Hyosung S&T Kanuni MT - Hyosung Kullanıcıları Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
ben kedileri çok severim oyüzden fazla takılmıyorum bu konuya zarar vermedikçe sorun yok zaten bizim otoparka 1 tane kedi bakıyo :) dierleri giremiyo savaş çıkıyo :) örtüde çok iyi korumuş verdiğim paraya değdi dogrusu... bide file ile kendi sırt çantamı (agzına kadar doluydu) çok rahat sabitledim bu olayı çok sevdim ben ya keşke daha önceden alsaymışım motorumu 40 dk de göztepeden taksime gitmek manyak zevkli bir duygu :)
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
johnny_rook' Alıntı:
aiqa motorun hayırlı olsun, bu kedi mevzusunu anlamıyorum, bizim otoparktaki kedilerde bir sorun var, ya benim motoru yada beni sevmediler :) motora yaklaşan yok

sağol johnny, bizim sitede çok fazla kedi var. Biri gelmezse diğeri geliyor. İnsanlara da fena alışmışlar. Pist diyorsun kaçmıyorlar. Motorda branda yokken yaklaşmıyorda, daha brandayı örterken uzaktan süzmeye başlıyorlar. :pr:

trasher' Alıntı:
bide file ile kendi sırt çantamı (agzına kadar doluydu) çok rahat sabitledim bu olayı çok sevdim :)

benim de file almam gerekli. GT250R yada GT250`ye çanta alan oldu mu? yoksa file ile kullanmak rahat olur mu?
 
Son düzenleme:
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Motorun hayırlı olsun

File kullanmanızı pek tavsiye etmem. Filenin kancaları ucundaki plastik parçaları kısa sürede parçalanıyor ve motorun boyasını resmen kazımaya başlıyor. Onun yerine kendinize güzel bir sırt çantası edinirseniz. hem eşyalarınızı habire elinizi arkaya atıp "acaba file çözüldü mü" diye kontrol etme ihtiyacı hissetmezsiniz hem de olası bir kaza durumunda sırtınızı (tabi çantaya sırtınıza batacak nesneler koymazsanız) korursunuz.

Arkaya koltuk üstü soft çantalardan bir tane alabilirsin
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=43991

Bizim mahallenin kedileri cruiserci benim eski motorun üzerinden inmiyorlardı ama anlaşılan race pek tarzları değil:mrgreen:
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
File kullanmanızı pek tavsiye etmem. Filenin kancaları ucundaki plastik parçaları kısa sürede parçalanıyor ve motorun boyasını resmen kazımaya başlıyor. Onun yerine kendinize güzel bir sırt çantası edinirseniz. hem eşyalarınızı habire elinizi arkaya atıp "acaba file çözüldü mü" diye kontrol etme ihtiyacı hissetmezsiniz hem de olası bir kaza durumunda sırtınızı (tabi çantaya sırtınıza batacak nesneler koymazsanız) korursunuz.

o kancalar gerçekten çok tehlikeli ama onlara ben soyulunca tekrar bi formul düşünüyorum file olayındada kask var kafada; kafa dönmüyo arkayı göremiyom çok komik oluyo 2 de bir ışıklarda durunca kaskı çıkartıp arkaya bakıyorum yinede çok sağlam bağlıyorum file gerçekten kullanışlı bişi

bide motoruyla her sabah karşıya geçen var mı anadolu-avrupa 8.00 - 8.20 civarları kimseyi göremedim daha hyosunglu :)
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
o zaman bizim otoparktaki kedilerde curisecı, zaten kelli felli kediler hepsi,
gece görsen korkarsın o kadar besili, demek o yüzden benim comete burun kıvırıyorlar........:) iyi iyi..

file mevzusunda akira haklı, ben aldım ve plastikler ikinci gün düştü, gerçi ben
bantladım uşları öyle kullanıyorum, şimdilik bir problem çıkarmadılar
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
313
Ben fileyi kancalarını çıkarıp kullanıyorum.İlerden sele altındaki kancalara takıp gerdiriyorum.Gayet sağlam ve sorunsuz oluyor.
Sırtçantası ancak kısa mesafede kullanıyorum.
Uzunyol için topcase düşünüyorum ama bağlantı demiri vs nasıl halledilir bilmiyorum.
Garanti gidecek korkumuzdan elimizi süremiyoruz ki.
Arkadaşlar;67 sayfaya ulaşan topic içinde kaybolan öyle çok faydalı bilgi ve deneyim var ki,bunlar başlıklar veya maddeler halinde toparlanıp en baştaki sayfaya veya başka bir bölüme konabilir mi ne dersiniz?
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
açıkyol' Alıntı:
Ben fileyi kancalarını çıkarıp kullanıyorum.İlerden sele altındaki kancalara takıp gerdiriyorum.Gayet sağlam ve sorunsuz oluyor.
Sırtçantası ancak kısa mesafede kullanıyorum.
Uzunyol için topcase düşünüyorum ama bağlantı demiri vs nasıl halledilir bilmiyorum.
Garanti gidecek korkumuzdan elimizi süremiyoruz ki.
Arkadaşlar;67 sayfaya ulaşan topic içinde kaybolan öyle çok faydalı bilgi ve deneyim var ki,bunlar başlıklar veya maddeler halinde toparlanıp en baştaki sayfaya veya başka bir bölüme konabilir mi ne dersiniz?

düzenli aralıklarla düzenleme işlemini yapıyoruz merak etmeyin. bu arada topcase, koruma demiri vs. ile garantiyi iptal etmezler merak etmeyin. :) ne yürüyen aksamı bozar ne elektrik ne de motor.. ee, sorun ne ki o zaman? :)
alarm vs ile elektrik aksamı bozulabilir diyorlar o yüzden garanti konusunda sorun olabiliyor. egzoz konusunda ise hyosung avustralya sitesinde satılan hyosungun kendi pist egzozu var(300$ civarıydı galiba) o garantiyi bozmaz.
ayrıca, yunanistanda bulunan bir şirket ile irtibata geçmiştim bir ay önce comet egzozları ve diğer aksesuarları için, geçen gün yine mail atmışlar istediğiniz parçalar var mı söyleyin diye.

bağlantı demiri işini en olmadık motorlar da bile hallediyorlar, bence sorun olmaz.

trasher' Alıntı:
bide motoruyla her sabah karşıya geçen var mı anadolu-avrupa 8.00 - 8.20 civarları kimseyi göremedim daha hyosunglu
ben genelde 07:15-07:30 arası geçiyorum 1. köprüden bi de komtan var o biraz daha geç geçiyor galiba...
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
filenin ucundaki kancaları çıkarıp dağcı klipsleri (karabina) ile kuyruğun altından bağlama yapılabilir... hem çizme kırma vs. gibi problem olmaz hemde açılma çözülme gibi bi sorunla karşılaşmayız...
 
Katılım
21 Ocak 2005
Mesajlar
41
12.06.2006 saat 15.00 civarı bayiden istek yaptığım parçalarım (ayna ve sinyal)bu sabah kargo ile ana depodan bayiye gelmiştir.globalmotora ve öncelmotor emre arkadaşa teşekkürler.
 
Katılım
9 May 2006
Mesajlar
5
arkadaslar yaklaşık 1 aydır forumları sıkıca takıp ediyorum ama sesimi pek çıkarmak istememiştim en sonunda Allah izin verirse haftaya gt 250 r ımı alıyorum fakat istanbul motor mu istinye motordanmı alacagıma karar veremedim forumdaki şikayetleri kendileriyle de konustum,açıkçası ikilemde kaldım sahrayıcedit de oturuyorum goztepe civarındakı arkadaslarla yuz yuze gorusebılırsek yardımcı olabıleceklerını sanıyorum bı yardımcı olursanız sevınırım en azından bahaneyle cbr r6 sahıbı arklarla takılıp toz yutmaktansa hyosungcu ekurıler kazanmış olurum:)
 
Katılım
18 Ara 2004
Mesajlar
566
NETAFIM' Alıntı:
arkadaslar yaklaşık 1 aydır forumları sıkıca takıp ediyorum ama sesimi pek çıkarmak istememiştim en sonunda Allah izin verirse haftaya gt 250 r ımı alıyorum fakat istanbul motor mu istinye motordanmı alacagıma karar veremedim forumdaki şikayetleri kendileriyle de konustum,açıkçası ikilemde kaldım sahrayıcedit de oturuyorum goztepe civarındakı arkadaslarla yuz yuze gorusebılırsek yardımcı olabıleceklerını sanıyorum bı yardımcı olursanız sevınırım en azından bahaneyle cbr r6 sahıbı arklarla takılıp toz yutmaktansa hyosungcu ekurıler kazanmış olurum:)

netafım, istinye motor için benim kaldığım yer yakın olduğu için arkadaşlara göstermiştim..sana da yardımcı olabilirim. beraber gideriz istersen..yalnız gidersende orda patron: hakan bey var onu bulursan yardımcı olacaktır.

ballantyn;naptın motoru..cuma gün beraber teslim alalım.kaçta gidicen..bende ilk hayırlayan olmuş olayım.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
muritu cuma günü işten izin alamıycam muhtemelen... cumartesi sabah erkenden gidicem teslim almaya... o taraflarda motoru kullanıp alışabileceğim boş bi yer varmı??
 
Katılım
15 Tem 2005
Mesajlar
157
NETAFIM' Alıntı:
arkadaslar yaklaşık 1 aydır forumları sıkıca takıp ediyorum ama sesimi pek çıkarmak istememiştim en sonunda Allah izin verirse haftaya gt 250 r ımı alıyorum fakat istanbul motor mu istinye motordanmı alacagıma karar veremedim forumdaki şikayetleri kendileriyle de konustum,açıkçası ikilemde kaldım sahrayıcedit de oturuyorum goztepe civarındakı arkadaslarla yuz yuze gorusebılırsek yardımcı olabıleceklerını sanıyorum bı yardımcı olursanız sevınırım en azından bahaneyle cbr r6 sahıbı arklarla takılıp toz yutmaktansa hyosungcu ekurıler kazanmış olurum:)

Merhaba, ben göztepe`ye yakın oturuyorum. Ben motoru istanbul motordan aldım, indirim yapmadılar, en ufak bir hediye vermediler, soğuk davrandılar ve bir sürü şey ama motoru dedikleri gün teslim ettiler. Buradaki şikayetlerden haberdar oldklarından beri ilgi ve alakaları epey düzeldi. Bence git konuş iki yerlede, pazarlığnı yap. Kim daha iyi fiyat verirse ondan al.
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
muritu cuma günü işten izin alamıycam muhtemelen... cumartesi sabah erkenden gidicem teslim almaya... o taraflarda motoru kullanıp alışabileceğim boş bi yer varmı??

nasıl alcaksın motoru yani kim getircek km.paşa ya

arkadaslar yaklaşık 1 aydır forumları sıkıca takıp ediyorum ama sesimi pek çıkarmak istememiştim en sonunda Allah izin verirse haftaya gt 250 r ımı alıyorum fakat istanbul motor mu istinye motordanmı alacagıma karar veremedim forumdaki şikayetleri kendileriyle de konustum,açıkçası ikilemde kaldım sahrayıcedit de oturuyorum goztepe civarındakı arkadaslarla yuz yuze gorusebılırsek yardımcı olabıleceklerını sanıyorum bı yardımcı olursanız sevınırım en azından bahaneyle cbr r6 sahıbı arklarla takılıp toz yutmaktansa hyosungcu ekurıler kazanmış olurum

ikilemde falan kalmana gerek yok adres belli avrupa yakasındaki hyosung bayii leri.... istinye motor çok ii 8.250 herşey dahil+kilit+disk kilidi+file ve memnuniyet :) bnde göztepede oturuyorum ama gidip istinyeden aldım bnce orayı tercih etme...
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
346
demek ki bu formu etkisini göstermeye başladı, bu da güzel bir şey
ama keşke buna gerek olmasada bu düzgün hizmeti içlerinden gelerek verseler,
seninde dediğin gibi aiqa, ben olsam gider iki üç yer ile pazarlık yaparım, kim daha iyi hizmet veriyor, kim daha avantajlı fiyat veriyor ise ondan da motorumu alırım. Burada önemli olan biz kullanıcıların çıkarları, bayilerin bunu anlaması lazım artık. Alternatifler çoğaldıkça kendini ulaşılmaz zanneden bazı esnaf insafa gelecektir.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
trasher' Alıntı:
nasıl alcaksın motoru yani kim getircek km.paşa ya

k.m.paşaya götürmiycemki motoru... sahrayıcedite getiricem... :)

ben getiricem... 1-2 saat motora alışma süresi var... ondan sonrasını hallederim... ;)
sirkeciden arabalı vapula hareme geçicem... önce fenerbahçeye gider güzel bi kahvaltı ederim muhtemelen...
:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
41
Arkadaşlar gt250 r için,1000km bakımında değistirilen yağ filitresinin fiyatını biliyormusunuz?(yağ hariç)
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
1,271
PrOleTeR' Alıntı:
Arkadaşlar gt250 r için,1000km bakımında değistirilen yağ filitresinin fiyatını biliyormusunuz?(yağ hariç)

8 €

(dikkat şu anda mesajı minimum karakter sayısına ulaştırabilmek için yazılmış yazıyı okumaktasınız.)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
19
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ballantyne' Alıntı:
muritu cuma günü işten izin alamıycam muhtemelen... cumartesi sabah erkenden gidicem teslim almaya... o taraflarda motoru kullanıp alışabileceğim boş bi yer varmı??
surucu kurslarinin egitim surusleri yaptiklari, tenha fakat imarli bir cadde var. bende motoru goturmeden once orada birsure turlamistim. sorarsan gosterirler. sahil yolundan besiktasa gitmek ise cok zevkli. genelde yogun trafik yok ve guzel virajlari var.
 
Katılım
4 Haz 2006
Mesajlar
43
provomr' Alıntı:
surucu kurslarinin egitim surusleri yaptiklari, tenha fakat imarli bir cadde var. bende motoru goturmeden once orada birsure turlamistim. sorarsan gosterirler. sahil yolundan besiktasa gitmek ise cok zevkli. genelde yogun trafik yok ve guzel virajlari var.

istinye motordakiler bilirler haralde söylediğin yeri... birde carrefour'un oraya yakın olduğunu söylemişlerdi... eğer yakınsa oranın otoparkı da olabilir...

20874_0_1_4_gt%20250%20comet_Submitted%20by%20anonymous%20user..jpg


buyrun ön cam...
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst