call of duty 2 ne efsaneydi be...rüyalarıma girerdi...
şimdi cod4 oynayayım dedim ekran kartım yetmedi...
Hala ikariam oynayan çıkmadı....![]()
Hala ikariam oynayan çıkmadı....![]()
alper abim , senin orjinalliğinde başka biri çıkmaz sitede![]()
Zaten kafa oyunlarında beklemiyorum seni... Sen git nayt ını oyna basit tarzan... :queen::queen::queen:
Yokmu ikariam a takılan?...