MT Hangi Bilgisayar Oyunlarını Oynuyor??=)

Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
11 yıldır aynı oyun!

starcraft-box-art.jpg
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547

MkD

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
767
world of warcraft oynuyodum bir ara
yeni paket gelcekmis bi bakmak lazım artk :)
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
267
SON birlikleri olarak wow'u kurup S8'i bitirene kadar oynuyodum ama server resetten sonra başlamadım ...


tahminimce hala oynamaya değer bi oyun diye düşünüyorum , şimdi sen eşşeğin aklına karpuz kabuğunu soktun :p quake 2'yi bulup indiririm artık :)

şuan s8 oynuyorum yeni başladım nüfus 260
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
801
facebooktan online oyun oynayan yok mu yaw:) cafe world olsun farmville olsun.. :)
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Zamanında oynamışlığım vardı ama baktımki beni benden alıyo 1 gecede bıraktım:farao:

ßen 3 4 senemi verdim..geçen sene soyuldum..2 miLyarLık itemim qitti (gitti cbr 125 :D )bende bıraktım..Şimdi ne oynuyorsunuz veya hangi oyunları çok seviyorsunuz derseniz..S3k09,Prince of persia (1-4) bitti.Splinter Cell All ,Assassin Creed(Tavsiye ediyorum bu ayın 20 sinde 2 si çıkacak..)Need For Speed All,Gta San Andreas Ve Gta 4,Crysis WARHEAD,Dark Sector,Prototype,Mirror's Edge,Far Cry,Tom.Clancys Endwar,ViTALiTY,Tom.Clancys Raın Bow Six 2,Call of Juarz :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst