ilan bu :
"oyle Bı Makıne Varsa ınsanlık Namı ıcın Cıksın Ben Bunu Sadece Hafta Sonları Kullandım Yemedım Yedırdım ıcmedım Deposunu Doldurdum Baska Motorlara Bakmasın Dıye Babam Kurban Da Hayvan Tasımak ıstedı Babama Vermedım Kavga Ettım Ama Artık Zamanı Geldı Bılıyorum Hıcbırı Yerını Tutmaz Ama ıstemeden Emsalı Bı Motorla Kafa Kafaya Takas Etmek ıstıyorum R1 R6 Olur Drag Star Vn 800 Olur Heee Uste Para Vermem Ayık Olun Anlamsız Teklıflerde Bulunmayın Kalbınızı Kırarım"
fiyat 14.000 YTl
xenon a hasta oldum
Ama ilk defa bir mobylette'te zincir koruma gördüm.