motosiklet aşkına :p

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
anaaa ne guzel motor..beatten bile şirin =) "sayın d.maltan" die başlayıp teklifimi weriym hemen

olmayan ön farı düşürtiym hesaptan
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
r1 makinam olsa hiç tereddürsüz takasa girer üzerine euro bile verirdim,ne makina be binmeye kıyamaz insan.::xs06::
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
815
harbiden güzel ve temiz makina benmi alsam rr veya r6 almayı düşünüyorum zayten, bu motorda tam benim aradığım emsalde:queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
207
adam biraz daha kastırsa porsche 911 le kafa kafa ya değişicek mobileti:mrgreen:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
bende bi maket r1 var takas verimde sevinsin bareee :mrgreen:
 
Katılım
22 Kas 2008
Mesajlar
2,354
süpermiş ama benim eski bisan vardı 18 vites bundan daha iyi durumdaydı :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bi maket r1 var takas verimde sevinsin bareee :mrgreen:

satıcının soyadını görmedin galiba,boş kibrit kutusu bile versen muhtemelen zararlı çıkacaksın:)

Bu memlekette garip insan çok,o numarayı arayıp küfür eden de olmuştur muhakkak.
Allah bilir telefonu" murtaza"isimli biri açıyordur.
Belki ilanın amacı Murtazaya küfür ettirmektir.
olmaz mı belki şu anda biryerlerde kalın sesli,44 numara pabuçlu bir beyabla yanındakine "ara kız apoş,Murtaza da istikbal var":) diyordur.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaaa ne guzel motor..beatten bile şirin =) "sayın d.maltan" die başlayıp teklifimi weriym hemen

olmayan ön farı düşürtiym hesaptan

olmayan ön far ne demek?
ilanın ayrıntılarına bakar mısın;xenon ve ABS bile var,
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
kararımı verdım cbr ımı satcam calıscam bunu alcam ınsannal parayı toparlayana kadar satılmaz
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
bu ilanın sahibi fazla ayazda kalmış... kask takmadan çook uzun süre motor kullanmış...
 
Katılım
19 Nis 2008
Mesajlar
71
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Soyadını tuttum :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst