MT Hangi Bilgisayar Oyunlarını Oynuyor??=)

Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
Selam Abilerim,Arkadaslarım Hadi bAkalım kimler hangi bilgisayar oyunlarını oynuyor??[Daha Önce Acıldıysa Özür Dilerim]
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
Bilgisayar oyunlarını çoğunlukla ayırmam her türden oynarım ama tercihim strateji ve simülasyondur:cat:
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
GP 500

iracing

İkisi de ağır simülasyon. Kalbi zayıf olanlar kaldıramaz.
 
Katılım
29 Mar 2009
Mesajlar
339
evet cok kötü bagımlı yapıyor =) bende bıraktım para tuzagı resmen neyse ben ne oynasam ya canım sıkılıyo :p
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
459
..........................quake 2...............................
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst