- Katılım
- 21 Kas 2008
- Mesajlar
- 3,845
cm 01-02
halaa
halaa
Knight Online oynayan yokmu![]()
call of duty 2 ne efsaneydi be...rüyalarıma girerdi...
şimdi cod4 oynayayım dedim ekran kartım yetmedi...
1 in CD si halen kütüphanemde duruyor![]()
Yahu bu merette oyunda mi oynaniyor? :silent:
ilk bilgisayarim 486 50 mhz di...
kac sene oldu bilmiyorum...
severek oynadigim oyun cooooook zaman önce
leminge...
simdi ara sira minesweeper=mayin
Need for speed Shift denemenizi tavsiye ederim=)
ben bitirdim onu 5 i beklıyom:cherry:
şimdi bloodrayn 2 tam adını yazamadım heralde![]()
ben bitirdim onu 5 i beklıyom:cherry:
Resident Evil 5
Ölmüyorlar bitmiyor oyun...