustalık:queen: sonucu motorun üzerinde kalmayı başarmıştım. Motorda bir iki çizik, el frenini tutan iki parçanın birinde de kırık vardı. Değiştirmek gerekiyordu. Yakın diye istanbul motora gideyim dedim.

Fren kolu (ya adı herneyse) ellerinde yoktu, sipariş ile gelmesi de 15 gün sürecekti. Aslında o şekilde 1-2 hafta idare ederdi ama sağolsunlar stoklarındaki bir gt205r`ın fren kolunu söküp benimkine taktılar. Biraz konuştuk, bazı yanlış anlamaları giderdik. Detaya girmek istemiyorum ama anladığım kadarıyla gelişmelerde forum`un da etkisi var. Kullanıcıların şikayetlerinden haberdarlar ve çözüm üretmek için istekliler. Umarım bu ilgi ve alakaları uzun süreli olur.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
avenger' Alıntı:
honda daki (japon)veya derbi(italyan)muhendislerinin dusunemeyip koreli muhendislerin akil edebildikleri ne olabilir.

Japon ya da İtalyan olan mühendisler değil markalardır, bir Türk mühendiste çalışıyor olabilir bu firmalar bünyesinde, kaldı ki malın kalitesini mühendislerin milliyeti mi belirliyor?

Kia Cerato Sedan Kanada Otomobil Yazarları Birliği (AJAC) tarafından Kanada'da 2004 yılının en ekonomik otomobili seçilmiş bir Kore 'li, Hyundai, Amerika’da Kalitesine En Çok Güven Duyulan Üçüncü Marka Seçilmiş bir Kore 'li aynı zamanda 2006 Ideal Vehicle Award – 2006 İdeal Araç Ödülünüde Hyundai almış ama kimse kalkıpta arkadaşım sen Kore 'lisin, bunu bir Japon veya İtalyan 'dan önce nasıl düşünürsün, nasıl yaparsın mı demişler?

Hyundai, marka birinciliğinin yanı sıra Amerika’da satılan binek otomobil ve arazi araçlarının ait olduğu her segmentte yer alan modeller arasında yapılan değerlendirmelerden de zaferle ayrıldı. Toplam 16 ayrı segmentte yapılan anket sonucunda Japon markaları yedi, Amerikan markaları dört ve Avrupa markaları üç ayrı segmentte ödül alırken Hyundai, tek başına iki otomobiliyle iki farklı segmentin galibi oldu. Hyundai Sonata, Amerika’da üst orta segment araçlarda (Türkiye’de D segmenti) “En İdeal Araç” seçilirken yeni Hyundai Santa Fe de, orta segment SUV’lar (Türkiye’de SUV-D segmenti) arasında “En İdeal Araç Ödülü”ne layık görüldü.

Kaynak: http://www.otomax.com/haber_1_16493.html
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
649
arkadaşlar cumartesi bu sizin motorları inceledim sanırım gv 250 cruser olacak bunu beğendim bununla ilgili kullanan kimse varsa bi yorum alabilirmiyim bu motoru beğendim görünüş olarak değil kaliyte olarak bu veya drak star 2. el almayı düşünüyorum
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Benim kırılan vites peginide madur olmamam parça beklememem için bayiden duyduğum kadarıyla başka bir motosikletten söküp iki günde İzmire yolladılar bu gerçekten çok kısa bir süre işte bu somut ve elle tutulur örneklerden hareketle marka hakkında yorumlarımızı yapıyoruz tabiki o bahsedilen dünyada yaygın marka CBR 250 modelini getirseydi tercih sebebi olacaktı yüksek ihtimalle ayrıca şu kelimelere sadece gülüp geçiyorum(honda daki (japon)veya derbi(italyan)muhendislerinin dusunemeyip koreli muhendislerin akil edebildikleri ne olabilir.)Üstelik motosikletin motorunu dizayn edip geliştiren Japon kökenli bir topluluk.Globalleşen dünyada artık firmalar at gözlüğü ile bakıp sadece kendi ülkelerinin sınırları içinde kalmıyorlar her ülkeden her kalitede teknik eleman çıkıyor konu dışına taştı ama bilgisayar Matematik ve Hindistan gerçeğini sana hatırlatırım Buradan bir kaç sayfa önceye dönersen iki zamanlı 125 cc İtalyan Derbi ile 4 zamanlı 250 cc Hyosung cometin yan yana çekilmiş resmini görebilirsin...
Bizler bu markanın kullanıcılarıyız futbol taraftarı gibi fan falan değiliz yaşadığımız olumlu olumsuz yönleri paylaşarak destek olmaya öngörü oluşturmaya çalışıyoruz eğer geçmişe dönülüp topic incelenirse bu bariz ortaya çıkacaktır ...
 
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
89
Hyosung kullanan arkadaşlar.....

Daha dün motor almak için arabamı sattım ve en kısa zamanda motor almak istiyorum....Ancak havalara atacak param olmadığı arabamı satmamdan belli diyerek sizden şu düşüncelerim için yardım istiyorum....

Honda twister ve 250comet arasında tercih yapmak üzereyim,yakın zaman da ikinci el bir hyosung a bakmaya gitmiştim 5500 km ve 2005 model fiaytı cazip fakat gözüme takılan bazı ayrıntılar var,mesela;

Motorun şasisin bağlantı yerleri paslanmış,hatta şasi bağlantı noktalarındaki kaynakların boşluk yerlerinden pas akmış....
Ön fren diski komple pas tutmuş....
Motor gövdesindeki koyu gri renkteki kaplama boya sıyrılmış kötü bir görüntü oluşmuş...
Daha garantisi devam eden ve 2005 sonbaharda alınan bir motor bu...Açıkcası bunları görünce üzüldüm...Yani ben sıfır motor alacağım ve 1 sene sonra orası burası mı küflenmeye başlayacak....!!!! Tereddüte düştüm...

hyosung kallanıcıları tarafsız olarak gördükleri hataları veya arızaları yazarlarsa sevinirim....
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
seruven17' Alıntı:
Hyosung kullanan arkadaşlar.....

Daha dün motor almak için arabamı sattım ve en kısa zamanda motor almak istiyorum....Ancak havalara atacak param olmadığı arabamı satmamdan belli diyerek sizden şu düşüncelerim için yardım istiyorum....

Honda twister ve 250comet arasında tercih yapmak üzereyim,yakın zaman da ikinci el bir hyosung a bakmaya gitmiştim 5500 km ve 2005 model fiaytı cazip fakat gözüme takılan bazı ayrıntılar var,mesela;

Motorun şasisin bağlantı yerleri paslanmış,hatta şasi bağlantı noktalarındaki kaynakların boşluk yerlerinden pas akmış....
Ön fren diski komple pas tutmuş....
Motor gövdesindeki koyu gri renkteki kaplama boya sıyrılmış kötü bir görüntü oluşmuş...
Daha garantisi devam eden ve 2005 sonbaharda alınan bir motor bu...Açıkcası bunları görünce üzüldüm...Yani ben sıfır motor alacağım ve 1 sene sonra orası burası mı küflenmeye başlayacak....!!!! Tereddüte düştüm...

hyosung kallanıcıları tarafsız olarak gördükleri hataları veya arızaları yazarlarsa sevinirim....

motorun kalitesi her ne olursa olsun bakımı da çok önemlidir. bence bunu kullanıcıda da aramak lazım. diskin pas tutması zaten motoru nasıl kullandığını gayet iyi açıklıyor sanırım.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
12
crato' Alıntı:
motorun kalitesi her ne olursa olsun bakımı da çok önemlidir. bence bunu kullanıcıda da aramak lazım. diskin pas tutması zaten motoru nasıl kullandığını gayet iyi açıklıyor sanırım.
MOTOTORU O HALE GETİRMEK BECERİ İSTER OKADAR KISA ZAMANDA KALDIKİ HYOSUNG MARKA MOTOSİKLETİN ÇOK DAYANIKLI
PARÇALARI VARDIR
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
artık boşa atabiliyorum.

Trasher kardeşim sınavı geçmişsin kutlarım. Senin adına çook sevindim :)

crato merhaba ( bilmediğim için soruyorum ) disk niçin paslanır?
Birde motorsikletim acayip kirlendi biran önce temizlemem gerekiyor nasıl yapacağız o işi temizlerken motoruma teknik anlamda zarar vermekten bir de motorsikletimin çizilmesinden korkuyorum. anadolu yakasından motorsiklet yıkayan yerlerden bahsedilmişti. bu işi avrupa yakasında yapan yerler var mı ?
Çok teşekkürler

ballantyne merhaba
Abicim pazar günü gişelerde gördüğüm sen miydin? ( sana benzettim ) ama çok geç farkettiğim için duramadım. daha sonra yavaşlayarak sizleri bekledim ama :(

Kusura bakma abicim ya
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
conti' Alıntı:
Trasher kardeşim sınavı geçmişsin kutlarım. Senin adına çook sevindim :)

crato merhaba ( bilmediğim için soruyorum ) disk niçin paslanır?
Birde motorsikletim acayip kirlendi biran önce temizlemem gerekiyor nasıl yapacağız o işi temizlerken motoruma teknik anlamda zarar vermekten bir de motorsikletimin çizilmesinden korkuyorum. anadolu yakasından motorsiklet yıkayan yerlerden bahsedilmişti. bu işi avrupa yakasında yapan yerler var mı ?
Çok teşekkürler

ballantyne merhaba
Abicim pazar günü gişelerde gördüğüm sen miydin? ( sana benzettim ) ama çok geç farkettiğim için duramadım. daha sonra yavaşlayarak sizleri bekledim ama :(

Kusura bakma abicim ya


saol kanka üzerimden 1 ton yük kalktı varya nekadar rahatladım anlatamam kafam hep ordaydı nolcak die atlattık allaha şükür inşalaah mezuniyetimizide paylaşırız bu sayfalarda :) BENİ MSN E EKLESENE YAHU :)


İSTİNYE MOTOR LTD ŞTİ
Alıntı:
crato´isimli üyeden Alıntı
motorun kalitesi her ne olursa olsun bakımı da çok önemlidir. bence bunu kullanıcıda da aramak lazım. diskin pas tutması zaten motoru nasıl kullandığını gayet iyi açıklıyor sanırım.
MOTOTORU O HALE GETİRMEK BECERİ İSTER OKADAR KISA ZAMANDA KALDIKİ HYOSUNG MARKA MOTOSİKLETİN ÇOK DAYANIKLI
PARÇALARI VARDIR

hakan bey bi hatırlatma yapıyım pc olayında yeni oldugunuzu bildiğim için söliim dedim forumda büyük harfle yazı yazmak flood oluyor yani bağırmak sinirli konuşmak anlamına geliyor yazılarınızı küçük yazarsanız daha iyi olur...
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
102
seruven17' Alıntı:
...hyosung kallanıcıları tarafsız olarak gördükleri hataları veya arızaları yazarlarsa sevinirim....

Hyosung comet 250 alalı Temmuz ayında tam bir yıl olacak, her hangi bir paslanma, kararma, solma veya sızdırma sorunum yok. Arıza çıkarmadı, herhangi bir suzukiden farkı yok ancak, enduroların gövde kaynak işçilikleri diğer modeller kadar iyi değil gibi geldi bana...
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
conti' Alıntı:
crato merhaba ( bilmediğim için soruyorum ) disk niçin paslanır?

en basit anlamda "kullanılmadığı için" :)
fren hidroliği bitik vaziyette uzun süre durduysa paslanmıştır tahminim. ve büyük ihtimalle yağmur, kar, fırtına bana mısın dememiştir :)
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Arkadaşlar aramızda 5.000 ve 10.000 km yi geçen arkadaşlarımız memnuniyet ve şikayetlerini anlatabilirmi.
 
Katılım
24 Tem 2003
Mesajlar
120
Merhabaa.. Bu sefer bende gelcem, kesin. (+1)

Bide dun farkettim, su motorun sol aynasi.Granaja baglantili olan kisim degil. Aynanin oldugu kisim, kendime dogru cekiyorum ayarliyorum. Belli bi sure gecttikten sora ayna disariya dogru aciliyo.



bolgeyi yuvarlak icine aldim, sizinde basiiniza geliomu boyle seyler ? Neden kaynaklanir bilen varmi ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst