MUD - FIM Motocross World Championship aldım. Hayatımda bu kadar kötü Cross motor yarışı görmedim. Bir türlü adam gibi kullanamadım.
Gerçi MotoGP oynamışlığım var. ama en azından onda sonuncu olmuyorduk. yine ortalarda yarışı bitiriyorduk. oynaması daha basit ve görsellik daha iyi idi.
NFS serisi takipçisi olarak bu motor oyununu sevmedim. Belkide pc de NFS harici takılmamak lazım
Bu arada görsel olarak sınırları zorlayacak oyun tavsiye eder misiniz ? Görsellik üzerine yarış yada crysis tarzı pc dünyasından uzaklaşalı baya zaman oldu da

Bilgisayarım özellikleri böyle
işlemci : i7 860 . 2.40 ghz
ram : Kingstom 8 GB 1600 Mhz
Ekran Kartı : 2 X Crossfire Sapphire 6790 1 GB 256 bit