@ komtan
bir tiyo vereyim
motorda en önemli parça kasktır. başınızı korudugu gibi şekil olarak motordan daha gösterişlidir(en azından benim için öyle. 96'da felan yollarda gezen kawasakilerin büyük arka tekerlerinden sonra baktıgım ilk parçadır)
az mı canlar yaktım ben bu kaskla.

yanlış anlaşılmasın. kaska ilgi amacıyla gelip bana ilgi gösteriyorlar ben de yüz vermiyorum, e haliylen canlar yanıyor. :cherry:
işin özü şu; motor almayın kask alın. :cat:
gürkan, şaka bir yana ben kasktan çok memnunum ve bütün samimiyetimle söylüyorumki yazın trafikte bu kaskla terledigimi hatırlamıyorum.
sadece yüksek süratlerdeki rüzgar sesinden şikayetçiyim, o kadar havalandırmaya da bu rüzgar sesi normal. (biraz konu dışı olduk...)