Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
www.bikez.com/bike/rating.php?idbike=21681
adresine girdiğinizde 2005 gt 250 lerin rating değerleri var.
marka gözetmeden başka nakedlerle karşılaştırmış.
alta giriş yapılarak başka motosikletlerlede karşılaştırma yapılabiliyor.
ben 2006 honda cbf 250 ile karşılaştırdım.
genel rating hyosung 2005 GT 250 : 73
honda 2006 CBF 250 : 66.5
kriter değerleri siteden bakılabilir.
marka tutkunu olanlara duyurulur...
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
valla ben bir marka tutkunuyum(ama kör fanatiklerden değil) arabam honda scooter vardı honda, hondam.com sitesine üyeyim... yeni motorumun da 600RR olmasını isterdim ama tabiiki tercihim kaliteyi en üst seviyede tutan, paramın ve isteklerimin tam karşılığını veren motordur cbf250 ile hyosung arasında kalmıştım buyüzden bu bütçeyle HYOSUNG GT250R oldu bundan da çok memnunum iyikide böyle bişey almışım seneye para toplarlayabilirsem 600RR yada en kötü 600f almak isterim. Marka tutkunu olmak kötü bişey değil ama önemli olan gerçekleri görmek. Honda arabaları performans a yönelik araçlardır ama konfor azdır buna rağmen çok seviyosanız arabanızı işte bu gerçek marka tutkunluğudur yoksa her postun altında tabiiki HONDA demek yanlış olur....
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
Ballantyne' Alıntı:
muritu cuma günü işten izin alamıycam muhtemelen... cumartesi sabah erkenden gidicem teslim almaya... o taraflarda motoru kullanıp alışabileceğim boş bi yer varmı??

Ballantyne oraya en yakın carrefour un otoparkı var ..fakat ct dolu olur. ama genede bi boşluk bulup çalışabileceğini umuyorum..kime sorsan gösterir..eğer carrefoura da ben götürmiim diyorsan.(yanlış hatırlamıyorsam ehliyete yeni yazılmıştın vede vitesli motor kullnamamıştın..sana motoru alıp getirecek birini ayarlayacaktık.. yokmu biri..buraya sor demiştim noldu..senin yerine ben mi soriim:)) istinye motorda murat bey var; serviste..ona danış ;o yada boşta bi eleman seni arkasında carrefoura kadar bıraksın.. benim adımı verebilirisn lazım olursa..itüden murat maslakta oturuyor (benim gibi gt 250 bakıyor )o tavsiye etti dersen bilirler.yardımcı olurlar..CT ne yazıkki ben meşgulum..sabah da akşamda.cuma olsa bizzat üşenmez sana yardımcı olurdum.kusura bakma.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
muritu' Alıntı:
yanlış hatırlamıyorsam ehliyete yeni yazılmıştın vede vitesli motor kullnamamıştın..

ehliyeti yeni aldım ama vitesli motorla öğrndim ben motosiklet kullanmayı...
hatta hyo bile kullandım bi kez... ama genede tereddütlüyüm biraz... 1-2 saat ısınma turu iyi gelecektir bana... muritu bu arada arkadaşımla beraber gideceğiz... onun cbf 500ü ile... tek motor gidip 2 motor dönecez...
tek problem o bölgeyi bilmiyorum... o yüzden nerde kullanabilirim diye sordum... ama ilgin için tekrar sağol...
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
Ballantyne' Alıntı:
ehliyeti yeni aldım ama vitesli motorla öğrndim ben motosiklet kullanmayı...
hatta hyo bile kullandım bi kez... ama genede tereddütlüyüm biraz... 1-2 saat ısınma turu iyi gelecektir bana... muritu bu arada arkadaşımla beraber gideceğiz... onun cbf 500ü ile... tek motor gidip 2 motor dönecez...
tek problem o bölgeyi bilmiyorum... o yüzden nerde kullanabilirim diye sordum... ama ilgin için tekrar sağol...


cbf 500 kim siteden birimi..neyse iyi olmuş birini bulduna sevindim.aklım kalmıştı..vitesli motorla da almana sevinim..bu da çok iyi.kullanırsın umuyorum. dediğim gibi ben gelebilseydim sana gösterirdim yerini. ama kolay, istinye motorun önündeki yolu hemen takib edecen yolun sonu ikiye ayrılıyor zaten oraya varmadan carefour görünecek .takribi 1km var yok.onun dışında boş alan bakman lazım..belki yukarlarda olabilir. ama otopark sana yetecektir.

hayırlısı olsun ,kazasız belasız kullnaman dileğiyle..
darısı başımıza.

NETAFIM;istinye motor konusunda herhangi bi sorun için bende yardımcı olurum, bana yakın yerini de gösteririm..kolya gelsin.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
5
eyvallah muritu darısı senin başına diyelim bu arada hakan beyle de konusalım sana hafıf bı ıskonto yapsın artık bu kadar motorseveri yonlendırdın onlara:) ballantyne ile bı goruseyım olmadı beraber gecersek hep bırlıkte alırız hem bende proseduru ogrenmiş olurum hemde tanısıp kaynasmıs oluruz
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
NETAFIM' Alıntı:
eyvallah muritu darısı senin başına diyelim bu arada hakan beyle de konusalım sana hafıf bı ıskonto yapsın artık bu kadar motorseveri yonlendırdın onlara:) ballantyne ile bı goruseyım olmadı beraber gecersek hep bırlıkte alırız hem bende proseduru ogrenmiş olurum hemde tanısıp kaynasmıs oluruz


:)
sağol çağlar.. bakalım alamıyoruz ki alsak..
hakan beyle ben bi kere taıştım..ne onun benden böyle bi isteği oldu neden ben ona teklif ettim..tamamen iyi niyetli buradaki arkadaşlara yardımcı olmak açısından.nerde diye sordukalrında bilgimizi paylaşıp yönlendirdik arkadaşları.sonuçta ben bu yaz motor alamayabilirim..ama alan arkadaşilara yardımcı olmanın mutluluğuna ve dost kazanmanın sevincine erişmiş olurum..saygılar .hayırlı olsun.

senin benim hakkımda düşüncelerin içinde teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Ocak 2005
Mesajlar
492
Global Motor Yetkilileri Dikkatine

Eminim sizde burayı takip ediyorsunuzdur.

Antalya bölgesinde Hyosung 250 comet i test edebileceğimiz (Deneme Sürüşü) bir bayiniz varmı. Benim bildiğim bir tane bayiniz var. O da parasını vermeden teker dönmez diyor. Bende binmeden hayatta beş kuruş para vermem. Antalya da bi tane bile test motorunuz yokmu. Bilgilendirirseniz sevinirim. Bilgiyi özel mesaj olarak atarsanız daha iyi olur. Topic içinde okumama gibi bi olayı ortadan kaldırmış oluruz.
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
33
karışıklık oldu galiba

merhabalar
ufak bir karışıklık oldu galiba Kocamustafapaşa gtr 250götürecek olan benim ama nasıl götüreceğim hala belirsiz çünkü ehliyetim yok ve vitesli motor hiç kullanmadım. neyse muritu ile de konuştuk bir şekilde halletmeye çalışacağız.

Bu arada motorsikleti cumartesi günü teslim alacağım. muhtemelen öğleye doğru çünkü öğleden önce ehliyet için sağlık raporu almam gerekiyor.

-arkadaşlara motor için pazarlığı pazar günü yaptım ve bir haftadır motoruma kavuşma heyecanıyla uyuyamıyorum işte sarhoş gibiyim bu hafta işten atılmassam daha hiç atılmam galiba :)

Kocamustafapaşa motorsikleti nasıl getirceğim konusunda ilginç fikirleri olan arkadaşlardan yorumlar beklerim. :)
Teşekkürler
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Arkadaşlar thundersss öldü yaşasın aytskal artık nick im thundersss değil aytskal saygılar bu arada yokmu continin motosikletini alacak biri ilk günden sıkıntı yaşamasın biraz önce GS500 kullandım gerçekten çok seri bir makine tabi bizim hyosung a göre ama kullanımı daha zor üstelik bizim makine daha güven veriyor 100 km de inanılmaz bir sarsıntı ve rüzgar vardı benim hyo gün geçtikçe daha oturuyor vitesler dahil Allah nazardan saklasın
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Arkadaşlar ben iyiden iyiye koruma takozu takmaya niyetlendim.Sanırım şu boşluğa bir güzellik yapabilirim.




