MT Hangi Bilgisayar Oyunlarını Oynuyor??=)

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
eskilere gidelim biraz
30bkyyx.png


Carmageddon2-Front.jpg

TNFSfront.jpg


Midtown-Madness-Video-Game.jpg


aoe2conquerorsbemutato0eq8.jpg


revolt2.jpg


duke.jpg


old_games_doom1_big.jpg


prehistorik04.gif






daha çok var ama resim kirliliği oluyor:cherry:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Farmville vardı villaya takmıştım,mütevazi bi hayatı seçtim onuda oynamıyorum şimdi.
 
Katılım
23 Haz 2008
Mesajlar
376
Call of Duty Modern Warfare,Counter Strike,Pes6,Rise of Nations,SWAT 4,MotoGP 2,F1 2006 ve Microsoft Flight Sİmulator X
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
1,149
Counter-Strike-Source.jpg



Commodore 64, amiga 500 günlerinden sonra pc de para verip aldığım tek orjinal oyundur.2001 yılından beri her gün 1 saat mutlaka oynarım.Tabi o zaman 1.5 vardı.Küfür yüzünden yerli server'a asla girmiyorum artık.Dünyada küfür etmeyi bizim kadar çok seven ve bu kadar geniş bir küfür yelpazesi olan millet varmıdır merak ediyorum.
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
430
Need For Speed, neredeyse birincisinden beri, return to wolfestein castle,bu oyunu belki üç kez baştan sona bitirdim..
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
benım pc eski kalıyor,
pek çok oyunu kaldırmıyor,
donuyor arada otyunlar,
ve yavaş oynuyor,
ekran kartı almam lazım,
2 yıldır tek değiştirdiğim şey,
RAM 1024 yapmıştım onuda,

severek oynadıgım oyunların bir kısmı,
blood rayne 1,,2 )call of duty... bunlar cgelıyordu,
ama dediğim gibi artık yeni oyunları pc kaldırmıyor,
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
öss dalgasna bu sene playstationu bıraktm ne paralar bikrtrip adlıgım ps3 salonda öylece duruyor :)
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
@Osmaniyeli

Valla resimleri gördükçe yaşlandığımı hissettim bir kez daha. :)

Kendi bilgisayarım olmadan önce amcamın IBM'inde yeşil pikselli ekranda pacman oynadığım zamanları hatırlıyorum. 3,5" lik plak büyüklüğündeki disketleri takarak..

Sonrasında Commodore 64 ve Amiga 500 efsanesi tabiki.

İlk bilgisayarımı hatırlıyorum da;

386 DX-40 işlemci
4 MB RAM
30 MB HDD
2 MB Ekran Kartı
Sound Blaster Ses Kartı
1,44 Floppy Disk

Hey gidi..

Ne oyunlar vardı;

Sensible Soccer
Street Rod
Pre Historik
Cannon Fadder
Desert Strike
vs..

Ben daha o zamandan "Strateji" ciydim ama.

"Dune" efsanesiyle real-time strateji dünyasına adımımı atmıştım.
Sonrasında "Warcraft" serisi ve ardından gelen "Age of Empires", "Command&Conquer" çılgınlığına kapılmıştım.
Bugğn oyun oynamaya pek fırsat bulamasam da, "LOTR Battle for Middle Earth", "Red Alert 3" ve "C&C Generals" serileri haricinde pek fazla oyun oynamıyorum.

Teknolojiye bak, nereden nereye...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst