motosiklet aşkına :p

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
358
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yalnız taktir ettim..:) bakımlı motor..:)..adam üşenmemiş üye olmuş saçmalamış resim upload etmiş..bi de üşenmeden düşünmüş te yazmış...:)...ilginç..
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
ilan bu :
"oyle Bı Makıne Varsa ınsanlık Namı ıcın Cıksın Ben Bunu Sadece Hafta Sonları Kullandım Yemedım Yedırdım ıcmedım Deposunu Doldurdum Baska Motorlara Bakmasın Dıye Babam Kurban Da Hayvan Tasımak ıstedı Babama Vermedım Kavga Ettım Ama Artık Zamanı Geldı Bılıyorum Hıcbırı Yerını Tutmaz Ama ıstemeden Emsalı Bı Motorla Kafa Kafaya Takas Etmek ıstıyorum R1 R6 Olur Drag Star Vn 800 Olur Heee Uste Para Vermem Ayık Olun Anlamsız Teklıflerde Bulunmayın Kalbınızı Kırarım"
fiyat 14.000 YTl



xenon a hasta oldum
Ama ilk defa bir mobylette'te zincir koruma gördüm.

+nos süper olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst