Motosiklet 2007 Fuarı Tüm Fotoları

Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ya hersey güzelde fuar girişi ne kadar we giriş biletini nerden alcaz

arkadaslar lütfen biri cewap werebilir mi
girişte 20 ytl giriş ücreti yazıyor.para veren kimseyi görmedim.herhangi bir motosiklet satışı yapan firmaya uğrasan alırsın
 
Katılım
25 Nis 2006
Mesajlar
1,222
resımler ve bılgıler ıcın tesekkur ederız.gıdemeyen tum arkadaslar ıcın guzel bır paylasım oldu bu..

bu arada bır cogumuzun da bekledıgı gıbı yamaha ybr250 fuar da tanıtıldımı? bılgınız varmı acaba?
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
resim007smallbd7.jpg


resim003smalluv4.jpg


resim126smallgq5.jpg


resim125smallsmallzy9.jpg


ilk gün standımızı kuruyoruz
resim043smallvb7.jpg


resim015smallif8.jpg


Barış abi TV ile röportaj yapıyor
resim011smallnt2.jpg


resim009smallqt9.jpg
 
Son düzenleme:
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Ayşe Şule Bilgiç standımızı ziyareti ve kendisi ile sohbet ederken (barış abi niye dil çıkartıyorsun) :mrgreen:
p1030539gw0.jpg


p1030540ep3.jpg


p1030541me4.jpg


p1030542so7.jpg


p1030541me4.jpg


p1030542so7.jpg


p1030545jw9.jpg


p1030547xm0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
781
resimler için teşekürler çok güzel olmuş hele mt standı süper pazar günü inşallah ziyaret ederiz
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kadeeer ::xrock::
p1030544hr0.jpg


p1030524bj3.jpg


Telefon sırası bekleyenler :p
p1030532jo3.jpg


Murrat takım elbise ile 1000RR kullanan mustesna sahsiyet
p1030531du6.jpg


Danger0 Fazerın hakkını veremeyen kişi :pr:
p1030530ex1.jpg


007 ve Gelişim S.K. İbrahim
p1030529zo5.jpg


Bebearar ve Necdet abi
p1030528yb0.jpg


BBRR, Zühtüpaşa, Danger0, Tai, İbrahim
p1030525pn6.jpg


Muritu, Komtan, Boy
p1030534lo0.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
ben beyenmedim fuarrı çok ufak ve indirim diye yaptıkları önceden zamlayıp göye akıllarınca indirm yapmışlar.:farao: fuar alanıda çok ufak en fazla 15-20dk da gezersiniz, bence yol parasına bile deymez:farao: :farao: :farao:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ komtan
kaska nasıl bakıyorsun öyle (yiyecekmiş gibi veya ne oldugunu anlamaya çalışıyormuş gibi) :p

@ bbrr
tanıştıgımıza memnun oldum.
 
Katılım
13 Eyl 2005
Mesajlar
2,547
Merhaba

Fuat standımız çok güzel olmuş. emeği geçen herkese teşekkürler. Fotoları çekeninde, siteye koyanında gözlerinden öperim.

Hayabusa da ki elektronik parça muhtemelen anlık yakıt, ateşleme kısacası gücü ayarlayabildğiniz elektronik beyin kontrol bölümü. Gücün kullanılmadığı zamanlarda turbo basıncını düşürerek motorun gücünü azaltır ve ömrünü uzatır. Ayrıca nos kullanılıyor deniyor. Nos kullanıldığında ateşleme ve yakıt püskürtmesinide kontrol ediyordur. Vites pedalının ordaki parçanın daha yakın fotoğrafı olsa daha iyi fikrimi söyleyebilecem ama tam emin olamıyorum.

Görüşmek üzere.
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
fotolar için teşekürler ayrıca mt nın standı da iyi olmuş bence şim:pr:
di orda olmak var dı anasinı satayım
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Oyyy oyyy Ayşem de orada :pr: :pr: Ya hepiniz neden ordasınız, Barış abi sende mi ya :pr: :pr:
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1
o motor tan 500 beygir ve 110 parça var hepsi geçem motorize dergisinde vardı adamlar bi sayfa doluzu malzeme yazmışlar oraya.buraya yazmak mümkün diil.eniyi baiyden eski motorize dergisini getirttir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2005
Mesajlar
2,933
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ayşe Şule Bilgiç standımızı ziyareti ve kendisi ile sohbet ederken (barış abi niye dil çıkartıyorsun) :mrgreen:
p1030539gw0.jpg


Bu fotograf harika..Barıs burdaki bir cok kişinin AŞB ile ilgili yaklaşımını resmetmiş resmen..:cherry: hemde yanında...:cherry:
Bu arada malum eski ilaç çalışanıyız, yanımda kaşıntı ilacıyla gelmiştim hem fuara hem akşam ama kasıntısı olanlar yoktu..:cherry:
 
Katılım
14 Mar 2006
Mesajlar
423
abi ne olurdu bende orda olsaydım.. :salut: hem ayşe şule yide görürdüm ya :salut: bu kadar uzak olmasaydımkesin gelirdim ama nisan ayında istanbula gelince ben mutlaka bi toplantıya katılıp herkesle tanışıcam... kesin yani sanırsam .. heralde :silent:
 
Katılım
26 Kas 2005
Mesajlar
1,103
@ komtan
bir tiyo vereyim
motorda en önemli parça kasktır. başınızı korudugu gibi şekil olarak motordan daha gösterişlidir(en azından benim için öyle. 96'da felan yollarda gezen kawasakilerin büyük arka tekerlerinden sonra baktıgım ilk parçadır)
az mı canlar yaktım ben bu kaskla. :p yanlış anlaşılmasın. kaska ilgi amacıyla gelip bana ilgi gösteriyorlar ben de yüz vermiyorum, e haliylen canlar yanıyor. :cherry:
işin özü şu; motor almayın kask alın. :cat:

gürkan, şaka bir yana ben kasktan çok memnunum ve bütün samimiyetimle söylüyorumki yazın trafikte bu kaskla terledigimi hatırlamıyorum.
sadece yüksek süratlerdeki rüzgar sesinden şikayetçiyim, o kadar havalandırmaya da bu rüzgar sesi normal. (biraz konu dışı olduk...)
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
standımızdan bir iki fotoda benden.
mtstandjq6.jpg

mtstand2sx4.jpg

2000torkas9.jpg

arkadaşlar bu motorun 2000 tork ürettiği konuşuluyordu
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
Ben de bizim standa uğradım ama zamanlama yanlış olmuş.

Birisi benim için birşey getirmiş ama keşke yer ve zaman belirterek getireceğini de söyleseydi...

Neyse artık, ben de uygun bir zamanda teslimatı almaya giderim. Bakalım ne olacak :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst