- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
adam hardcore oyuncu çıktı beyler, dağılın
hardcore dedim de aklıma geldi
quake 3 vardı hiç unutulmayacak
tüm 3d oyunların babasıdır kendisi (atası değil)
john carmack abimizdir
quake 3 ün multiplayer camiasında "quake 3 ü beceremeyenler, counter strike a yönelir" diye de bir söylenti dolanırdı


http://3.bp.blogspot.com/-SlzxCi-SOiw/VAjHHXXKuEI/AAAAAAAAAD8/AIcHZF8ujQA/s1600/goal_3.png
Ben en son burada bırakmıştım oyun işlerini![]()