Ama buralarda devrilme takozu bulamadım. Acaba fiyatlarını bilen (ve eğer fiyatları uygunsa bana kargoyla gönderecek birisi var mı ?)

Devrilme takozu monte etmekle ilgili denemede bulunan var mı ?
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
[
Devrilme takozu monte etmekle ilgili denemede bulunan var mı ?[/QUOTE]



Ben buldum ama M 10 yada M 8 civata yatağı istiyor fream slidder diyorlar adına kawasaki ye git oradan mutlak uydurursun çok çeşit var...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Yaw ben Samsun'dayım Kawasakiye nasıl gideceğim ki:mrgreen:

Peki Bu frame sliderlar kaç para oluyor ? Olmazsa plastikten tornada kendim birtane çekeceğim artık.
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,151
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Yaw ben Samsun'dayım Kawasakiye nasıl gideceğim ki:mrgreen:

Peki Bu frame sliderlar kaç para oluyor ? Olmazsa plastikten tornada kendim birtane çekeceğim artık.
Ankara dostum kawa vardır mutlaka orada olmazsa orada yap daha güzel olurda nereye monte edeceksin uçlarına renkli kaliteli plastik takozda koyarsan çok güzel olur 80 euro dan başlıyordu 5-6 tip ve uzunlu kısalı tekli çoklu seçenekler vardı bazıları fosforluydu motorun orjinal parçası gibi duruyorlardı yanlız sana tavsiyem döküm yapma çabuk kırılır sen çakıyorsun bu işlerden bu arada yazımında ufak hata olabilir(fream slider)bana komtan tavsiye etmişti hatta nette satılan yer bile göstermişti halledersen resmedersin artık
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Sağol.

80 EUR ona vermektense kendim yapmayı tercih ederim doğrusu. (Yazımımda hata yok. Gerçek adı frame slider mış. Google da aratırsan bir sürü bulabilirsin.)

Ama tekniği kaptım sayılır. Kısmetse haftaya bitirip resimlerini eklerim
 
Katılım
28 Nis 2006
Mesajlar
598
Selam arkadaşlar ben cbr 125 im için galeride gördüğüm HYOSUNG GT 250 aynasını sordurdum.Adam bana tanesi için 160 ytl dedi .Bende oha dedim ahli ile abi doğrumudur bir aynasının bu kadar olduğu yoksa adam bizi kazıklamaya mı kalktı.
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
conti' Alıntı:
merhabalar
ufak bir karışıklık oldu galiba Kocamustafapaşa gtr 250götürecek olan benim ama nasıl götüreceğim hala belirsiz çünkü ehliyetim yok ve vitesli motor hiç kullanmadım. neyse muritu ile de konuştuk bir şekilde halletmeye çalışacağız.

Bu arada motorsikleti cumartesi günü teslim alacağım. muhtemelen öğleye doğru çünkü öğleden önce ehliyet için sağlık raporu almam gerekiyor.

-arkadaşlara motor için pazarlığı pazar günü yaptım ve bir haftadır motoruma kavuşma heyecanıyla uyuyamıyorum işte sarhoş gibiyim bu hafta işten atılmassam daha hiç atılmam galiba :)

Kocamustafapaşa motorsikleti nasıl getirceğim konusunda ilginç fikirleri olan arkadaşlardan yorumlar beklerim. :)
Teşekkürler

haklısın conti yaa kusura bakma ..okadar çok kişiyle ilgilendim ki hepsinin bi nicki bide kendi adı var..valla en sonunda çorba oldu:) sendin doğru motoru aldırmak isteyen..bak biri bulundu bile bizim gökhan namıdiğer trasher..iyilik sever kardeşim benim..sana yardımcı olacak .özelden bağlantıyı kur.benim ct dolu gelemicem.diğer arkadaşlara da söyledim ct pazar doluyum. ama trasher sana yardımcı olacaktır. oda istinye motordan aldı gecen aynı motoru.

araban varmıydı fatih senin..araban varsa beraber gidin tasher geri getirsin sona sende onu bırakırsın..yoksa gökhanın artçı deneyimi varmı bilmiyorum ama beraber dönün sona sen gökhanı taksiyle yollarsın..bence aslında biraz çalışın sizde carrefour da dicem ama fatih sen daha ehlliyet almadın,şimdi yatırırsın motoru olan motora olur..:) bi bağlantı kurun.olamzsa başka birine bakalım.
istinye motordan hakan beye de benden bahsedin mutlak çook selam söleyin,bak artık ona gönderdimiz adamları karıştırır olduk o derece yanii:) ehe ehehe..
akira..thunderss noluyonuz yahu ..bide sizin nickleri mi takib edecem ben zaten dünyam dönmüş..iki dünya olmuşum,noldu nie değiştiniz :queen: öperim ikinizide :rendeer:(ya harbiden başım dönüyoo bak..nabzımmı düştü nee ohaa ..dakikada 50 ,uzanim bari biraz..bayılmadan:silent: )

trasher, conti ikinizin de gözlerinizden öperim..istinye maslak hattını kullanırsanız ,borsanın yanından İTÜ vadi yurtlarını bulun,bana gelin gelmeden önce arayın.senin şu gıcır 55 i bi göriim demi ama:) gökhanda var numaram.sizi bi göriim. sona salıcakla gidin..herkese kapım açıktır.

arkadaşlar
bukadar adamız bunca sayfa yazılmış.toplaşın bana bi motor alın artık yav..sevaptır.ben gariban kaldım aranızdaa:)
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
tamam ozaman c.tesi hayırlısıyla gider alır geliriz motorunu ben c.tesi daha erken gelmeye çalışıcam

muritu artçı deneyimim var (tabii ona deneyim denirse biliyosun bnde yeni başladım kullanmaya) yinede tek kişi daha risksiz olur bnde motoru ilk aldıgımda ark. getirmişti paşaya bn arabayla gitmiştim :)

bu arada depoyu ogün fullledim şu an kırmızı çizgi ve üstünde bir çizgi daha mevcut ve kilometre 275 demekki rodajdan sonra ben bunu 400 e zorlarım süper bişi :)

bu akşam bikaç tane sayamadım gt250 gördüm yine tesadüfte bnde görmedim cafe bahçede oturuyodum çıkarken gördüm yine görüşemedik görmüşsünüzdür beni :( kesin yolumu yoksa denk gelemiyecez :)
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
Merhaba arkaşlar. Deneyim kazanmak ve rodajı biran önce bitirmek için dün epey gezdim. İşe de motorla gitmiştim. Mecidiyeköy`den köprüye çıkacaktım, ışıklarda bekliyordum ki 1000cc lik eski kasa bir yamaha aynama çarptı. Böylece başka bir araçla ilk teması da sağlamış oldum :queen:

Daha sonra Bostancı sahil yolundan, caddeden geçtim. Belki gören olmuştur :cherry: Yaklaşık 2,5 saat gezdim. Bileklerim, omuzum, boynum ağrımadık yerim kalmadı.

Artık eve dönecektim ki debriyaj kolunun bir garip olduğunu farkettim. Sanki debriyaj teli gevşemiş de kol boşta kalmış gibi. Kolu sıkmadığımda normalde gergin durur fakat şimdi gevşek ve boşta sallanıyor gibi. Tam sıkınca işini görüyor ama belliki bir sorun var. Sanırım yarın servise götüreceğim, sorun nedir fikri olan var mı?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst