MT bilgisayar oyun severler

Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Benim 850 mg harddiskli, pentium 133'lü bilgisayar daha iyiydi. Ne Doom 1-2 oynardım onda cehennemin yaratıklarına karşı, tey tey tey breh breh....Şimdi o tadı vermiyor, ya yaşlandım, ya oyunlar kötü, ya da başka şeylerle uğraşmayı tercih ediyorum bilemiyorum.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
İş ona kalırsa commodore 64 te oynadığım hiç bir oyunun zevkini vermiyor şimdikiler :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Eski yaapay zekalar dah zekiylermiş bende oyun konusunda bunu bilir bunu söylerim arkadaşlar ben

1.seri_KNİGHTS AND MERCHANTS THE SHATTERED KINGDOM

2.seri_Knights and Merchants: The Peasants Rebellion

arıyorum bilen duyan varsa çok sevinirim baktığım bütün linkler download linkleri ölü bulan olurs çok sevinirim saygılar.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
beyler farcry 3te moloyof ve el bombası nasıl atılıyor ya basmadığım tuş kalmadı bulamadm bn
 
Katılım
22 Tem 2010
Mesajlar
3,361
MUD - FIM Motocross World Championship aldım. Hayatımda bu kadar kötü Cross motor yarışı görmedim. Bir türlü adam gibi kullanamadım.
Gerçi MotoGP oynamışlığım var. ama en azından onda sonuncu olmuyorduk. yine ortalarda yarışı bitiriyorduk. oynaması daha basit ve görsellik daha iyi idi.
NFS serisi takipçisi olarak bu motor oyununu sevmedim. Belkide pc de NFS harici takılmamak lazım :p

Bu arada görsel olarak sınırları zorlayacak oyun tavsiye eder misiniz ? Görsellik üzerine yarış yada crysis tarzı pc dünyasından uzaklaşalı baya zaman oldu da :D
Bilgisayarım özellikleri böyle
işlemci : i7 860 . 2.40 ghz
ram : Kingstom 8 GB 1600 Mhz
Ekran Kartı : 2 X Crossfire Sapphire 6790 1 GB 256 bit
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
"Devil may cry 5", bilgisayar için çıktı mı beyler yaa bilgisi olan var mı..
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
415
Bende bu gün bir ps3 süperslim 5009gb siparişi verdim geldiğinde videolu olarak oyun paylaşımlarıında bulunucağım.
 
Katılım
6 Kas 2012
Mesajlar
38
MUD - FIM Motocross World Championship aldım. Hayatımda bu kadar kötü Cross motor yarışı görmedim. Bir türlü adam gibi kullanamadım.
Gerçi MotoGP oynamışlığım var. ama en azından onda sonuncu olmuyorduk. yine ortalarda yarışı bitiriyorduk. oynaması daha basit ve görsellik daha iyi idi.
NFS serisi takipçisi olarak bu motor oyununu sevmedim. Belkide pc de NFS harici takılmamak lazım :p

Bu arada görsel olarak sınırları zorlayacak oyun tavsiye eder misiniz ? Görsellik üzerine yarış yada crysis tarzı pc dünyasından uzaklaşalı baya zaman oldu da :D
Bilgisayarım özellikleri böyle
işlemci : i7 860 . 2.40 ghz
ram : Kingstom 8 GB 1600 Mhz
Ekran Kartı : 2 X Crossfire Sapphire 6790 1 GB 256 bit
Far Cry 3,Metro 2033,Assasins Creed 3,Mass Efect 3,Most Wanted 2

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:12 ----------

"Devil may cry 5", bilgisayar için çıktı mı beyler yaa bilgisi olan var mı..
15 Ocakta çıkacak ama Türkiyeye ne zaman gelir bilemem.
 
Katılım
8 Ara 2011
Mesajlar
3,526
Motosikleti
Honda VFR 800x Crossrunner
15 Ocakta çıkacak ama Türkiyeye ne zaman gelir bilemem.

25 Ocakta çıktı Türkiye'de de PC versiyonu... Kendi sorumu cevaplıyım da öğrenmek isteyen olur belki :mrgreen: Oyunu aynı gün bitirdim, 6'yı beklemeye koyuldum. İnanılmaz güzel bir oyun. Keşke daha uzun sürseydi :mrgreen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ya millet, bir zamanlar playstation 1 de bir robot oyunu oynamıştım.
basit bir robot iken, bir kiralık katil gibi görevler alıyordu ve başardığı iş karşılığında aldığı ücretle donanımını güçlendiriyordu.
bu tarz ps3 oyun bilen var mı?
grand tuorismo'da fırtınalar yaratıyorum. ama farklı aksiyonların pek çok sürümünü medal of honor, call of duty vs bitirmişliğim vardır ama böyle ilerlemeli, donanımlı oyunlar ilgimi çekiyor.
hadi bana oyun önerin...
 
Katılım
15 Kas 2012
Mesajlar
387
Sistemin çok sağlammış Tolga Can.NFS RUN,DİRT SHOWDOWN.Bir de alakasız belki ama EURO TRACK SİMULATOR 2.Motorcuyu bozacak bir Tır oyunu.
Ama Logitech Momo direksiyonla çok eğlenceli bence.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Mar 2012
Mesajlar
667
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
MUD - FIM Motocross World Championship aldım. Hayatımda bu kadar kötü Cross motor yarışı görmedim. Bir türlü adam gibi kullanamadım.
Gerçi MotoGP oynamışlığım var. ama en azından onda sonuncu olmuyorduk. yine ortalarda yarışı bitiriyorduk. oynaması daha basit ve görsellik daha iyi idi.
NFS serisi takipçisi olarak bu motor oyununu sevmedim. Belkide pc de NFS harici takılmamak lazım :p

Bu arada görsel olarak sınırları zorlayacak oyun tavsiye eder misiniz ? Görsellik üzerine yarış yada crysis tarzı pc dünyasından uzaklaşalı baya zaman oldu da :D
Bilgisayarım özellikleri böyle
işlemci : i7 860 . 2.40 ghz
ram : Kingstom 8 GB 1600 Mhz
Ekran Kartı : 2 X Crossfire Sapphire 6790 1 GB 256 bit


Bu sisteme win7 64 bit kurmanı tavsiye ederim.32 bit'te maximum 3.250 mb Ram görüyo.64 bit olursa tüm Rami görür.
 
Katılım
26 Nis 2012
Mesajlar
35
trials evolution gold edition isimli bir oyun çıktı, xfighter sevenler oynasın.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
256px-Call_of_Duty_4_Modern_Warfare.jpg


Crysis_2_cover.png


Syndicate2.jpg
 
Katılım
12 Haz 2012
Mesajlar
2,938
İş ona kalırsa commodore 64 te oynadığım hiç bir oyunun zevkini vermiyor şimdikiler :)

Aynen abi ya.

Simdiki oyunlarda, yok gercekcilikmiş, aksiyonmuş, adrenalinmiş cinayet işleme hevesi falan derken oyun oyunluktan çıkıyor çünkü :)

Yemişim gerçekçiliği, oyun oyun gibi olmalı. Bildiğin çelik çomak çokmu gerçekçi, tavla satranç çok mu gerçekçi, yakartop seksek çokmu gerçekçi arkadaş ya. Kasa kasa bi hal oldular ettiler iyice işin içine :)

Mario bile alayına basar. Oynanabilirlik bikere 10/10 diğer oyunlar direk geriden başlıyor :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst