MT bilgisayar oyun severler

Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
sorma yahu bir lockpick yapacak adam bulamıyorum.
herhal herşey için bir karakter yaratmak gerekecek.
oldum olası pvp olayına ısınamadım, pve daha zevkli şu ana ama savaş arenaları fena değil.
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
sorma yahu bir lockpick yapacak adam bulamıyorum.
herhal herşey için bir karakter yaratmak gerekecek.
oldum olası pvp olayına ısınamadım, pve daha zevkli şu ana ama savaş arenaları fena değil.

Lockpicking için adama ihtiyacın yok ki. Rogue trainer'a sorduğunda sana lockpick'i nerde geliştireceğini söylüyor.

Horde için sırasıyla şöyle
Rachet- Rachet inn'in önünden korsanların olduğu bölgeye gidiyorsun orada gemiler var. Gemilerin içinde de kilitli box'lar.
Barrens- Barrens haritasının sağ üst köşesinde lvl10 gibi gelen bir rogue questi vardır. Pipo alma questi o questin yapıldığı kulenin tepesinde bir kilitli box var.
Stonetalon Mountains- goblinlerin olduğu bölge
Badlans- angorr fortress
kısacası rogue trainer sana nereye gideceğini söylüyor level'ına göre.

Ayrıca humonoid mobları kesmeden önce pickpocket yaparsan yine kilitli box düşüyor.

Birde lockpick 125'e kadar, eğer engineer mesleğin varsa (rogue için uygun mesleklerden biridir) traning box yapabiliyorsun.

En sıkıntısız yöntem her levelda pick pocket yaparak mob'lardan kilitli box düşürmek aralarıda bu haritalardaki sabit kutularla doldurmak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:37 ----------

ekleme yaptığında db error yedim
--------
PVE ise bence Achievment olayı ile iyi bir guildde değilsen bitti. PUG'lar yapılıyor gerçi ama PUG ile nereye kadar gidebilirsin. Dandik bir heroic için bile adam hemen achivment soruyor. Sanki anasından öyle doğmuş.
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
şu an o kadar detaya haiz değilim sadece keyfe keder güzel vakit geçirmeye çalışıyorum.
lockpick olayına eğileceğim.
 
Katılım
22 Tem 2007
Mesajlar
979
oyuncu arkadaşlar pcme yeni ekran kartı almayı düşünüyorum kısmet olursa bana hangi kartları önerirsiniz...
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Vaaay oyuncular geri dönmüş. :queen:

Bütün oyunlarımı arkadaşlarıma dağıtmaktan bana hiç bişey kalmadı. :pale:

Worms 3D oynuyorum bu aralar. :mrgreen:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Eskilere döndüm şu anda. :)

Bende küçükken Sega'da oynadığım oyunu asayım bari.

Sonic.
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
117
var mı aranızda dota oynayan ?

6.71.bmp
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Geçen ay Dead Rising 2 oyununu indirdim.

Benim gibi zombi parçalamayı seviyorsanız kesinlikle oynamanızı tavsiye ederim.

Oyun gayet büyük bir haritada geçiyor.Elinize geçen herşeyi kullanabiliyorsunuz.

72 saat süre içerisinde çeşitli görevleri yaparak oyunu bitirmeye çalışıyorsunuz. :)

Alışveriş merkezlerindeki dükkanlara girerek kıyafetlerinizi değiştirebiliyorsunuz.

Bu arada oyunu merak edenler için bi kaç ekran görüntüsü asayım.



 
Katılım
13 Mar 2010
Mesajlar
485
Left 4 Dead 2'yi kısa bir süre oynadım.Zombi kesmeyi sevenler için eğlenceli bir oyun.Oğlan da olmasa zerre anlamam şunlardan :)
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Nerde eski oyunlar. :cherry:

Şimdi ki nesil nereye gidiyor asmalı kesmeli oyunlarla. :p :p
 
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Ben oyun sitesinden part part olarak indirdim biraz sabır gerekiyor. :)

Oyun aslında çok çok detaylı yiyecekleri mikserde karıştırarak yerseniz değişik özellikler yaratıyor.

Fazla alkollü içecek içerseniz adamımız kusmaya başlıyor. :)

Üstelik oyunda motosiklet bile kullanabiliyorsunuz. :queen:

http://www.youtube.com/watch?v=0igkLfv6yR8&feature=related
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
COd 1-2-3-4-5-6
medal of honor 1-2
grand tuorismo 1-2
fifa
need for speed 1-2
bitirdiklerim. aklıma şimdilik gelenler bunlar ama şimdiki oyunlardan memnun değilim.
 
Katılım
7 Ara 2010
Mesajlar
494
Usta ben zaten bilgisayarımı her seyden onde görüyorum benim favorim online oyunlardir genel olarak airrivals ve wolfteam ama airrivals kadar güzelini oynamadım
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
1,714
Bitirdiğim oyunlar
Flight Simulator X
COD 2,4,5,4-2
NFS Most Wanted
NFS 1,2,3,4,5
NFS CARBON
NFS Undercover
NFS UNDERGROUND 1,2
NFS HOT Pursuit1,2
GTA 3
GTA Vice city
Race Driver GRID
Test Driver Unlimited
Flat Out UC
Front Of War

Yoruldum yazmaktan:)
3.5 yaşındaki oğlum da
NFS CARBON
NFS MW
bitirdi ve multiplayer oyun kuruyor:mrgreen:,
GTA VC nin haritasını ezberlemiş:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
490
Konu başlığını görünce neden burada ben yokum dedim :mrgreen:

4 yaşımdan beri oyun oynarım, yaş oldu 18 kocaman adam olduk halen oynuyorum :mrgreen:

adam akıllı oynadığım ilk oyun Commandos 1 dir. yeri bambaşkadır bende. ahh ahh eski günler :cherry:

Buraya yazamadığım kadar oyun oynamış ve bitirmişimdir belkide, sorununuz falan olursa yardımcı olabilirim sanırım, bilgisayar teknisyenliği yapıyorum.

İyi sürüşler. :))
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst