Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Ortalık biraz şenlensin.

Bu motorları tanıyabildiniz mi ?







Bunlar italjet firmasına ait Hyosung gt 650 motor ve şasisini kullanan tasarımlar. İtaljet bu konuda henüz resmi bir açıklama yapmasa da uzmanlar üretime geçirileceğine kesin gözüyle bakıyor.
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
conti, trasher, ballantyne eger ortak bir saatte anlaşırsanız, ben de size katılabilirim motorumla, c.tesi öğleden sonra o taraflarda işim var
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Ortalık biraz şenlensin.

Bu motorları tanıyabildiniz mi ?

Bunlar italjet firmasına ait Hyosung gt 650 motor ve şasisini kullanan tasarımlar. İtaljet bu konuda henüz resmi bir açıklama yapmasa da uzmanlar üretime geçirileceğine kesin gözüyle bakıyor.

60'lı yılların sonunda Triumph Bonneville 650 motorundan Griffon 650 üretti Italjet, sonra Grifon 900 'lar geldi malum.

Triumph Güç Üniteli Grifon 900 konsepti
grifon.gif


Grifon ve Bazooka modellerinin 650cc lik versiyonlar için Italjet firması 2006 yılı itibari ile Hyosung GT650 'nin güç ünitesi ve şasisini alıyor, altta bir resmini daha eklediğim Bazooka modeli 5000£ civarında satışa sunulacak yurt dışında.

8810566.jpeg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Bu başlık altında zamanında düşme takozu için avrupadan bir üreticinin uygulama resmi vardı, başlığı alt üst ettim ama bulamadım. Aranızda o resimlere sahip olan veya üreticinin internet sitesini bilen var mı?
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
conti ballantynne motorlarınız sanırım hazırmış şimdi hakan beyle konuştum benim ft. alıcaktım o ara sordum yarın aynı saatte orda olalım hem beraber teslim almış olruz makineleri bu arada disk kilidi önedki plastik parçayı hafif çatlattı hatırlatıcılı disk kilidi almanızı tavsiye ederim çok acelem vardır gerçi işe geç kalmıştım nyse oda nazar boncugu olsun anlaşılmıyo bile....
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
trasher nazar boncuğu olarak kabul et onu bencede... böyle ufak tefek şeyler olabilir... bu arada hakan beyle konuştum bende az önce motorun hazır olduğunu ruhsatı beklediğini söyledi... çabuk gelse şu ruhsat iyi olacak... bugün kasko işini halletmem lazım...
 
Katılım
18 May 2005
Mesajlar
178
dün akşam görmüş olabilirsin eve giderken vazgeçip çay içmeye uradık tesadüfe 3 comet 1 gt 250r vardı hyo olarak ben seni görmedim...
italiajet şase aynı gt 650 ile ... şu cometi boyayın artık yahu boya arkadaşım :)boya ...
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
5
Herkese selamlar;
ben ankarada yasiyorum. bugun 650r inceledim ve bu konu basligini okuduktan sonra almaya karar verdim. 13.000 ytl hersey dahil bir yer ile konustum.
daha onceden F 650 GS (bmw) kullaniyordum. hayatimda ilk kez race tipi bir motor aliyorum. bana herhangi bir tavsiyeniz olur mu bu konuda? bir de ankaradan hyosung kullanicisi kimler var aramizda?
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
aykii' Alıntı:
Herkese selamlar;
ben ankarada yasiyorum. bugun 650r inceledim ve bu konu basligini okuduktan sonra almaya karar verdim. 13.000 ytl hersey dahil bir yer ile konustum.
daha onceden F 650 GS (bmw) kullaniyordum. hayatimda ilk kez race tipi bir motor aliyorum. bana herhangi bir tavsiyeniz olur mu bu konuda? bir de ankaradan hyosung kullanicisi kimler var aramizda?

ilk kez race kullanacaksanız sizin açınızdan alışmak zor olacaktır. sürüş ve duruş oturuş pozisyonlarında farklılılar var. ayrıca motorun karakteri de farklı..race çok daha ataktır.bence almadan önce bi arkadaşınızda yada aldınız bayide deneme sürüşüne çıkın..sonradan pişman olmayın.race daha az affedici daha sert karakterli motordur.. iyi günler kolay gelsin

arkadaşım jakobien in bi msj vardı bend ekatılıyorum..cometler de tasarım istemiştii. duyun sesimizi cometleri de şenlendirin ..
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
Büyük Gün

Herkese merhabalar
yine işten güçten yazılanlara geç dönüş yapabiliyorum kusuruma bakmayın :(

Trasher ile görüştüm yarın bana yardımcı olacak kocamustafapaşadan beraber istinyeye gideceğiz (sağolsun) tahminen 1 gibi orda olacağımızı söyledi bugün hakan beyde yarına motorların hazır olacağını söylemişti.

johnny_rook; Ballantyne 'de yarın 13:00 gibi orada olacağını söylemiş o saatlerde buluşabilirsek mükemmel olur.


Muritu umarım sende en yakın zamanda motoruna kavuşursun. Cidden sana artık iyi bir iskonto yapılması lazım nedir bu çektiklerin kocamustafapaşadan aldın bize teeeeeeeeeee istinyeye götürüp motor aldırdın. (sağolasın)
hakan beyy duy sesimizi :)

Yarın görüşmek üzere
:) :) :) :) :) :) :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
muritu' Alıntı:
ulan geçen sayfada okadar yazdık okumamış kimse...

conti ,trasher ,ballentyn buluştuğunuza sevindim..peki demiştimki bana da uğrayın maslaktan çıkıp borsanın yanına,itü vadi yurtlarına..istinye maslak arası solda.enka'nın karşısında...demiştim ama motorumuz yok diye bizi sallayan yok galiba..hadi bakalım..hakan beye selam söyleyinde o da yeter..:p

şaka bi yana sizin adınıza çok sevindim,hatta imreniyorum..sevgiler..hayırlı sürüşler hepinize.

akira, thunderss...sizsiniz..değilmi ..Allahtan resminizi değiştirmemişsiniz.
Hiç şüphen olmasın Muritu o aynen benim yani eski thundersss buraya ilk üye olduğmda öylesine geçicidir diye düşünüp kafadan bir nick edinmiştim ama öyle görünüyorki kalıcı olacağım burada
Ertuğrul senden özür diliyorum 50 euro fiyatada fream slidder vardı atlamışım yanlış bilgi vermeyelim bu arada gaz ve debriyaj tellerine bir şeyler olmaya başladı ben dahil bir kaç arkadaşımızın sıkıntı yaşadığını görüyorum ben bazen ışıklarda beklerken debriyaja basıp bire alıyordum kısada olsa bir süre bu şekilde bekliyordum bunu yapmayacağım eğer tel koparsa direk ön trafiğe dalarız sizlerede bir tavsiyem olsun...

scorpi0' Alıntı:
Dün akşam saat 6 civarında Urla'da Teknopark'tan çıkan kırmızı/siyah Comet (muhtemelen 650) sahibi buralarda mı? Buralardaysa tanışalım isterim :)
Scorpio uyarmı bilmem ama İzmirde siyah bir GT Comet var ama 250 cc saygılar...
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
bomba buluşma fotoları azsonraaa :)

jonny rook a tşk. erken gelen pratik yapıp tekrar yanımıza uğrayan ballytne a tşk. fotoları yükleyip editlicem postumu

muritu sana gelemdik çünkü conti taksi ile k.m.paşaya döndü bizde jonny rook ile beraber bjk ye kadar geldik bana yolda eşlik yaptı saolsun hisarın ordaki ışıklarda AYI die tabir edilen cinsten bi jip sürücüsü jonny in üzerine sürdü neyseki profesyonelce kaçtı jipten sorunsuz yola devam ettik ordan bn k.m.paşa ya geçtim ama bi akşam sana 4-5 motor süpriz yapcaz sözzzz :)

ben foto çekerken heycandan motorların fotosunu çekmişim yani bi tek ballynte var resimlerde biz yokuz conti ile beraber :)


işte fatih(conti arkadaşımızın motoru arkadaki naked da jonny rook un
10006345tu.jpg


10006350jr.jpg


10006367lg.jpg


10006389mi.jpg


10006407ay.jpg


buda ballynte ve motoru

10006418ea.jpg


10006427ii.jpg


10006445hg.jpg


10006434mn.jpg


motoru teslim alıp sağsağlim k.m.paşaya getirdikten sonra bigüzel yemek yedik fatih le ardından ben erken kaçmam gerektiği için çıktım
eminönünden kendime alamadığım bellik ve eldiven aldım k.k ile tek çekim 115 YTL tuttu işte bu da onların resimleri

bellik zandona çok süper bi bellik
10006455uf.jpg


zen marka eldivenlerim çok rahat ve kullanışlı
10006465eb.jpg


orda birileriyle konuştum beni yolda görmüşler motor hk. bilgi verdim sanırım bi hyosungcu daha geliyor aramıza giderek büyüyoruz noldu buluşma muhabbeti forum olayını halledelim artık


bende artık şu kuyruğa çare bulmak istiyorum çıkartıp plakayı motorun altına koymak lazım sinyalleride galiba yapıştırma oluyo bunun hk. bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın bide bunlara hangi model beyaz ampul takabiliriz (neon için biraz daha para lazım yavaş yavaş)

KİMSE YOOOOOOOOOOK MU FORUMDAAAA :)
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Fatih hayırlı olsun kardeşim çok güzel nazar boncuğu tak motosikletine arkadaşlar benim moralim berbat salağın biri geldi arkadan çarptı suçlu ben oldum adalete inanmak haklıyken haksız konuma düşmek adalet anlayışımı sorgulamama inancımı yitirmeme neden oluyor...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
herkese çok teşekkürler

Merhaba
hiç unutamayacağım süper bir gün yaşadım bugün,
Güzel bir hafta sonu geçirmek yerine, tüm gününü benim motorsikleti getirmek için bana ayıran Trashere,
İstinye motora gittiğimizde bizleri görmek için gelmiş olan jonny rook'a
Ve benim gibi bugün motorunu teslim alan ballytne (hayırlı olsun) çoook teşekkürler

Gökhan sağolsun bugün Göztepeden kalkıp benim için k.mustafapaşaya geldi. ardından istinyeye gittik, hakan bey cidden süper biir insan motoru almışız alışveriş bitmiş buna rağmen hizmette sınır yoktu. aman çocuklar dikkatli olun şöyle yapın Hatta bana pazarlıkta olmamasınaa rağmen başka hedilyeler bile verdi, motorsiklet alacakların mutlaka istinye motora gidip en azında bilgi almalarını tavsiye ederim.
Muritu iyi ki vermişsin o adresi trasher sende istinye motorla ilgili deneyimleri bizimle paylaşmasaydın herhalde bu kadar mutlu olamazdım şimdi.

Yaa cidden motorsiklet arkadaşlığı (kardeşliği ) başka birşey
Gökhanın su ter içinde kalması ve gökhan uğraştırdım seni dediğimde hiç önemli değil demesi başka birşey,

Evet Gökhan
İlk olarak söylediğin gibi eminönüne giderek senin monta benzeyen (revit) bir mont aldım. ayrıca yine aynı markadan bir eldiven (ilerleyen saatlerde yapabilirsem resimlerinide eklemeyi düşünüyorum) kaskı ise lazer aldım şu an için bu kadar yeter.Başka birşey alacak durumum kalmadı :) Ardından heyecanla eve döndüm ve hazırlıklarımı yaptım (montumu ve kaskımı alarak (bismillah)
ilk motoru çalıştırdığımda inanın çok korktum ben bunu süremicem dedim kendi kendime otorparkçının gazıyla ya allah diyerek çıktık yola tam bir buçuk saat paşa da sokak kalmadı. Daha devam edecektim ama insanları rahatsız ettiğimi düşünerek tekrar eve döndüm :(
Arkadaşlar Daha önce diğer kardeşlerimin söylediği gibi bu motorsiklet bir harika ve kullanması inanın çok kolaymış sadece çok dikkatli olmak gerekiyor galiba daha şimdiden sokak aralarından bıktım ama ehliyetim olmadığı için ne yapacağım bir buçuk ay bilemiyorum.

Tüm arkadaşlara çooook teşekkürler

aytskal Kardeşim çook geçmiş olsun. Sende birşey yokya ona şükredelim. Umarım çok ciddi birşey yoktur.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Conti çok sağolasın bileğim gerçekten çok ağrımaya başladı gidip baktıracağım birazdan bende senin gibi başladım sana tavsiyem mümkün olduğu kadar yanında bilen biri olmadan ehliyet almadan kullanma görüyorsun işte salağın biri başımıza bir sürü iş açıyor bu arada montu yanından ayırma geçen hafta benim revit çalındı kazasız belasız inşallah...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
İnşallah kardeşim hepimiz kazasız belasız kullanırız motorlarımızı
bu arada ben nazara da inanıyorum ya
bu akşam fotoğrafımı bile çeken insanlar oldu.
nazar boncuğu bile şart (sağolsun traher benim motorsiklete taktı
montu çaldırdığına çok üzüldüm bilmiyordum.
insanlar bu kadar acımasız nasıl oluyor montu alıp ne yapıcaksan
3kuruşa vericek birisi :(
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
52
arkadaşlar bu hyosung nasıl .perfrmans nasıl memnunmusunuz fiyat nedir selamlar
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
vocies' Alıntı:
arkadaşlar bu hyosung nasıl .perfrmans nasıl memnunmusunuz fiyat nedir selamlar

Ben çok memnunum motorumdan. Diğer 250cc`liklerden çok daha şık. Rodajda olduğu için 6000 devri geçemiyorum ama 6000 devire kadar bile zevk veriyor kullanması. Rodaj bittikten sonraki durumu hayal edince şimdiden heyecanlanıyorum :queen:

Boyutlarına göre kullanması kolay. Herşey olması gerektiği gibi çalışıyor. Şimdilik şusu daha iyi olabilirdi diyebileceğim bir yanı yok.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
blackhawk' Alıntı:
Ya arkadaşlar size bir mesaj yazdım ama kimse cevap vermedi.Ayna hakkında.
Ben iki hafta oldu hala grenaj için fiyat bekliyorum bilmiyorum anlaşılabildimmi parça fiyatları tam bir muamma akiranın yaşadığı talihsizlikte bir takım verilere ulaşabildik bence rakamlar gerçekten yüksekti dolayısıyla sözün özü bilsek yanıtlayabilirdik sana bir telefon mesaj atıyorum arayıp sorarsan sana bilgi vereceklerdir...
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
conti ,trasher ve johhny rook tekrar hayırlı olsun motorlarımız... sabah erken çıkmak zorunda kalınca evden saat 11 civarı istinye motorda olduk... (ben ve arkadaşım Formatc) saolsun hakan bey çok ilgilendi... motoru teslim ettikten sonra küçük bir hediye de bana verdi... kendisine ve istinye motora buradan teşekkür ederim... müşteri ilişkilerinin ne kadar iyi yapılabileceğini tekrar göstermiş oldu bana... darısı diğerlerinin başına (istanbul motor)...

neyse motoru aldıktan sonra ilk durak benzin istasyonu oldu... fulledim depoyu... 45ytlye tam doldu... ardından doğruca carrefour'a yollandık... 2 saat dur kalk dön vs. motora alışma antremanları yaptık... carrefourdan çıktığımda km sayacı yaklaşık 10'u gösteriyordu... istinye motora uğrayıp arkadaşlarla görüştük... öğleden sonra işimiz olduğu için fazla kalamadık maalesef... inşallah bir dahaki sefere...

istinye sahilden doğruca ortaköy beşiktaş karaköy sirkeci rüzergahından arabalı vapura yollandık... haremde karaya indikten sonra ilk durak kızıltoprak oldu... bir adet tank pad aldım... sonra sahil yolundan tuzlaya sallandık... birerbuçuk porsiyon köftelerimizi mideye indirdikten sonra geri dönüş yoluna çıktık...

ilk gün itibarı ile 125 km. yaptım... motorumdan gayet memnunum... genelde rodaj süresince 6000 deviri geçmemeye çalışıyorum... sadece arasıra 7-8000 devirlere çıktım kısa süreliğine birkaç kez... ilk gün için birbirimizi çok sevdiğimizi söyliyebilirim...

evet herkese çok teşekkürler... sağlıklı kazasız sürüşler... motoru olmayanlarda en kısa zamanda motor sahibi olurlar inşallah... beraber nice aktiviteler bizi bekliyor...

fotoları en kısa zamanda koyacağım...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst