Bartu35 Katılım 29 Mar 2009 Mesajlar 339 6 Kas 2009 Konu Yazar #1 Selam Abilerim,Arkadaslarım Hadi bAkalım kimler hangi bilgisayar oyunlarını oynuyor??[Daha Önce Acıldıysa Özür Dilerim]
Selam Abilerim,Arkadaslarım Hadi bAkalım kimler hangi bilgisayar oyunlarını oynuyor??[Daha Önce Acıldıysa Özür Dilerim]
wert_35 Katılım 6 Eki 2008 Mesajlar 1,218 6 Kas 2009 #3 Bilgisayar oyunlarını çoğunlukla ayırmam her türden oynarım ama tercihim strateji ve simülasyondur:cat:
Bilgisayar oyunlarını çoğunlukla ayırmam her türden oynarım ama tercihim strateji ve simülasyondur:cat:
Shrieker Katılım 25 Mar 2006 Mesajlar 3,978 6 Kas 2009 #5 GP 500 iracing İkisi de ağır simülasyon. Kalbi zayıf olanlar kaldıramaz.
ersinisdj Katılım 26 Tem 2007 Mesajlar 298 6 Kas 2009 #7 Age Of Empires, Pes2009, Fifa2009, Virtua Tennis3, NFS Serileri
wert_35 Katılım 6 Eki 2008 Mesajlar 1,218 6 Kas 2009 #8 Bartu35' Alıntı: Knight Online oynayan yokmu Genişletmek için tıkla ... Zamanında oynamışlığım vardı ama baktımki beni benden alıyo 1 gecede bıraktım:farao:
Bartu35' Alıntı: Knight Online oynayan yokmu Genişletmek için tıkla ... Zamanında oynamışlığım vardı ama baktımki beni benden alıyo 1 gecede bıraktım:farao:
crayzboyone Katılım 12 Kas 2006 Mesajlar 2,878 6 Kas 2009 #9 GKN' Alıntı: Süper Mario Genişletmek için tıkla ... Sonic ...........
Bartu35 Katılım 29 Mar 2009 Mesajlar 339 6 Kas 2009 Konu Yazar #10 evet cok kötü bagımlı yapıyor =) bende bıraktım para tuzagı resmen neyse ben ne oynasam ya canım sıkılıyo
evet cok kötü bagımlı yapıyor =) bende bıraktım para tuzagı resmen neyse ben ne oynasam ya canım sıkılıyo
wert_35 Katılım 6 Eki 2008 Mesajlar 1,218 6 Kas 2009 #11 Bartu35' Alıntı: evet cok kötü bagımlı yapıyor =) bende bıraktım para tuzagı resmen neyse ben ne oynasam ya canım sıkılıyo Genişletmek için tıkla ... Ders çalış:queen::cat::rendeer:
Bartu35' Alıntı: evet cok kötü bagımlı yapıyor =) bende bıraktım para tuzagı resmen neyse ben ne oynasam ya canım sıkılıyo Genişletmek için tıkla ... Ders çalış:queen::cat::rendeer:
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 6 Kas 2009 #12 İkariam.....................:mrgreen:
mt03OwNer Katılım 30 Eki 2009 Mesajlar 76 6 Kas 2009 #13 Bartu35' Alıntı: Knight Online oynayan yokmu Genişletmek için tıkla ... Eyvah eyvah benim gibisin sende :queen:
Bartu35' Alıntı: Knight Online oynayan yokmu Genişletmek için tıkla ... Eyvah eyvah benim gibisin sende :queen:
tamyak Katılım 13 Nis 2007 Mesajlar 459 6 Kas 2009 #15 ..........................quake 2...............................
GKN Katılım 6 Mar 2006 Mesajlar 6,448 6 Kas 2009 #16 tamyak' Alıntı: ..........................quake 2............................... Genişletmek için tıkla ... 1 in CD si halen kütüphanemde duruyor
tamyak' Alıntı: ..........................quake 2............................... Genişletmek için tıkla ... 1 in CD si halen kütüphanemde duruyor
alp_tunay Katılım 10 Tem 2006 Mesajlar 20,993 Motosikleti Forza250-cygnusL 7 Kas 2009 #18 Yokmu ikariam a takılan?...
iptaluyelik01 Katılım 4 Eyl 2006 Mesajlar 579 7 Kas 2009 #20 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Cm 2010 .......