- Katılım
- 5 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,440
birinin canı sıkılmış işte , böyle şeyler türkiyede olur sadece sanırsam...
Feyk bu feeeyyk![]()
nası feyk, mhrrm aldı motoru, 11 e anlaştılar, tekere çıktı sahile.. sabah resimleri koyar..
adamdaki motor aşkına ve ilanın feykliğine bakın
işin garibi sabit tel. konmuş:mrgreen::mrgreen:
http://www.sahibinden.com/r_1_yavrusu_ozelligini_bi_oku_bakalimWQQaXQQ11692112WQQpXQQdisplayitem
r1 makinam olsa hiç tereddürsüz takasa girer üzerine euro bile verirdim,ne makina be binmeye kıyamaz insan.::xs06::
nası feyk, mhrrm aldı motoru, 11 e anlaştılar, tekere çıktı sahile.. sabah resimleri koyar..
nası feyk, mhrrm aldı motoru, 11 e anlaştılar, tekere çıktı sahile.. sabah resimleri koyar..