- Katılım
- 21 Kas 2011
- Mesajlar
- 84
bu arada mount and blade bir Türk oyunudur. 20 lira gibi bi ücreti var ve yaklaşık 1,5 senedir oynuyorum.. Herkese şiddetle tavsiye ederim.
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310557_419834631414398_1223392844_n.jpg
bu arada mount and blade bir Türk oyunudur. 20 lira gibi bi ücreti var ve yaklaşık 1,5 senedir oynuyorum.. Herkese şiddetle tavsiye ederim.
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310557_419834631414398_1223392844_n.jpg
bu arada mount and blade bir Türk oyunudur. 20 lira gibi bi ücreti var ve yaklaşık 1,5 senedir oynuyorum.. Herkese şiddetle tavsiye ederim.
bu arada mount and blade bir Türk oyunudur. 20 lira gibi bi ücreti var ve yaklaşık 1,5 senedir oynuyorum.. Herkese şiddetle tavsiye ederim.
xbox ve ps3 için 15 ocakta çıkcak pc de ondan sonra ama ne zaman onu bilmiyorumDevil May Cry 5'den haber var mı yav :silent:
şu an assasins creed revelations oynuyorum.. dün akşam itibari ile de, bt3 yükledim.![]()