tüm arkadaşlara selamlar..yapılanlar ve yapanlar ve teşekkürler, okuyun..
johnny_rook' Alıntı:
arkadaşlar merhaba
öncelikle aytsakal dostum, çok geçmiş olsun...sana bir şey olmaması her şeyden daha önemli, gerisini çok takma boş ver, burası Türkiye.....bazen karşılatığımız haksızlıkları anltamaya kelimeler yetmiyor maalesef
dün motorunu yeni alan arkadaşların gözlerindeki heyecanı görmek gerçekten çok güzeldi, herkese hayırlı olsun tekrar
bu arada ben fazladan bir kaç şey yazacagım, nasılki burada bizlere kötü davranan esnafı deşifre ediyorsak, güzel hizmet verenleride aynı şekilde belirtmeliyiz, hizmetlerine devam için en azından, takip edildiklerini bilsinler, o yüzden kimse kusura bakmasın reklamsa reklam
dün istinye motora gittigimde karşılaştıgım güleryüzlü ve sıcak ortam için kendilerine teşekkür ederim. Üstelik müşteri bile değildim. Sorgusuz sualsiz bir şekilde, yüzlerini ekşitmeden kısa sürede hem motorları teslim ettiler, hem de ufak da olsa bir kaç hediye ile arkadaşlarımızın gönlünü aldılar. Bunun ne demek oldugunu bir tane tank pad için on tane cümle kuran ben çok iyi bilirim, bu arada yanlış anlaşılmasın ihtiyacımıdan değil ama o kadar para verdikten sonra küçük bir tankpadin dahi hesabını yapan esnafla işim olamaz, istinye motorun bu davranışı inanın çok hoşuma gitti, umarım bir süre sonra kendileride aynı hastalığa yakalanmaz ve çizgilerinden ödün vermezler.
son alkış da trasher'a, zaman ayırıp arkadaşına yardımcı oldugu için....
bilmeyen arkadaşlara yardımcı olmak yol göstermek bilenlerin görevi..çizilen yoldan herkes geçsin değilmi..
trasher contiye yardımcı olduğun için aklımı onda bırakmadığın için teşekkürler.orada olmayı ve bende ucundan tutmayı çok isterdim.bende istinye motoru arayarak yardımcı olmaya çalıştım.
tüm arkadaşların
conti,ballantyn,aida, motorlarını tekrardan hayırlıyorum arkadaşlar kazasız belasız kullanın inş.darısı benim başıma dualarınızı bekliyorum
johnny_rook sana da selamlarımı yolluyorum..çoktan hayırlamıştık senii
ct hep bekledim gelirsiniz diye ama sizin başınızı döndürmüş aşkınız sizi anlıyorum umarım bi süpriz ziyaret yaparsınız size odamda çay demlerim..sonada bi boğaz turu yaparız. motorlarla. inş ne dersiniz.
istinye motora gelince,
Hakan beyin nekadar insan oldunu defalarca yazmıştım..beyfendi birisi..sizin tercihlerinizde de rol oynadını görüyorum yazılarımın..ama nabim doğru.bu arada söylemicektim ama söylim..kartını bulduğum reto motoru
(hakan beyi cepten)aradım cuma akşamı ve ct gelcek tüm arkadaşları haber verdim ve arkadaşlarım olduklarını(sizi tanımamama rağmen kruulan gönül bağından) ve hizmette ellerinden geleni yapmalarını tavsiye ettim.görüyorum ki etkisi olmuş..hediyerlerle sevinmişsiniz
ne güzel.hakan beye tekrar sizin adınıza teşekkür edeceğim yaptıklarında dolayı..umarım bizimde yüzümüz güler :queen:
thunderss ay pardon yaa alışamadım hala.
aytskal dostum herşeyde senin başına geliyor bu sıralar..valla çok üzüldüm gönlüm seninle..umarım bir an önce her açıdan toparlarsın.bileğin için
lasonil adında ezik ve darp kremi var süpper faydalı.cuma gecesi yurtta oaln bi olay sonrası bacağıma bende bunu kullandım.hiç durma git eczaneden bi tane al ilerde de laızm olur(.annem eczacı ordan biliyom)
ben sizinle olamasam da gönlüm sizinle(2-3 günlüne memleketim esk'deyim .. .sevgiler & saygılar herkese..
hakan, doğum günün kutlu olsunsağlıkla sıhhatle nice yıllar dilerim.sanırım ulaşmadı msn sana..