conti' Alıntı:
merhabalar
ufak bir karışıklık oldu galiba Kocamustafapaşa gtr 250götürecek olan benim ama nasıl götüreceğim hala belirsiz çünkü ehliyetim yok ve vitesli motor hiç kullanmadım. neyse muritu ile de konuştuk bir şekilde halletmeye çalışacağız.
Bu arada motorsikleti cumartesi günü teslim alacağım. muhtemelen öğleye doğru çünkü öğleden önce ehliyet için sağlık raporu almam gerekiyor.
-arkadaşlara motor için pazarlığı pazar günü yaptım ve bir haftadır motoruma kavuşma heyecanıyla uyuyamıyorum işte sarhoş gibiyim bu hafta işten atılmassam daha hiç atılmam galiba
Kocamustafapaşa motorsikleti nasıl getirceğim konusunda ilginç fikirleri olan arkadaşlardan yorumlar beklerim.

Teşekkürler
haklısın
conti yaa kusura bakma ..okadar çok kişiyle ilgilendim ki hepsinin bi nicki bide kendi adı var..valla en sonunda çorba oldu

sendin doğru motoru aldırmak isteyen..bak biri bulundu bile bizim gökhan namıdiğer
trasher..iyilik sever kardeşim benim..sana yardımcı olacak .özelden bağlantıyı kur.benim ct dolu gelemicem.diğer arkadaşlara da söyledim ct pazar doluyum. ama trasher sana yardımcı olacaktır. oda istinye motordan aldı gecen aynı motoru.
araban varmıydı
fatih senin..araban varsa beraber gidin tasher geri getirsin sona sende onu bırakırsın..yoksa gökhanın artçı deneyimi varmı bilmiyorum ama beraber dönün sona sen gökhanı taksiyle yollarsın..bence aslında biraz çalışın sizde carrefour da dicem ama fatih sen daha ehlliyet almadın,şimdi yatırırsın motoru olan motora olur..

bi bağlantı kurun.olamzsa başka birine bakalım.
istinye motordan hakan beye de benden bahsedin mutlak çook selam söleyin,bak artık ona gönderdimiz adamları karıştırır olduk o derece yanii
ehe ehehe..
akira..
thunderss noluyonuz yahu ..bide sizin nickleri mi takib edecem ben zaten dünyam dönmüş..iki dünya olmuşum,noldu nie değiştiniz :queen: öperim ikinizide :rendeer

ya harbiden başım dönüyoo bak..nabzımmı düştü nee ohaa ..dakikada 50 ,uzanim bari biraz..bayılmadan:silent: )
trasher, conti ikinizin de gözlerinizden öperim..istinye maslak hattını kullanırsanız ,borsanın yanından İTÜ vadi yurtlarını bulun,bana gelin gelmeden önce arayın.senin şu gıcır 55 i bi göriim demi ama

gökhanda var numaram.sizi bi göriim. sona salıcakla gidin..herkese kapım açıktır.
arkadaşlar bukadar adamız bunca sayfa yazılmış.toplaşın bana bi motor alın artık yav..sevaptır.ben gariban kaldım aranızdaa
