Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Yarın gidip kırılan peg için istekte bulunacağım bakalım fiyat olarak ne çıkacak ne kadar sürede gelecek parça aliminyum doğal olarak zayıf bir parça hemen kırılıyor kasko ehliyet tam koruma üstelik arkadan gelip çarptı herşey kitabına uygun bende haklıda olan benim değilmi mağdur olan.Aslında değilim nedenmi çünkü motosiklet kullanıyorum...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
arkadaşlar dier forumlarda okuoyrum egsozun değiştirilmesiyle bitakım ayarlar yaptırılması gerekiyomuş ki bu ayarlar sonra tutmuyomuş yakıt sarfiyatı değişiyomuş ses cruiser gibi çıkıyomuş falan filan die eleştiriler görüm nedir aslı bilen duyan var mı yok mu bi allahın kulu şu motora egsoz takan dilimde tüy bitti be :) bide kuyruk olayında bana yardımcı olabilecek birileri var mı?
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
arkadaşlar merhaba

öncelikle aytsakal dostum, çok geçmiş olsun...sana bir şey olmaması her şeyden daha önemli, gerisini çok takma boş ver, burası Türkiye.....bazen karşılatığımız haksızlıkları anltamaya kelimeler yetmiyor maalesef

dün motorunu yeni alan arkadaşların gözlerindeki heyecanı görmek gerçekten çok güzeldi, herkese hayırlı olsun tekrar
bu arada ben fazladan bir kaç şey yazacagım, nasılki burada bizlere kötü davranan esnafı deşifre ediyorsak, güzel hizmet verenleride aynı şekilde belirtmeliyiz, hizmetlerine devam için en azından, takip edildiklerini bilsinler, o yüzden kimse kusura bakmasın reklamsa reklam
dün istinye motora gittigimde karşılaştıgım güleryüzlü ve sıcak ortam için kendilerine teşekkür ederim. Üstelik müşteri bile değildim. Sorgusuz sualsiz bir şekilde, yüzlerini ekşitmeden kısa sürede hem motorları teslim ettiler, hem de ufak da olsa bir kaç hediye ile arkadaşlarımızın gönlünü aldılar. Bunun ne demek oldugunu bir tane tank pad için on tane cümle kuran ben çok iyi bilirim, bu arada yanlış anlaşılmasın ihtiyacımıdan değil ama o kadar para verdikten sonra küçük bir tankpadin dahi hesabını yapan esnafla işim olamaz, istinye motorun bu davranışı inanın çok hoşuma gitti, umarım bir süre sonra kendileride aynı hastalığa yakalanmaz ve çizgilerinden ödün vermezler.

son alkış da trasher'a, zaman ayırıp arkadaşına yardımcı oldugu için....
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
tüm arkadaşlara selamlar..yapılanlar ve yapanlar ve teşekkürler, okuyun..

johnny_rook' Alıntı:
arkadaşlar merhaba

öncelikle aytsakal dostum, çok geçmiş olsun...sana bir şey olmaması her şeyden daha önemli, gerisini çok takma boş ver, burası Türkiye.....bazen karşılatığımız haksızlıkları anltamaya kelimeler yetmiyor maalesef

dün motorunu yeni alan arkadaşların gözlerindeki heyecanı görmek gerçekten çok güzeldi, herkese hayırlı olsun tekrar
bu arada ben fazladan bir kaç şey yazacagım, nasılki burada bizlere kötü davranan esnafı deşifre ediyorsak, güzel hizmet verenleride aynı şekilde belirtmeliyiz, hizmetlerine devam için en azından, takip edildiklerini bilsinler, o yüzden kimse kusura bakmasın reklamsa reklam
dün istinye motora gittigimde karşılaştıgım güleryüzlü ve sıcak ortam için kendilerine teşekkür ederim. Üstelik müşteri bile değildim. Sorgusuz sualsiz bir şekilde, yüzlerini ekşitmeden kısa sürede hem motorları teslim ettiler, hem de ufak da olsa bir kaç hediye ile arkadaşlarımızın gönlünü aldılar. Bunun ne demek oldugunu bir tane tank pad için on tane cümle kuran ben çok iyi bilirim, bu arada yanlış anlaşılmasın ihtiyacımıdan değil ama o kadar para verdikten sonra küçük bir tankpadin dahi hesabını yapan esnafla işim olamaz, istinye motorun bu davranışı inanın çok hoşuma gitti, umarım bir süre sonra kendileride aynı hastalığa yakalanmaz ve çizgilerinden ödün vermezler.

son alkış da trasher'a, zaman ayırıp arkadaşına yardımcı oldugu için....
bilmeyen arkadaşlara yardımcı olmak yol göstermek bilenlerin görevi..çizilen yoldan herkes geçsin değilmi..trasher contiye yardımcı olduğun için aklımı onda bırakmadığın için teşekkürler.orada olmayı ve bende ucundan tutmayı çok isterdim.bende istinye motoru arayarak yardımcı olmaya çalıştım.

tüm arkadaşların conti,ballantyn,aida, motorlarını tekrardan hayırlıyorum arkadaşlar kazasız belasız kullanın inş.darısı benim başıma dualarınızı bekliyorum:) johnny_rook sana da selamlarımı yolluyorum..çoktan hayırlamıştık senii:)

ct hep bekledim gelirsiniz diye ama sizin başınızı döndürmüş aşkınız sizi anlıyorum umarım bi süpriz ziyaret yaparsınız size odamda çay demlerim..sonada bi boğaz turu yaparız. motorlarla. inş ne dersiniz.

istinye motora gelince, Hakan beyin nekadar insan oldunu defalarca yazmıştım..beyfendi birisi..sizin tercihlerinizde de rol oynadını görüyorum yazılarımın..ama nabim doğru.bu arada söylemicektim ama söylim..kartını bulduğum reto motoru (hakan beyi cepten)aradım cuma akşamı ve ct gelcek tüm arkadaşları haber verdim ve arkadaşlarım olduklarını(sizi tanımamama rağmen kruulan gönül bağından) ve hizmette ellerinden geleni yapmalarını tavsiye ettim.görüyorum ki etkisi olmuş..hediyerlerle sevinmişsiniz:) ne güzel.hakan beye tekrar sizin adınıza teşekkür edeceğim yaptıklarında dolayı..umarım bizimde yüzümüz güler :queen:

thunderss ay pardon yaa alışamadım hala.aytskal dostum herşeyde senin başına geliyor bu sıralar..valla çok üzüldüm gönlüm seninle..umarım bir an önce her açıdan toparlarsın.bileğin için lasonil adında ezik ve darp kremi var süpper faydalı.cuma gecesi yurtta oaln bi olay sonrası bacağıma bende bunu kullandım.hiç durma git eczaneden bi tane al ilerde de laızm olur(.annem eczacı ordan biliyom)

ben sizinle olamasam da gönlüm sizinle(2-3 günlüne memleketim esk'deyim .. .sevgiler & saygılar herkese..

hakan, doğum günün kutlu olsunsağlıkla sıhhatle nice yıllar dilerim.sanırım ulaşmadı msn sana..
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Johnny Muritu Conti Trasher Aiqa ve geçmiş olsun dileklerini ileten tüm arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum her ne kadar başka bir şehirde olsamda sizleri arkadaşım kabul ediyorum kendimi yanlız hissetmememi sağladınız bir gün sizlerle görüşmeyi çok isterdim buradaki paylaşımın kalitesininde herkez farkında dışarıdan güzel tepkiler alıyorum topic ile alakalı...
Malesef bir şanssızlıktır sürüp gidiyor sakınılan göze çöp batar dün iş yerinde tam 3 saat en ince ayrıntısına kadar spreyler cilalar ile temizlemiştim işte motosiklet sevgisi böyle bir şey.Satın almakla her şey bitmiyor aksine yeni başlıyor Park edecek yer için evin girişini alçalttım yıktırdım o parası bu parası ek masraflar kasko bayağı bir yekün tutuyor ama kazada yapmış olsam vazgeçecek değilim bunlar beni yıldırmaz sadece bugün bir araya gelecektik o yattı ona üzüldüm tekrar arkadaşlarımdan özür diliyorum parça gelene dek motosikletim yatacak eklemeliyim.
Bu arada görüyorumki Continin motosikletinin fren ve vites pegleri bizimkilerden farklı sanırım dizayn yeniliği sözkonusu.
Trasher komple garanti gider diyorlar bence bu şartlarda müdahale pek doğru değil tekrar ediyorum bu işin kuralı yabancı ülkelerde kullanılan hyosung yetkililerince kabul edilmiş ülkemizde bulunabilecek bir egzoz tavsiye edilir diye bekliyorum...
Jakobien peg aliminyum olmasa şanzımanı eline alırsın fikrine bir noktaya kadar doğruluk payı olsada tam olarak katılamıyorum çünkü şanzımandan çıkan mil çelik döküm darbe alırsa bu parça çok zarar verebilir.Motoruna koruma demiri yaptıracak arkadaşlar mümkün olduğu kadar dış bölüme taşırmasınlar bu gün bir Honda Titan gördüm tamircide normal yolda seyrederken arabanın biri tamponu koruma demirine çarpmış motosiklet dağılmış vaziyette neyseki arkadaş iyi sayılır söylediğine göre motosiklet birden ön tekerlek sabit arka tekerlek yana kaymış kendini ön tampon üzerinde bulmuş yanlız koruma abartılı dışa taşmıştı.İsteyenler motosikleti Çankaya eski Postane arkasındaki tamirhanede görebilirler tabi çok kötü ve teknikten uzak bir örnek olarak.Moto gp de meydana gelen kazayı izlediyseniz motorlar yandan biribirilerine dokununca resmen Melandri takla attı durumu pek iyi değilmiş köprücük kemiği kırılmış diye duydum televizyonda iç kanaması varmış.İşin özünde kaza olabilir bu bizim gerçekliğimiz biz daha çok dikkat etmesi gereken tarafız her ne kadar bende hatalı olsamda bu kadarda değil resmen beni infaz ettiler umarım bir an önce tekrar trafiğe çıkarım ben yeni motosikletlerine kavuşan arkadaşların heyecanını büyük bir mutlulukla takipediyorum aynı heyecanı ilk gün gibi içimde taşıyorum herkeze kazasız belasız sürüşler...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
onada eyvallah bekleyelim bakalım hyosung dan egsoz haberini peki şimdi ben kuyruğu söktürmek istiyorum buda mı garanti dışı yapacak makineyi eğer bi terslik olamzsa yarın honda serviste çalışan bi arkadaş var ona uğrayıp ne yapılıp ne yapılmayacağını sorup soruşturucam inşallah kuyruğu sökmekte garanti dışı bırakmıyodur motosikleti

bugün caddede takılırken bitane benim rengin aynısı sarı gt250r gördüm o kimdi bagırdım arkasından ama duymadı adeta motoruyla bütünleşmişti :) herkese kazasız belasız sürüşler bu arada aytskal izmir e gelmeyi çok istiyorum akçayda yazlık var eğer oraya gelebilirsem bi orta noktada buluşuruz inş...
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
36
slm millet bi süre size katılamadım :S şimdi geldim yeniden ama hiç hoş gelmedim moralim acayip bozuk. Geçen gün 50 kmh civarı seyrederken motordan bianda tıkıtktıktıktıkı ( hani vitese takamassın ses gelirya öle) servisine yakındım hemen gittim bilmemne bilyası dağılmış dediler tam hatırlamıyorum. Tamam dedim bıraktım 2 günsonra açmışlar dediği krankta bile problem oluşmuş yağ filtresini bi çıkardı komple talaş olmuş ve talaş yüzünden karnk zarar görmüş ki ben bu motorun ilk yağını 700 de sonra 1000 de sonrada 2000 de değiştirdim şuan motor 3200 de ve böyle bi problem çıkarttı başıma aklım almıyo nasıl böyle bişiyin olduğunu. Zaten motorda defo üstüne defo vardı ama gidişatını etkilemeyen şeyler olduğu için göz yumuyodum o defolarda depo üstündeki hyosung yazı yanlış yazılmış ( HYOSUG ) yazıyor. ilk aldığım gün bobin yandı, motorun bi noktasının boyası attı, zincir muhafazası yolda giderken kırıldı, egzos günden güne tam ortasından dahada sararıyor ve ne denersem deniyim çıkmadı resmen yanıyor. öndeki hyosung yazıları falanda kalktı anlamıyorum neden böyle olduğunu. tam 2 aydır depo bekliyorum bi haber gelmedi. dahası garanti belgemi bile daha yolamadılar yenileniyo dendi ama 2 aydır tık yok. motorum şuanda parçalanmış durumda ve kmh si 3200 yazık ki ne yazık 3200 de ben bu motora anahtar vurduruyosam vay halimize. Açık konuşiim ben bu motor yapılsa bile uzun yola gitmeye korkarım artık. Diyeceğim çok dikkatli olun ki biliyosunuz 5 tane sıfır motor çıkartın aynı anda biri ille farklı olur o farklı olan bana denk gelmiş galba buda benim şansım herhalde.... :( bakalım parçalrı yolladım globale ne cvp gelicek. inşallah çok beklemek zorunda kalmam.Çünki komple motor söküldü :S ve önümde yaz var eger motor 1 ayda gelirse bütün planlarım allak bullak olucak :(
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
geçmişler olsun öncelikle.
kuyruktaki çamurluğu söktürmenin garanti dışı işlem yaptıracağını düşünmüyorum. çünkü motorun herhang bir parçasında/sisteminde herhangi bir değişiklik yapmıyorsun. hem çamurluğun bir vesile ile kırılmış olsa ve maddi imkansızlıktan taktıramamış olsan garantiyi mi iptal ettirecekler?

pegler her motorda o kadar çabuk kırılır. eğer o kadar çabuk kırılmasa idiler şanzımanı/debriyajı ele almaktan çok motorun hızlı bir şekilde yana yatıp sürüklendiğinde, sürüklenmenin yanı sıra nasıl takla da atabildiğine şahit olurdunuz.

bende bir kısım parçaların fiyatları vardı, eğer bulabilirsem yollarım. ayrıca, parçaların pahalı olduğunu düşünenler için diğer markaların benzer parçalarının fiyatlarını bir sormalarını tavsiye ederim. örneğin cbr600rr'ın kafa granajının 1500 lira civarında olduğunu biliyorum, gt250r kafa granajının fiyatı 111$.

TheSuda' Alıntı:
slm millet bi süre size katılamadım :S şimdi geldim yeniden ama hiç hoş gelmedim moralim acayip bozuk. Geçen gün ...


geçmiş olsun. bu problemlerin bayiden distribütöre iletilip iletilmediğini öğrenirsen çok iyi olur. hatta şu güne kadar bu sorunlarını halledememiş olan bayiye bırakmayıp direk olarak distribütör ile görüşmeni tavsiye ederim. gerçekten büyük bir sorun olarak görüyorum.


Ballantyne tanıştığımıza çok memnun oldum, güzel bir akşamdı.
Ballantyne' Alıntı:
darısı diğerlerinin başına (istanbul motor)...
hiç sanmıyorum, hiç. 8bin lira nakit paraya sattıkları motorların yanında adam gibi hediye vermeyi bırakın, 20$'lık kıytırıktan tankpad vermeyi bile çok görüyorlar. bir tek onlar sınırda kar ediyorlar ya ondan..
tövbe tövbe....
 
Katılım
26 Ağu 2005
Mesajlar
110
TheSuda ; dostum çok geçmiş olsun inan kendim yaşamış gibi üzüldüm.Fakat Global Motorun sitesinde kendi forumlarından Özcan Ekiciye ulaşırsan sana direk olarak yardımcı olacağına eminim.Parça veya servislerle ilgili şikayet ve talepleri değerlendiriyorlar.
Tekrar çok eçmiş olsun umarım motorunda son arıza olur.
(www.globalmotor.com.tr - forumlara gir.)
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
Değişik bir açıdan benim motor. Daha iki günlüktü burada.

004.jpg
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Evet arkadaşlar kırılan üçgen çatal için bayi vasıtasıyla siparişimi verdim global motor beni kısa bir sürede yanıtladı en önemlisi satış sonrası hizmet bu konuda hem bayi hem distribütör bazında beklentilerimi tamamiyle karşıladılar İzmir bölge bayisine ve Global motora çok teşekkür ediyorum parçanın fiyatı 67 ytl parayı cebimden ödedim kaskoyu bozmak istemiyorum bu gün yola çıkacak umarım hemen gelir ben tekrar motosikletimi kullanmaya başlarım...
The suda biz bu kadar makine senin yaşadığın problemlerin yarısını bile yaşamadık umarım yaşamayız ortada kronik bir problem var bence motosikletini İstanbula götür iyice incelesinler benim makinemdede depo üzerinde bir noktanın boyası attı sanırım taş geldi bu olabilir ancak diğer bahsettiklerin çok ciddi sıkıntılar burada bir arkadaşta ardı ardına çok fazla süre marşa basınca bobininden duman çıktığına bizzat şahit oldum marşı kesip soğuttuk şimdilik sıkıntı yok normal çalışıyor ancak artık tek marşta almama derdi varmış sana çok geçmiş olsun umarım dertlerin düzelir...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
en sonunda 500km yi tamamladım işten bi ara bulunca gidip bi kontrol ettircem en kaliteli yağ hangisidir arkadaşlar motorlara iyi bakmak lazım dışardan alıyım da öle gidiyim servise yada orda varsa ordan alırım motora artçı alınca ilerlerken gıcır gıcır ses geliyo nedendir acaba onun dışında motorumda allaha şükür en ufak bir aksaklık yok yakıt sarfiyatıda gayet iyi durumda bi depo ile rodajda 320km yaptım
 
Katılım
29 Nis 2006
Mesajlar
165
Selamlar , motoruma koruma demiri taktıracağım bu ne kadara mal olur ? belli bir marka usta öneriniz olurmu ? Yada koruma demirini alıp serviste montajlatabilirim ama bilgisi olan arkadaşların önerileri ne olur ,

selamlar
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
trasher' Alıntı:
en sonunda 500km yi tamamladım işten bi ara bulunca gidip bi kontrol ettircem en kaliteli yağ hangisidir arkadaşlar motorlara iyi bakmak lazım dışardan alıyım da öle gidiyim servise yada orda varsa ordan alırım motora artçı alınca ilerlerken gıcır gıcır ses geliyo nedendir acaba onun dışında motorumda allaha şükür en ufak bir aksaklık yok yakıt sarfiyatıda gayet iyi durumda bi depo ile rodajda 320km yaptım


500km de ara kontrol için çağırmışlardır, rodaj bakımın 1000km'de. dolayısıyla yağ değişimi yapılmayacak.
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
trasher' Alıntı:
en sonunda 500km yi tamamladım

Ben daha 350`deyim. En fazla ne kadar devir yapıyorsun? Vitesler rahatladı mı? Ben 6000 çok nadiren 7000 devir yapıyorum. Viteslerde çok rahatladı artık. Boş`a geçmeme derdi kalmadı. Sanırım 1000 km`ye geldiğinde daha da iyi olur.
 
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
2
herkese merhabalar arkadaşlar
acemi olan ben,motor arayışıma abuk subuk markalarla başlayıp bigün altunizadede hyosungla karşılaştıktan sonra bu alete hasta olup bu sayede bu siteyi buldum. şimdi ben bu motoru alıcam inşallah yakın zamanda.
74 sayfalık yazınızı okuduktan sonra bu kararımında doğru olduğunu anladım. sizlerde buradan gördüğüm kadarıyla çok iyi arkadaşlarsınız, aranızda güzel bir bağ oluşmuş buda çok hoşuma gitti bu arada.

şimdi sizelere bir kaç sorum olucak.
-yakın zamanda ( dövizler faiz oranları falan arttıktan sonra) banka kredisiyle bu aleti alan varmı? ödemeler nasıldı, faiz nekadar vs.
-ben daha hiç motor kullanmadım, acemilik hat safhada. ama üstesinden gelirim diyorum. motorumu nerden alayım. herkes hakan bey ve istinye motordan bahsediyo ama ordan o motoru buraya getirmemin imkanı yok. acaba kızıltopraktaki bayiden almış olan varmı. onlarda istinye gibi yardımcı olurlarmı.

birde aldıktan sonrası için bi sorum var.

hyosungu aldıktan sonra üzerinde mutlaka değişiklik yaparım. iyibir airbrush cıyımdır. biraz renk katmak lazım :wiinkk: gözünde canlandırdığım bi motif var.
ama boya atarken bazı parçaları yerinden sökmek gerekebilir. böyle bir durumda garantide bir sorun yaşarmıyım

şidilik bukadar ama devam edecektir sorularım illaki :cherry:
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
relicks' Alıntı:
herkese merhabalar arkadaşlar
acemi olan ben,motor arayışıma abuk subuk markalarla başlayıp bigün altunizadede hyosungla karşılaştıktan sonra bu alete hasta olup bu sayede bu siteyi buldum. şimdi ben bu motoru alıcam inşallah yakın zamanda.
74 sayfalık yazınızı okuduktan sonra bu kararımında doğru olduğunu anladım. sizlerde buradan gördüğüm kadarıyla çok iyi arkadaşlarsınız, aranızda güzel bir bağ oluşmuş buda çok hoşuma gitti bu arada.


hoşgeldin, öncelikle tanışma bölümüne doğru alalım seni :wiinkk:


ben yakın zamanda almadım ama elimden geldiğince sorularını yanıtlamaya çalışayım.

-ben daha hiç motor kullanmadım, acemilik hat safhada. ama üstesinden gelirim diyorum. motorumu nerden alayım. herkes hakan bey ve istinye motordan bahsediyo ama ordan o motoru buraya getirmemin imkanı yok. acaba kızıltopraktaki bayiden almış olan varmı. onlarda istinye gibi yardımcı olurlarmı.

ben motoru istanbul motor'dan aldım. başlığı okuduysan davranışları hakkında genel bir fikrin olabilir diye düşünüyorum. illa da oradan almak istersen de sinir hücrelerin hazırlanmış, bağışıklık kazanmış olur. :) istinye motor alıcılara çok yardımcı olduğu için burada adı sıkça zikrediliyor. istanbul motorun da adı sıkça zirediliyor nedeni ise ortada...

birde aldıktan sonrası için bi sorum var.

hyosungu aldıktan sonra üzerinde mutlaka değişiklik yaparım. iyibir airbrush cıyımdır. biraz renk katmak lazım :wiinkk: gözünde canlandırdığım bi motif var.
ama boya atarken bazı parçaları yerinden sökmek gerekebilir. böyle bir durumda garantide bir sorun yaşarmıyım


sanmıyorum ama eğer bununla ilgili aklında bir soru işareti kalacaksa granajları git serviste söktür derim.

şidilik bukadar ama devam edecektir sorularım illaki :cherry:
bekleriz. :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst