motosiklet aşkına :p

Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
MOTORLA KAFA KAFAYA TAKAS ETMEK ISTIYORUM R1 R6 OLUR DRAG STAR VN 800 OLUR HEEE USTE PARA VERMEM AYIK OLUN ANLAMSIZ TEKLIFLERDE BULUNMAYIN KALBINIZI KIRARIM.
şaka gibi yaaa:mrgreen:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
786
aslında arıyacan kekleyecen adamı bende bi gs 500 bandit var takas olurmu kardeş üstüne ne kadar istiyorsun aslında modeli 2008 biraz eskimiş ama bedeli neyse veririm diyecen sonra da sövecen :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
boyle Bı Makıne Varsa ınsanlık Namı ıcın Cıksın Ben Bunu Sadece Hafta Sonları Kullandım Yemedım Yedırdım ıcmedım Deposunu Doldurdum

:d:d:d:d:d:d:d:d:d
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
kullanıcı adıyla uyumlu bi ilan denemiş arkadaş..
eğlenmişmidir acaba, merak ettim!

ilkokulda "aya baktım seni gördüm, sana baktım ayı gördüm" esprileri yapan zümreden olduğunu düşünüyorum sn. domaltan'nın..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst