MT bilgisayar oyun severler

Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
adam hardcore oyuncu çıktı beyler, dağılın

hardcore dedim de aklıma geldi
quake 3 vardı hiç unutulmayacak
tüm 3d oyunların babasıdır kendisi (atası değil)
john carmack abimizdir

quake 3 ün multiplayer camiasında "quake 3 ü beceremeyenler, counter strike a yönelir" diye de bir söylenti dolanırdı
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
adam hardcore oyuncu çıktı beyler, dağılın

hardcore dedim de aklıma geldi
quake 3 vardı hiç unutulmayacak
tüm 3d oyunların babasıdır kendisi (atası değil)
john carmack abimizdir

quake 3 ün multiplayer camiasında "quake 3 ü beceremeyenler, counter strike a yönelir" diye de bir söylenti dolanırdı

yazılım firmasında çalışırken quake 3 ü tüm pc lere kurmuştuk... mesai bittikten sonra kimse gitmez 5-6 kişi oynardık...
bazen patronun oğlu da okuldan cıktıkdan sonra gelir oda katılırdı bize:thumleft:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
sene 1988-89 üfff ulan çok yaşlı hissettim kendimi birden vaz geçtim anlatmayacağım.
 
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
631
War Thunder oynayan varsa eklesin oyun içi "Jaggermaister" rus yardırıyorum. Premium falan da var, çağıran olursa gelirim skype mkype takılırız..
 
Katılım
29 Ağu 2011
Mesajlar
2,951
Motosikleti
Suzuki GSX-S 1000 F ...S..... CGSUKİ 250 MELEZ KROSS
Euro Track Simülatör 2 oynuyorum...
1010 hp Scania ile 180 180 yardırıyorum... :pl:
10.000 hp motor seçeneği de var ama idare edemiyorum...
yani ediyorumda 1 km gitmeden tır perte çıkıyor :thumleft:

çıkmıyür :pr::p


---------- Mesajlar birleştirildi - 14:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:27 ----------

taklalara geldik... :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
129
Senelerdir tek takıldığım Oyunlar, oda zaman bulunca bunların ikisi.

StarCraft II (İlk bölümün hastasıydım taaa zamanında)
f5650cedf1a279e35defc9c03579c218.jpg


Star Citizen (Geleceği belirten Oyun ve Uzay similasyon meraklısı olunca...)
star_citizen.jpg
 
Katılım
6 Eyl 2016
Mesajlar
415
Star Citizen güzele benziyor. Uzay maceralarını severim eve gidince bir bakayım nasıl birşeymiş meret.
 
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
Euro truck simülatör direksiyonsuz oynuyorsan hiç oynama daha iyi.
tespih asmıştım direksiyona.

bu ara skyrim ve fallout new vegas takılıyorum.
grafik modları ile gayet yeterliler.
 
Katılım
18 Haz 2013
Mesajlar
582
GTA 5 , Ets 2 ye bayılıyorum canım sıkıldıkça girer oynarım. Eksik etmem pc'den ha bi de arada bir cs:go kaçamağı yapıyorum
 
Katılım
5 Tem 2015
Mesajlar
3,027
Formula 1 2013 oynuyorum.

Direksiyon+gaz pedalı+fren pedalı veya en az iki joysticki olan ve joystickleri hassas bir oyun kumandanız yoksa oynamanız mümkün olmuyor. Çünkü viraj çıkışında ve kalkışta gazı biraz fazla verirseniz pist dışına uçmuş oluyorsunuz, fren ve direksiyon da o şekilde.

2006 dan 2013 e kadar oynadım. 2013 ten sonrasını oynamamamın sebebi ise yeni F1 kuralları sebebi ile araçların yavaşlamış olması ve kontrolünün çok daha kolay olmasıdır.
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
arma 3' ten devam
sıkıntıları olsa da hala hiç bir oyun yanına bile yanaşamıyor

 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
goal_3.png


Ben en son burada bırakmıştım oyun işlerini :)
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
ben de oyun severim fps de oynarim ama favorim resident evil serileri,dead space serileri,bu tarz oyunlardir tabiri caizse bolum atlamali oyunlar :)
tabi cod,battlefield gibi oyunlar da oynarim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst